عوارض قرص گرین فیت باریج چیست؟

عوارض قرص گرین فیت باریج چیست؟
زمان مطالعه: ۷ دقیقه

اگر تصمیم به استفاده از قرص گرین فیت دارید و یا قبلا این قرص را مصرف کرده‌اید، ممکن است این سوال برایتان پیش بیاید که عوارض قرص گرین فیت باریج چیست؟ آیا می‌توانیم با خیال راحت از این قرص برای لاغری و کاهش وزن خود استفاده کنیم؟ در این مقاله از مجله سلامت مفیدطب پاسخ این سوالتان را خواهیم داد و شما را با این قرص لاغری گیاهی بیشتر آشنا می‌کنیم. با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

قبل از هر چیز بهتر است معرفی کوتاهی درمورد کپسول گرین فیت که معمولا آن را با نام قرص گرین فیت می‌شناسیم، داشته باشیم.

قرص گرین فیت باریج چیست؟

کپسول گرین فیت باریج یک مکمل لاغری گیاهی است که در کاهش وزن و لاغری موثر شناخته شده است. ترکیبات گیاهی به کار رفته در این محصول شامل زیره کرمانی، زنیان، رازیانه، مرزنجوش، سداب، بوره ارمنی و لاک مغسول هستند. این ترکیبات و مکانیسم اثر آن‌ها به گونه‌ای است که موجب سرعت بخشیدن در روند کاهش وزن شده و چربی‌سوزی را راحت‌تر می‌کند.

در هر جعبه از گرین فیت باریج، ۹۰ عدد کپسول ۶۵۰ میلی‌گرم وجود دارد که در قوطی‌های پلاستیکی به همراه بروشور اطلاعات محصول بسته‌بندی می‌شوند.

خرید گرین فیت باریج

ترکیبات گرین فیت باریج

کپسول یا قرص لاغری باریج، عصاره چند گیاه موثر برای چربی سوزی و کاهش وزن را در کنار هم قرار داده است تا تاثیر این گیاهان را چند برابر کند. هرکدام از این گیاهان دارویی ویژگی‌های خاص خود را دارند که در ادامه با اصلی‌ترین خواص آن‌ها آشنا خواهیم شد.

زیره کرمانی

زیره کرمانی یا همان زیره سیاه منبع غنی از فیبر، آنتی اکسیدان، پتاسیم، آهن، منیزیم و ویتامین B6 است. این ریزمغذی‌ها فواید زیادی برای بدن دارند. بهبود گوارش و هضم غذا، افزایش انرژی، افزایش سلامت قلب و عروق و کاهش کلسترول، از جمله خواص زیره سیاه است.

زنیان

بهترین گیاه برای درمان یبوست و مشکلات روده است. زیرا این گیاه نیز سرشار از فیبر، فلاون، آهن، کلسیم و فسفر است. زنیان در رفع تب، مبارزه با میکروب‌ها و کاهش فشار خون نیز بسیار موثر عمل می‌کند.

مرزنجوش

این گیاه سرشار از ویتامین‌های A، C، K، فولات، آهن و منگنز است. فیبرها در مرزنجوش نیز جزو اصلی‌ترین مواد مغذی هستند. آنتی‌اکسیدان‌های قوی عصاره این گیاه در کاهش فشار خون، بهبود گرفتگی عضلات و چربی سوزی نقش پررنگی دارند.

رازیانه

رازیانه یک گیاه کم کالری است که مواد مغذی زیادی را نیز در خود جای داده است. عصاره این گیاه حاوی مقدار زیادی پتاسیم، سدیم، ویتامین A، کلسیم و آهن است. وجود این ریزمغذی‌ها باعث شده رازیانه برای سلامت استخوان، تنظیم فشار خون و کاهش التهاب، موثر باشد.

سداب

گیاه سداب حاوی کاپریلیک و پلارگونیک، فلاونوئیدها، ویتامین K  و ویتامین P است. این گیاه در موارد متنوعی کاربرد دارد که مهم‌ترین آن‌ها شامل نفخ شکم، سرفه، قولنج، آرام‌بخش اعصاب، ضد التهاب و ضد باکتری است. گیاه سداب به عنوان مقوی معده عمل می‌کند و درمان مناسبی برای نفخ شکمی است.

بوره ارمنی

بوره ارمنی از مواد معدنی و نمک اسید بوریک بدست می‌آید. بوره به شکل پودر سفیدی از بلورهای نرم بی رنگ است که در آب حل می‌شوند. گفته می‌شود که ترکیب بوره ارمنی، سداب، زیره سیاه و مرزنجوش (که همگی در قرص گرین فیت وجود دارند) می‌تواند دارویی مفید برای لاغری افرادی که نمی‌توانند از رژیم استفاده کنند، باشد.

لاک مغسول

لاک مغسول یا لاک گیاهی از شیره یا صمغ خشک شده گیاه Anacardiaceae گرفته شده است. این گیاه علی‌رغم خواص دارویی بسیاری که دارد یک چربی سوز نیز به حساب می‌آید. در واقع با تاثیرگذاری بر چربی بدن سبب چربی‌سوزی و لاغری فرد می‌شود.

نکته: در تمامی گیاهان ذکر شده مقدار میزان مصرفی توسط پزشک و یا متخصص طب گیاهی تعیین می‌شود.

حال که با ترکیبات گیاهی موجود در گرین فیت آشنا شدیم، بهتر می‌توانیم به سوال عوارض قرص گرین فیت باریج چیست، پاسخ دهیم. قبل از آن خواص و کاربردهای کپسول گرین فیت باریج را بیان خواهیم کرد.

کپسول گرین فیت باریج برای چی خوبه

لاغری و کاهش وزن یکی از دغدغه‌های اغلب افراد در چند دهه اخیر است. می‌توان گفت مهم‌ترین دلیل آن کم‌تحرکی و مصرف غذاهای پرچرب و میان وعده‌های شیرین است که امروزه جزئی از زندگی همه ما هستند.

قرص گرین فیت باریج برای لاغری
لاغری، کاهش وزن و داشتن تناسب اندام از دغدغه‌های اکثر افراد جامعه امروزی است.

همه ما می‌دانیم که بهترین راه برای رسیدن به وزن ایده آل، داشتن یک رژیم سبک غذایی و فعالیت بدنی است. در کنار این دو، می‌توان از محصولات گیاهی که به افزایش چربی سوزی و بازده فعالیت بدنی کمک می‌کنند، نیز استفاده کرد. کپسول گرین فیت باریج یک داروی گیاهی است که با استفاده از عصاره گیاهان موثر در چربی سوزی، به شما کمک می‌کند که در زمان کم به وزن دلخواه خود برسید.

اصلی‌ترین مواردی که قرص گرین فیت باریج کاربرد دارد، شامل گزینه‌های زیر است:

  • کاهش سطح چربی خون
  • کاهش اشتها
  • کمک به کاهش وزن سریع
  • کمک به چربی سوزی
  • افزایش بازده فعالیت بدنی
  • کمک به بهبود کبد چرب

قرص گرین فیت باریج برای لاغری

ترکیبات گیاهی موجود در قرص گرین فیت را در قسمت بالا بررسی کردیم. همانطور که متوجه شدید، بیشتر این ترکیبات در لاغری و کاهش وزن موثر شناخته شده‌اند. با این حال این عصاره‌‌ها تنها برای لاغری استفاده نمی‌شوند. بلکه مصرف مداوم آن‌ها موجب بهبود سلامت عمومی بدن می‌شود. اما تمرکز اصلی قرص لاغری باریج، کمک به کاهش وزن سریع است و این کار را با مکانیسم‌های مختلفی انجام می‌دهد.

عصاره مرزنجوش و رازیانه با تاثیر بر روده و جذب بیشتر آب در روده، حس سیری در فرد به وجود می آورند، که این موجب کاهش اشتها خواهد شد. در نتیجه با مصرف کپسول گرین فیت باریج، به راحتی می‌توان از گرسنگی کاذب گذر کرد و به چربی سوزی رسید. علاوه بر این زیره سیاه و زنیان، هر دو سرشار از آهن هستند که در کنار سایر مواد مغذی، مانند آنتی اکسیدان ها (ویتامین C و A) سوخت و ساز بدن را افزایش داده و راندمان چربی سوزی را در بدن بالا می برند. این مکانیسم، مهم ترین تاثیر کپسول لاغری گرین فیت باریج در بدن است.

عوارض قرص گرین فیت باریج چیست؟

بسیاری از افراد قبل از مصرف محصولات لاغری و کاهش وزن، ابتدا به عوارض جانبی که ممکن است بعد از خوردن این داروها برای بدنشان پیش بیاید، فکر می‌کنند. این امر کاملا منطقی است. به خصوص در جامعه امروزی ما که انواع محصولات لاغری بدون مجوز و یا حتی مضر در بازار به وفور یافت می‌شود و هدفی جز سودآوری ندارند.

استفاده از قرص لاغری گرین فیت
برای انتخاب یک محصول لاغری بدون عوارض و کاملا موثر برای بدن ما، مشورت با پزشک از نکات ضروری است.

مطالعه و تحقیق درمورد هر دارویی که تصمیم به مصرف آن را دارید، قبل از هر چیز ضروری است. پزشک و متخصص طب سنتی بهترین و قابل اطمینان‌ترین منابعی هستند که می‌توانید از آن‌ها جهت کاهش وزن اصولی کمک بخواهید.

اکنون که به خوبی کپسول گرین فیت را شناختیم می‌توانیم این سوال شما که عوارض قرص گرین فیت باریج چیست را پاسخ دهیم.

درمورد عوارض جانبی احتمالی این کپسول باید گفت، عصاره‌های گیاهی به کار رفته در قرص لاغری گرین فیت باریج، میزان دفع ادرار را افزایش می‌دهند. از این رو، اگر قرص را با آب کافی میل نشود، ممکن است بدن را دچار کم آبی کند. به جز این مورد، عوارض دیگری برای این قرص تاکنون گزارش نشده است.

با این حال از آنجایی که تمام داروهای مورد استفاده در لاغری احتمال ایجاد عوارض جانبی دارند، بهتر است تحت نظر پزشک یا متخصص تغذیه مصرف شوند.

در صورت مصرف بیش از ۳ ماه حتما پزشک خود را مطلع سازید. همچنین در صورت بروز علائم گرمی مزاج مانند احساس حرارت، عطش یا ادرار پررنگ، بهتر است دوز دارو با نظر پزشک متخصص طب سنتی تعدیل شود.

خرید گرین فیت باریج

نحوه مصرف قرص گرین فیت باریج

جهت مصرف گرین فیت باریج بهتر است طبق دستور تجویزی پزشک یا متخصص طب سنتی عمل کنید. در غیر این صورت می‌توانید روزانه ۲ الی ۳ مرتبه، هر مرتبه ۱ الی ۲ کپسول، نیم ساعت قبل از وعده غذایی همراه با یک لیوان آب این محصول را میل کنید.

مصرف آب زیاد همراه با این کپسول ضروری است و جهت کاهش علائم گوارشی می‌توانید این محصول را همراه با عرق زیره میل کنید.

در مورد مصرف قرص گرین فیت، برخی نکات احتیاطی وجود دارد که لازم است قبل از استفاده این موارد را در نظر داشته باشید:

  • مصرف فرآورده در کودکان زیر ۱۲ سال، دوران بارداری و شیردهی، مجاز نمی‌باشد.
  • برای رسیدن به وزن مطلوب، به موازات استفاده از کپسول گیاهی گرین­ فیت باریج، استفاده از برنامه غذایی کم کالری، مصرف میان وعده‌‌های سالم و افزایش فعالیت بدنی و فیزیکی توصیه می­‌شود.
  • در صورت وجود حساسیت به هر یک از اجزای تشکیل‌دهنده این قرص از مصرف آن خودداری نمایید.

جمع بندی

در طول این مقاله شما را با قرص گرین فیت باریج آشنا کردیم و خواص و ویژگی‌های آن به خصوص تاثیر آن در لاغری را بررسی کردیم. همچنین به این سوال که عوارض قرص گرین فیت باریج چیست پاسخ دادیم. بعد از مطالعه این مطلب می‌توانید به راحتی در مورد خرید و مصرف این قرص لاغری باریج تصمیم بگیرید.

جهت خرید قرص لاغری و سایر مکمل‌ها و محصولات گیاهی می‌توانید از طریق سایت داروخانه آنلاین مفیدطب اقدام به خرید نمایید.

خرید قرص لاغری

در صورتی که سوال دیگری داشتید می‌توانید در قسمت نظرات در صفحه محصول بپرسید، متخصصین داروساز ما به شما پاسخ خواهند داد.


  توجه: مقالات مرتبط با پزشکی و سلامت داروخانه مفید طب از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده‌اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند، بنابراین توصیه درمانی و پزشکی محسوب نمی‌شوند. در صورتی که مشکل پزشکی دارید، لازم است تا برای تشخیص و درمان به پزشک مراجعه نمایید

بیشتر بخوانید:

 

به اشتراک گذاری این مقاله :

Telegram
WhatsApp
LinkedIn

12 دیدگاه دربارهٔ «عوارض قرص گرین فیت باریج چیست؟»

  1. سلام
    من وقتی کپسول گرین فیت رو میخورم معدم ورم میکنه وهرچیم قرص معده میخورم بی فایدس
    راهنمایی میفرمایی چی همراهش بخورم که معدم ورم نکنه ونفخ نگیرم؟

    1. دکتر نفیسه کیامنش

      با سلام شما می توانید کپسول گرین فیت را بعد از غذا استفاده کنید تا عوارض گوارشی آن کاهش یابد. همچنین می توانید همراه این محصول از قرص یا کپسول دایمتیکون استفاده کنید تا نفخ معده تان کمتر شود.
      با احترام دکتر داروساز

      1. دکتر نفیسه کیامنش

        با سلام با توجه به اینکه سیستم گوارش شما با قرص گرین فیت سازگاری خوبی نشان نمی دهد، بهتر است مصرف این محصول را قطع کنید.
        با احترام دکتر داروساز 

  2. زهرا اسماعیل زاده

    سلام خسته نباشید من این قرص را از داروخانه گرفتم و دو تا مصرف کردم پایین و بالای لبم قرمز شده و میسوزه نمیدونم حساسیت قرص چون شب خوردم صبح دور لبم قرمزشده دوباره قبل ناهار هم یکی خوردم الان ک شب شده بازم دور لبم قرمزو میسوزه ممنون میشم پاسخ بدید

    1. دکتر نفیسه کیامنش

      با سلام این عارضه تا به حال برای گرین فیت گزارش نشده اما به هر حال ممکن است بدن شما نسبت به این محصول به این شکل حساسیت نشان داده باشد. اگر با قطع محصول عارضه برطرف می شود می توان نتیجه گرفت حساسیت وجود دارد.
      با احترام دکتر داروساز

  3. سلام من کم کاری تیروئید دارم قرص مصرف میکنم میتونم این قرص رو هم بخورم و اینکه برای بارداری مشگلی نداره؟منظورم اینه توی بار دار شدن مشگلی ایجاد نمیکنه؟

    1. دکتر نفیسه کیامنش

      با سلام گرین فیت تاثیر سوئی بر باردار شدن ندارد و می توانید در دوران قبل از بارداری از آن استفاده کنید اما با شروع بارداری باید مصرف آن را قطع کنید. این محصول در موارد کمکاری تیروئید منع یا احتیاط مصرف ندارد.
      با احترام دکتر داروساز

    1. دکتر نفیسه کیامنش

      با سلام اگر کیست سینه خوش خیم باشد منعی برای استفاده از گرین فیت وجود ندارد.
      با احترام دکتر داروساز

  4. سلام.یکماه است روزی دوکپسول مصرف می کنم.صبحها۸۷ کیلوگرم هستم وشبها۸۹ کیلوگرم.نه کم می شودونه زیاد،،،،،

    1. دکتر نفیسه کیامنش

      با سلام دوست عزیز لطفا توجه داشته باشید داروهای گیاهی کاهش وزن نمی توانند معجزه کنند! اگر شما این داروها را استفاده کنید اما رژیم غذایی سالم و ورزش منظم نداشته باشید این داروها نمی توانند وزن شما را کاهش دهند. در واقع این داروها زمانی که در کنار رژیم غذایی و ورزش استفاده شوند، می توانند سرعت کاهش وزن را بیشتر کنند.
      ضمنا اگر شما دچار مشکلات زمینه ای مانند کمکاری تیروئید باشید، باید ابتدا درمان این مشکلات را پیگیری کنید و سپس پروسه کاهش وزن را آغاز نمایید.
      با احترام دکتر داروساز

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

زمان مصرف قرص بایو آی بی اس

زمان مصرف قرص بایو آی بی اس

حتما تا به حال نام پروبیوتیک‌ها و مکمل‌های آن را شنیده‌اید. این باکتری‌های سودمند در درمان مشکلات گوارشی به ویژه اسهال به کار گرفته می‌شوند.

قرص پریوتین چیست

قرص پریوتین چیست؟

ریزش مو و مشکلات پوست و ناخن، از مسائلی است که برای بسیاری از افراد حائز اهمیت بوده و اغلب به دنبال راه‌هایی برای رفع