بهترین زمان مصرف قرص پیگمنتا

بهترین زمان مصرف قرص پیگمنتا
زمان مطالعه: ۷ دقیقه

در این مقاله می‌خواهیم در مورد قرص روشن کننده پیگمنتا صحبت کنیم که به دلیل تاثیرگذاری در جوان‌سازی پوست محبوبیت زیادی پیدا کرده است. کپسول پیگمنتا درمکس فرمولاسیون بی‌نظیری دارد که به واسطه آن، نقش مهمی در رفع جوش‌ها و لکه‌های تیره پوست ایفا می‌کند. البته نحوه استفاده از این محصول نیز موضوع مهمی است. از همین رو در این مطلب بهترین زمان مصرف قرص پیگمنتا و نکات لازم جهت کاربرد آن را نیز بررسی خواهیم کرد.

کپسول پیگمنتا درمکس

پیگمنتا محصولی از برند درمکس است که توسط شرکت داروسازی پارس حیان تولید می‌شود. این محصول به صورت بسته‌های حاوی ۳۰ عدد کپسول به بازار ارائه می‌شود، اما با نام قرص پیگمنتا نیز معروف است. این مکمل روشن کننده پوست دارای فرمولی پیشرفته از ترکیب آمینو اسیدها می‌باشد. پیگمنتا می‌تواند باعث تقویت و تغذیه پوست شده و از پیری زودرس و ایجاد چین و چروک جلوگیری کند.

در واقع فرمولاسیون قرص درمکس پیگمنتا حاصل مواد تشکیل‌دهنده بسیار کارآمد با اثرات آنتی اکسیدانی قوی است که از پیری زودرس جلوگیری می‌کنند. ترکیبات موجود در این فرآورده شامل ال-گلوتاتیون، ویتامین C، ویتامین E، آلفا لیپوئیک اسید و روغن هسته انگور است. از مزیت‌های بسیار مهم پیگمنتا می‌توانیم به این اشاره کنیم که علاوه بر کاربردهای زیبایی در زمینه روشن شدن پوست، به عنوان یک مکمل تغذیه‌ای نیز عمل می‌کند. چرا که ترکیبات موجود در آن می‌تواند به تامین برخی ویتامین‌ها و مواد مغذی ضروری کمک کند.

خرید قرص پیگمنتا

مزیت دیگر این قرص ایمن بودن آن برای بسیاری از گروه‌ها است. کپسول پیگمنتا فاقد سویا، شیر، گندم، گلوتن، تخم مرغ و هرگونه شیرین‌کننده و نگهدارنده می‌باشد. از همین رو افرادی که به دلیل برخی بیماری‌ها توانایی مصرف این مواد را ندارند و یا به آن‌ها حساسیت دارند، نیز می‌توانند از قرص پیگمنتا استفاده کنند. در ادامه با بررسی ترکیبات این محصول به مبحث بهترین زمان مصرف قرص پیگمنتا می‌رسیم.

ترکیبات قرص پیگمنتا چیست؟

در این بخش با هم بررسی می‌کنیم که قرص پیگمنتا حاوی چه ترکیباتی است که می‌تواند تا این اندازه در درخشش و سفیدی پوست تاثیرگذار باشد. مواد تشکیل‌دهنده این محصول دارای اثرات آنتی اکسیدانی قوی و موثری است که در جلوگیری از پیری پوست، حذف لکه‌ها و رنگدانه‌های پوستی و سفیدی پوست کارآمد هستند. این ترکیبات شامل موارد زیر می‌باشد:

  • ال گلوتاتیون: این ماده همانند یک آنتی اکسیدان عمل کرده و با رادیکال‌های آزاد (عوامل از بین رفتن کلاژن) مبارزه می‌کند. ال-گلوتاتیون در تبدیل لکه‌های تیره پوست به نقاط روشن‌تر موثر است.
  • آلفا لیپوئیک اسید: یک آنتی اکسیدان قوی و فعال است که می‌تواند آثار مخربی مانند اشعه ماوراء بنفش، سیگار و آلودگی هوا که باعث ایجاد لکه و تیرگی روی پوست می‌شود، را از بین ببرد.
  • ویتامین C: این ویتامین نیز آنتی اکسیدان طبیعی قوی دیگری است که در ترکیبات قرص پیگمنتا به کار می‌رود. ویتامین ث علاوه بر کاهش چین و چروک با کاهش تولید رنگدانه‌های پوستی یا ملانین، به روشن شدن پوست منجر می‌شود.
  • ویتامین E: این ویتامین محلول در چربی، می‌تواند رادیکال‌های آزاد و اثرات مخرب آن‌ها را تا حدودی خنثی کرده و روند پیری پوست را کندتر کند.
  • عصاره هسته انگور: این ترکیب در جوانسازی پوست بسیار مفید شناخته شده است. عصاره هسته انگور دارای خواص ضد باکتریایی بوده که می‌تواند به از بین بردن لک‌های باقی‌مانده پس از جوش کمک کند.

مزایای قرص پیگمنتا

کاربرد اصلی این قرص که به واسطه آن بسیار معروف شده و فروش زیادی پیدا کرده است، روشن‌کنندگی پوست می‌باشد. این مکمل در کاهش چین و چروک، رفع لک‌های تیره ایجاد شده بر اثر آفتاب و از بین بردن جوش نیز موثر شناخته شده است. از مهم‌ترین مزایای کپسول پیگمنتا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کمک به روشن کردن پوست
  • رفع لک‌های تیره پوست
  • جلوگیری از پیری زودرس پوست
  • جوان‌سازی پوست و کاهش چین و چروک
  • کاهش افتادگی پوست
  • کمک به رفع جای جوش
  • کمک به محافظت از پوست در برابر آسیب‌های ناشی از اکسیداسیون سلولی
حرید قرص پیگمنتا درمکس
جهت خرید قرص پیگمنتا درمکس با قیمت مناسب و تخفیف ویژه روی عکس کلیک کنید.

قرص روشن کننده پیگمنتا

همانطور که در بخش قبل مشاهده کردید، قرص پیگمنتا تاثیرات فوق‌العاده و متنوعی روی پوست می‌گذارد که همگی در تقویت و زیبایی پوست موثرند. این مکمل تغذیه‌ای حاوی آمینواسیدهای مفید و آنتی اکسیدان‌های مختلف است که از پوست در برابر آسیب‌ها محافظت می‌کند. پیگمنتا می‌تواند با حذف رادیکال‌های آزاد از پوست ما در برابر عوامل مخرب دفاع کند و در نتیجه از پیری زودرس جلوگیری نماید.

علاوه بر این بهبود لک‌های تیره و تبدیل آن‌ها به نقاط روشن‌تر نیز از جمله وظایف مهم قرص پیگمنتا است که طبق نظرات مصرف‌کنندگان به خوبی از عهده آن برمی‌آید. به طور کلی ترکیبات موجود در قرص پیگمنتا با مکانیسم‌های موثر، روشن شدن پوست، رفع لکه‌های تیره و در نهایت سلامت و زیبایی بیشتر پوست را برای شما به ارمغان می‌آورد. در قسمت بعد با روش استفاده و بهترین زمان مصرف قرص پیگمنتا بیشتر آشنا خواهیم شد.

بهترین زمان مصرف قرص پیگمنتا

جهت اطلاع از نحوه مصرف قرص پیگمنتا بهتر است با پزشک یا داروساز مشورت کنید. البته این قرص بدون نسخه پزشک نیز قابل تهیه و مصرف است. شما می‌توانید روزانه ۲ عدد کپسول را همراه با غذا و یک لیوان آب میل کنید ولی بدون مجوز پزشک این مقدار را افزایش ندهید.

بهترین زمان مصرف قرص پیگمنتا به مدت یک دوره ۳ ماهه توصیه شده است. بعد از این بازه بهتر است ۲ تا ۴ هفته مصرف را قطع کنید و سپس در صورت نیاز یا تجویز پزشک ادامه دهید.

در مورد مصرف همزمان این قرص با سایر فرآورده‌ها باید با پزشک یا داروساز مشورت کنید. علاوه بر این توجه داشته باشید که اگر عمل جراحی در پیش دارید، بهترین زمان مصرف قرص پیگمنتا تا دو هفته قبل از عمل جراحی است.

نحوه مصرف قرص پیگمنتا برای لک صورت

کپسول پیگمنتا حاوی ال گلوتاتیون است که در بهبود لک‌های تیره و تبدیل آن‌ها به نقاط روشن‌تر تاثیر قابل توجهی دارد. این ماده موجود در پیگمنتا به کاهش تولید رنگدانه ملانین کمک کرده و از همین رو باعث سفیدی و درخشندگی پوست می‌شود.

علاوه بر ال گلوتاتیون، حضور آلفا لیپوئیک اسید و عصاره هسته انگور در ترکیبات این فرآورده باعث تقویت اثر ضد لک آن شده است. همچنین ویتامین C موجود در قرص پیگمنتا با کاهش تولید رنگدانه‌های پوستی، در کاهش لک‌های تیره و کمک به روشن شدن پوست تاثیر بسزایی دارد. این ویتامین از پوست در برابر آسیب‌های ناشی از آلودگی هوا و پرتوهای مضر نور خورشید محافظت کرده و در نتیجه از ایجاد لک صورت جلوگیری می‌کند. شما می‌توانید جهت استفاده از قرص پیگمنتا برای لک صورت روزانه ۲ عدد کپسول میل کرده و یا مطابق دستور تجویزی پزشک خود عمل کنید.

بهترین زمان مصرف قرص پیگمنتا برای جوش

این قرص روشن کننده پوست در کاهش جوش نیز موثر شناخته شده و به واسطه ترکیبات آنتی اکسیدانی خود می‌تواند به رفع آکنه کمک کند. مطالعات نشان داده اکثر افرادی که از آکنه رنج می‌برند، دچار کمبود ال گلوتاتیون هستند. در نتیجه قرص پیگمنتا با در اختیار گذاشتن گلوتاتیون مورد نیاز پوست و همچنین عصاره هسته انگور، می‌تواند به رفع آکنه و از بین بردن لک‌های باقی‌مانده جوش‌ها کمک کند.

بهترین زمان مصرف قرص پیگمنتا برای جوش به مدت ۳ ماه به صورت ۲ عدد کپسول همراه با غذا است. البته توجه داشته باشید که مصرف گلوتاتیون و ترکیبات آنتی اکسیدانی می‌تواند باعث ایجاد آکنه شود. این تاثیر به این دلیل است که در ابتدای مصرف این ترکیبات، رادیکال‌های آزادی که درون سلول‌ها تجمع یافته بودند یکباره آزاد می‌شوند. اما پس از این تاثیر اولیه، فرآیند سم زدایی پوست ادامه می‌یابد و آکنه رفع می‌شود. با این وجود در صورت ادامه‌دار شدن یا بدتر شدن جوش‌ها، حتما به پزشک مراجعه کنید.

قیمت قرص پیگمنتا

جهت اطلاع از قیمت قرص پیگمنتا و خرید آن می‌توانید به داروخانه‌های سطح شهر خود مراجعه کنید. اما یک راه آسان‌تر که وقت کمتری از شما خواهد گرفت، خرید آنلاین قرص پیگمنتا همراه با تخفیف است که می‌توانید از طریق سایت داروخانه آنلاین مفیدطب اقدام به سفارش نمایید. محصولات مورد نظر شما در کوتاه‌ترین زمان ممکن درب منزل تحویل داده خواهد شد.

شما می‌توانید جهت خرید سایر مکمل‌ها و محصولات گیاهی مربوط به تقویت پوست، مو و ناخن مانند بهترین قرص ویتامین برای پوست به لینک دسته‌بندی زیر مراجعه کنید.

خرید بهترین قرص ویتامین برای پوست

هر سوال دیگری در مورد مکمل‌های تغذیه‌ای و محصولات تقویت پوست و مو داشتید، می‌توانید پایین این مقاله و یا در صفحه محصول کامنت بگذارید، متخصصین داروساز ما به شما پاسخ خواهند داد.

سوالات متداول

نظرات در مورد قرص پیگمنتا چگونه است؟

قرص پیگمنتا درمکس و همچنین صابون پیگمنتا ویرگو از جمله محصولاتی هستند که بسیاری از افراد آن‌ها را به دلیل خاصیت روشن‌کنندگی پوست می‌شناسند. نظرات در مورد قرص پیگمنتا در اکثر موارد مثبت بوده است. البته تاثیرات این قرص در همان ابتدا قابل مشاهده نیست و باید به مدت ۳ ماه مصرف ادامه داشته باشد.

قرص پیگمنتا چاق کننده است؟

خیر ترکیبات موجود در این محصول دارای خاصیت افزایش وزن نیستند و نمی‌توان گفت قرص پیگمنتا چاق کننده است. خوشبختانه همه ترکیبات این مکمل ایمن بوده و باعث زیاد شدن وزن و یا عوارض جانبی نمی‌شوند.

قرص پیگمنتا در بارداری و شیردهی قابل استفاده است؟

به هیچ وجه نباید قرص پیگمنتا را بدون مشورت با پزشک در دوران بارداری و شیردهی مصرف کنید. قبل از استفاده این قرص با پزشک یا داروساز مشورت نمایید تا تمامی شرایط شما در نظر گرفته شود.


  توجه: مقالات مرتبط با پزشکی و سلامت داروخانه مفید طب از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده‌اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند، بنابراین توصیه درمانی و پزشکی محسوب نمی‌شوند. در صورتی که مشکل پزشکی دارید، لازم است تا برای تشخیص و درمان به پزشک مراجعه نمایید

بیشتر بخوانید:

به اشتراک گذاری این مقاله :

Telegram
WhatsApp
LinkedIn

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط