با تأثیر شربت تیموس کامپاند کیم برای سرماخوردگی آشنا شوید

شربت تیموس کامپاند کیم
زمان مطالعه: ۹ دقیقه

فصل زمستان با تمام زیبایی‌هایی که دارد، فصل پر ویروسی است. به نظر می‌رسد که ویروس‌های واگیردار نیز به اندازه‌ی ما زمستان را دوست دارند! به همین خاطر هم همانقدر که از دانه‌های برف زمستانه لذت می‌بریم، باید حواسمان به ویروس‌های پخش شده در هوا هم باشد. هرچند بسیاری از ما در این فصل سرد سیستم ایمنی خود را تقویت می‌کنیم؛ اما بازهم ویروس‌هایی وجود دارند که از ما قوی‌تر اند و ما را از پا در میاورند. در این مواقع کمک گرفتن از یک شربت سرماخوردگی گیاهی می‌تواند ما را از عوارض این بیماری دست و پا گیر نجات دهد.

شربت تیموس کامپاند کیم یکی از تاثیرگذارترین انواع شربت ضد سرفه و سرماخوردگی است. این شربت با ترکیبات گیاهی و موثری که دارد به راحتی می‌تواند علائم شایع سرماخوردگی و آنفولانزا را بهبود دهد. از این رو، این مطلب از مجله سلامت مفیدطب را به معرفی شربت تیموس کامپاند کیم اختصاص داده‌ایم. پس اگر شما هم مثل من در زمستان چندین بار سرماخوردگی و آنفولانزا را تجربه می‌کنید، این مطلب را از دست ندهید.

ترکیبات شربت تیموس گیاهی؛ بهترین شربت آویشن برای سرماخوردگی

مهم‌ترین ویژگی و مزیت شربت تیموس گیاهی، ترکیبات آن است. بیشتر داروهای گیاهی سرماخوردگی، از ترکیب ده‌ها عصاره‌ی گیاهی تولید شده‌اند که ممکن است برای بسیاری از ما عوارض ناخواسته و حساسیت ایجاد کند.

اما شرکت کیمیاگر برای تولید شربت آویشن و عسل تیموس کامپاند از گیاهانی استفاده کرده که بیشترین اثر ضد ویروسی و کمترین عوارض را برای مصرف کنندگان دارد. در ادامه با ترکیبات شربت ضد سرفه تیموس کامپاند آشنا می‌شوید.

آویشن ضد ویروس قوی برای درمان سرماخوردگی
ترکیبات فعال آویشن خاصیت ضد ویروسی داشته و علائم سرماخوردگی را کاهش می‌دهند.

آویشن؛ ضد ویروس قوی برای درمان سرماخوردگی

بیشتر ما تجربه‌ی استفاده از بخور آویشن یا دمنوش آن را در زمان ابتلا به سرماخوردگی یا آنفولانزا داشته‌ایم. این گیاه ترکیبات فعال ضد ویروس و ضد باکتریایی دارد که فعالیت ویروس و باکتری‌های عامل گلودرد و برونشیت را متوقف می‌کند و به بهبود سرفه خشک هم کمک می‌کند. دو ماده‌ی تیمول و کارواکرول بیشترین نقش را در اعمال خواص آویشن در بدن به عهده دارند.

انجیر؛ بهترین گیاه برای درمان گلودرد و سرفه خشک

شاید در نگاه اول برای میوه‌ی شیرینی مثل انجیر، خواص ضد سرماخوردگی داشتن عجیب باشد! اما باید بگوییم که این گیاه با خواص ضد التهابی بسیار قوی خود می‌تواند التهاب و گرفتگی گلو و مجاری تنفسی را برطرف کند. انجیر اثرات خلط آوری هم دارد و برای درمان سرفه خشک نیز مؤثر است. به همین دلیل هم از این گیاه در شربت ضد سرفه آویشن و عسل تیموس کامپاند استفاده شده.

عسل؛ آنتی بیوتیک و خلط آور قوی

تحقیقاتی که روی خواص و اثرات عسل انجام شده، باعث شده محققان به این ماده لقب آنتی بیوتیک طبیعی را بدهند. عسل قدرت بالایی در ایمنی زایی و کمک به مبارزه با عوامل عفونی در بدن ما دارد.

عسل آنتی بیوتیک طبیعی برای درمان سرفه
عسل یک آنتی بیوتیک قوی برای از بین بردن گلودرد است.

این ماده‌ی شیرین و غلیظ و خوش رنگ نه تنها در زمان سرماخوردگی باکتری‌های گلو را مهار می‌کند، بلکه با اثر آرامبخشی خود تحریکات گلو را کاهش داده و تعداد دفعات سرفه را به حداقل می‌رساند.

فواید و خواص شربت آویشن و عسل کامپاند کیم

با وجود ترکیباتی که بالاتر معرفی کردیم، خواص زیر برای شربت آویشن تیموس کامپاند کیم دور از انتظار نیست:

  • خلط آور
  • نرم کردن گلو
  • بهبود سرفه خشک
  • بهبود گرفتگی صدا
  • کاهش تحریکات گلو
  • بهبود گلودرد و سرفه
  • از بین بردن عفونت گلو
  • ضد سرفه‌ی گیاهی قوی
  • کاهش التهاب مجاری تنفسی
  • از بین بردن باکتری‌های مجاری تنفسی فوقانی

شربت تیموس کامپاند کیم برای چیست؟

جواب این سؤال را همه‌ی ما می دانیم. شربت تیموس کامپاند برای کاهش علائم سرماخوردگی تولید شده است. اما هنوز نمی‌دانیم که این شربت چطور این اثر را در بدن ما ایجاد می‌کند و باعث بهبودی ما می‌شود؟ در ادامه به این سؤال پاسخ داده‌ایم.

تیموس کامپاند؛ بهترین شربت آویشن برای سرفه خشک

در زمان ابتلا به سرماخوردگی یا آنفولانزا، ویروس این بیماری‌ها باعث فعال شدن باکتری‌های مضر در مجاری تنفسی شده و باعث ایجاد تحریکات گلو و خشک شدن حلق می‌شوند. این شرایط باعث می‌شود ما با هر بار سرفه کردن و انعکاس پس از آن ده‌ها بار دیگر نیز پشت سر هم سرفه کنیم و به وخیم‌تر شدن اوضاع مجاری تنفسی خود دامن بزنیم. از طرفی التهاب ایجاد شده در این مجاری نیز باعث گرفتگی و سرفه‌های خشک بیشتر می‌شود.

شربت تیموس کامپاند برای سرفه خشک
شربت آویشن تیموس کامپاند برای سرفه خشک و کاهش علائم سرماخوردگی بسیار موثر است.

ترکیبات ضد ویروس از جمله تیمول و کارواکرول موجود در آویشن، با مهار کردن فعالیت باکتری‌های مضر در مجاری تنفسی و تخریب سلولی آن‌ها، به مرور زمان به طور کامل آن‌ها را از بین می‌برد. از طرفی خاصیت ضد التهاب انجیر و آویشن هم در کنار هم التهاب مجاری تنفسی را کاهش داده و سرفه خشک را بهبود می‌دهد.

شربت آویشن تیموس کامپاند را از اینجا بخرید

عسل نیز با ترکیبات آرامبخش خود انعکاس‌های عصبی مربوط به سرفه خشک را کاهش می‌دهد. در نتیجه با هر بار سرفه مجبور نیستیم چندبار دیگر هم سرفه کنیم. به این صورت این سه عصاره‌ی گیاهی در شربت آویشن تیموس کامپاند، سرفه خشک را بهبود می‌دهند.

شربت آویشن و عسل تیموس برای گلودرد

گلودرد و گرفتگی گلو یکی از اولین نشانه‌های سرماخوردگی است. زیرا محیط گرم و نرم حلق یکی از بهترین محیط‌ها برای فعالیت ویروس و باکتری محسوب می‌شود. بنابراین گلو معمولاً اولین جایی است که ویروس سرماخوردگی بساط خود را پهن می‌کند و خراب کاری به بار می‌آورد!

شربت آویشن و عسل تیموس کامپاند
آویشن و عسل در شربت تیموس کامپاند برای درمان گلودرد خواص زیادی دارند.

مشهورترین باکتری‌های عامل گلودرد استرپتوکوک‌ها هستند که باعث ایجاد گلودرد چرکی و گرفتگی گلو در هنگام سرماخوردگی می‌شوند. تیمول و کارواکرول در آویشن همراه با ترکیبات آنتی بیوتیک موجود در عسل، یک سلاح قوی برای مبارزه با این خانواده از باکتری‌ها تشکیل می‌دهند.

بنابراین با مصرف شربت آویشن عسل تیموس کامپاند در عرض چند روز دیگر، احساس گلودرد نداریم. در کنار آویشن و عسل، انجیر با خاصیت خلط آوری خود باعث نرم شدن گلو شده و به خروج عفونت از حلق کمک می‌کند.

طریقه مصرف شربت تیموس

شربت تیموس کامپاند کیم راه حل بسیار خوبی برای درمان سرفه در خانه است. خوشبختانه این شربت ضد سرفه هم برای بزرگسالان و هم کودکان قابل استفاده است. برای استفاده از شربت تیموس گیاهی برای سنین مختلف می‌توانید از دستور زیر یا توصیه پزشک استفاده کنید:

  • کودکان ۱ تا ۴ ساله: ۲.۵ میلی لیتر ۳ بار در روز
  • کودکان ۵ تا ۱۲ سال: ۵ میلی لیتر ۳ بار در روز
  • بزرگسالان: ۱۰ میلی لیتر ۳ بار در روز

عوارض شربت تیموس کامپاند کیم

اگر به ترکیبات این داروی سرماخوردگی گیاهی حساسیت نداشته باشید، عوارضی برای شما نخواهد داشت. اما اگر به آویشن و تیمول موجود در آن حساسیت دارید، ممکن است با مصرف شربت تیموس کامپاند دچار تحریکات گوارشی یا حساسیت پوستی (در صورت تماس با دارو) شوید.

در مصرف شربت تیموس کامپاند کیم احتیاط کنید

هرچند این شربت بسیار کم عارضه و کم خطر است، اما بازهم نکاتی وجود دارد که باید قبل از مصرف شربت تیموس گیاهی بدانید.

احتیاط درباره شربت تیموس کامپاند کیم
برای مصرف شربت تیموس کامپاند کیم به احتیاط‌ها دقت کنید.
  • مصرف شربت گیاهی آویشن کامپاند در بارداری توصیه نمی‌شود. در دوران شیردهی نیز حتماً به تجویز پزشک نیاز است.
  • افراد حساس به گیاهان دارویی در مصرف شربت آویشن کامپاند احتیاط کنند.
  • افراد مبتلا به دیابت، اختلالات شدید گوارشی و التهاب مجاری ادرار تحت نظر پزشک این دارو را مصرف کنند.

سؤالات شما درباره شربت تیموس کامپاند کیم

حالا که با شربت آویشن عسل انجیر تیموس آشنا شدید، می‌خواهیم سؤالات پرتکراری که معمولاً در داروخانه از مسئول فنی پرسیده می‌شود را نیز پاسخ دهیم. به احتمال زیاد این سؤالات در هنگام خرید شربت تیموس کامپاند ذهن شما را هم درگیر می‌کند. پس با ما باشید تا به آن‌ها پاسخ دهیم.

مصرف شربت تیموس کامپاند کیم برای کودکان مجاز است؟

بله. ترکیبات این شربت ضد سرفه آویشن برای کودکان بالای ۱ سال بی خطر است. شما می‌توانید برای درمان سرفه خشک و کاهش علائم سرماخوردگی از این شربت گیاهی برای کودک خود استفاده کنید.

شربت آویشن تیموس کامپاند برای کرونا مؤثر است؟

همانطور که می دانید ویروس کرونا با سویه‌های مختلف خود هر روز ما را غافلگیر می‌کند. از این رو هنوز درمان قطعی‌ای برای بیماری کوید-۱۹ وجود ندارد. البته برخی از داروها برای کاهش علائم و عوارض این بیماری مؤثر واقع شده‌اند؛ اما داروهای گیاهی از جمله شربت تیموس کامپاند نقشی در درمان کرونا ندارد. تنها اثر این دارو برای کاهش علائم کرونا این است که در برخی افراد ممکن است سرفه‌ی خشک پیاپی و تحریکات گلو را بهبود دهد یا از شدت آن بکاهد.

بهترین قیمت شربت تیموس کامپاند کیم را از کجا پیدا کنیم؟

برای خرید شربت تیموس کامپاند کیم با بهترین قیمت کافی است وارد وبسایت یا اپلیکیشن خرید آنلاین دارو مفیدطب شوید. داروخانه آنلاین مفیدطب بهترین داروهای سرماخوردگی را با تضمین قیمت و کیفیت برای شما فراهم کرده است.

خرید سریع شربت تیموس کامپاند کیم

مصرف شربت ضد سرفه تیموس کامپاند در بارداری ضرر ندارد؟

به یاد داشته باشید که برای استفاده از هر نوع شربت ضد سرفه در بارداری، از جمله شربت تیموس کامپاند، باید حتماً با پزشک خود مشورت کنید و طبق تجویز او این دارو را برای خود تهیه کنید.

شربت آویشن و عسل کامپاند برای گلودرد هم خوب است؟

بله. یکی از اصلی‌ترین خواص شربت آویشن تیموس کامپاند درمان گلودرد و خلط آوری است که باعث خروج عفونت از گلو می‌شود.

شربت تیموس کامپاند؛ بهترین شربت آویشن برای سرفه و سرماخوردگی

در این متن شما را با یکی از بهترین انواع شربت سرفه گیاهی آشنا کردیم تا هر موقع از سال دچار سرماخوردگی یا آنفولانزا شدید بتوانید با استفاده از خواص آن علائم بیماری خود را کاهش دهید. شربت آویشن و عسل تیموس کامپاند یکی از کم عارضه ترین و اثربخش‌ترین داروهای گیاهی برای سرماخوردگی و آنفولانزا است. پس بهتر است در زمان مریضی از آن غافل نشوید!

بهترین شربت سرماخوردگی گیاهی را از اینجا بخرید

برای خرید شربت تیموس کامپاند کیم یا سایر داروهای سرماخوردگی گیاهی، وبسایت یا اپلیکیشن خرید آنلاین دارو مفیدطب سریع‌ترین راه را برای شما فراهم کرده است. در داروخانه آنلاین مفیدطب می‌توانید این محصول را در کمتر از یک دقیقه برای خود سفارش دهید.

اگر تجربه‌ی استفاده از شربت ضد سرفه تیموس کامپاند را داشتید، نظر خود را درباره‌ی آن با ما در میان بگذارید. همچنین اگر سوالی درباره‌ی این محصول دارید، در بخش نظرات از ما بپرسید تا با نظر دکتر داروساز به آن پاسخ دهیم.


توجه: مقالات مرتبط با پزشکی و سلامت داروخانه مفید طب از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده‌اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند، بنابراین توصیه درمانی و پزشکی محسوب نمی‌شوند. در صورتی که مشکل پزشکی دارید، لازم است تا برای تشخیص و درمان به پزشک مراجعه نمایید.

به اشتراک گذاری این مقاله :

Telegram
WhatsApp
LinkedIn

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط