نظرات درباره قرص گرین فیت باریج
زمان مطالعه: ۱۱ دقیقه

کپسول گرین فیت باریج یک قرص لاغری گیاهی است که در کاهش وزن موثر شناخته شده است. تاثیر ترکیبات گیاهی به کار رفته در این محصول، در مطالعات مختلف برای درمان چاقی به اثبات رسیده است. در این مقاله از مجله سلامت مفیدطب به معرفی این قرص لاغری و نحوه مصرف آن می‌پردازیم. همچنین از آنجایی که ممکن است این محصول برای شما تجویز شده باشد ولی از میزان تاثیر آن مطمئن نباشید، تجربه افرادی که از آن استفاده کرده‌اند را نیز بازگو خواهیم کرد. تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا نظرات درباره قرص گرین فیت باریج را بررسی کنیم.

کاهش وزن اصولی

داشتن اضافه وزن یکی از آزاردهنده‌ترین مشکلات در جامعه امروزی است. ممکن است بارها در طی روند تلاشتان برای کاهش وزن ناامید شده باشید و رسیدن به وزن دلخواه برایتان یک هدف غیر ممکن به نظر برسد. برخی اوقات روش‌هایی که برای کاهش وزن انتخاب می‌کنیم، اشتباه هستند یا برای شرایط ما مناسب نیستند. تشخیص علت اصلی اضافه وزن می‌تواند یک راهنمای بسیار مناسب جهت انتخاب بهترین روش لاغری برای ما باشد. اما برای کاهش وزن اصولی چه باید کرد.

رژیم غذایی صحیح

همه ما می‌دانیم یکی از ارکان اساسی فرایند کاهش وزن، داشتن رژیم غذایی صحیح است. میزان کالری دریافتی ما در طول روز تعیین کننده اصلی خواهد بود. بهترین کار برای داشتن رژیم غذایی مناسب و تنظیم صحیح آن، مشورت با یک متخصص تغذیه است. نیازی به کم کردن وعده‌های غذایی نیست، این عمل باعث می‌شود در وعده بعدی گرسنه‌تر باشید و حجم کالری بیشتری مصرف کنید.

اما می­‌توانید حجم هر وعده را کاهش داده و به­ جای آن تعداد وعده‌های غذایی را بیشتر کنید. در واقع چیزی که برای کاهش وزن مهم است، حجم غذای مصرفی نیست بلکه میزان کالری کلی است که روزانه دریافت می­‌کنید. میزان این کالری باید کمتر از کالری مصرف شده باشد.

ورزش و فعالیت بدنی

عدم تحرک و نداشتن فعالیت بدنی می‌تواند یکی از دلایل اصلی شکست رژیم غذایی و جلوگیری از کاهش وزن باشد. بدن ما کالری مورد نیاز خود را در طول روز از طریق مواد غذایی دریافت می‌کند.

در صورتی که فرد کم تحرکی باشید، میزان کالری دریافتی بیشتر از میزان مورد نیاز بدن خواهد بود و در نتیجه افزایش وزن اتفاق می‌افتد. اما با فعالیت بیشتر و ورزش مناسب، می‌توانید کالری دریافتی اضافی را به اصطلاح سوزانده و کاهش وزن برای شما صورت بگیرد.

اصلاح سبک زندگی برای لاغری
ورزش و تغذیه سالم از قدم‌های اولیه و اساسی برای داشتن کاهش وزن اصولی و بدون بازگشت هستند.

ورزش‌های هوازی، مانند پیاده‌روی، دوچرخه سواری و شنا، بهترین فعالیت برای چربی سوزی هستند.

تغییر سبک زندگی

عادت‌های اشتباهی در طول زندگی ما وجود دارند که ممکن است علت افزایش وزن ما باشند. اگر این عادت‌ها تغییر نکنند و اصلاحی صورت نگیرد، هیچ کاهش وزنی نیز اتفاق نمی‌افتد. استرس، خواب نامناسب، مصرف کم آب و سبزیجات، خوردن تنقلات مضر و عدم تحرک از جمله عادات اشتباهی هستند که در افزایش وزن تاثیر زیادی دارند. اولین قدم تغییر و اصلاح این اشتباهات است.

اما فراموش نکنید، در کاهش وزن نباید عجول باشید. تغییر ناگهانی سب زندگی و رژیم غذایی ممکن است شما را خیلی زود خسته کند و بعد از مدتی همه چیز را به حالت قبل برگردانید. داشتن یک هدف غیر واقعی مثل لاغری در کوتاه‌ترین زمان ممکن نیز یکی از دلایل شکست در رژیم غذایی است. پس منطقی و به تدریج پیش بروید.

درمان گیاهی لاغری

در کنار راهکارهای اصلی که در بخش قبل بیان شدند، می‌توانید برای سرعت بخشیدن به روند لاغری از داروهای کاهش وزن نیز استفاده کنید. یکی از روش‌های درمان چاقی، استفاده از گیاهان و داروهای گیاهی موثر در چربی سوزی است. مزیت این داروها نسبت به داروهای شیمیایی، نداشتن عوارض جانبی و امن بودن آن‌ها است.

از جمله گیاهان موثر در چربی‌سوزی می‌توان به زنجبیل، زیره، چای سبز، کرفس، دارچین، دانه چیا، هل و… اشاره کرد. همچنین برخی از گیاهان مانند گزنه، یونجه و رازیانه به کاهش اشتها کمک می‌کنند. مطالعات نشان می‌دهد که گیاهان موثر در لاغری به روش‌های زیر عمل می‌کنند:

  • از طریق دفع سریع غذا و غیر قابل دسترس کردن غذا برای جذب
  • بالا بردن فعالیت غده تیروئید و سوزاندن چربی‌ها
  • با وارد کردن مواد حل‌کننده و غیر قابل نفوذ چربی‌ها در بدن

کپسول گرین فیت باریج که در این مقاله قصد بررسی آن را داریم، ترکیبی از چند گیاه دارویی است که در ادامه با آن‌ها آشنا خواهیم شد. این ترکیبات در چربی‌سوزی و کمک به کاهش وزن موثر هستند و همچنین از نفخ و عوارض گوارشی جلوگیری کرده و موجب هضم راحت‌تر می‌شوند. قبل از هر چیز بهتر است با مکانیسم اثر این قرص لاغری و گیاهان تشکیل‌دهنده آن آشنا شویم.

قرص گرین فیت باریج برای لاغری

کپسول گرین فیت باریج حاوی زیره کرمانی (زیره سیاه)، زنیان، رازیانه، مرزنجوش، بوره ارمنی، لاک مغسول و سداب است. همانطور که می‌دانید زیره کرمانی در بهبود گوارش، هضم غذا و کاهش کلسترول تاثیر زیادی دارد. زیره سیاه و زنیان، هر دو سرشار از آهن هستند که در کنار سایر مواد مغذی، مانند آنتی اکسیدان‌ها (ویتامین  A و C) سوخت و ساز بدن را افزایش داده و راندمان چربی سوزی را در بدن بالا می‌برند. این مکانیسم، مهم‌ترین تاثیر کپسول لاغری گرین فیت باریج در بدن است. مرزنجوش موجود در این قرص نیز یک آنتی اکسیدان قوی است که در چربی سوزی نقش دارد.

گرین فیت باریج به دلیل دارا بودن گیاه زنیان از بروز یبوست و مشکلات روده جلوگیری می‌کند. همچنین سداب یکی دیگر از گیاهان به کار رفته در این قرص به عنوان یک مقوی معده عمل کرده و درمان مناسبی برای نفخ شکمی است. بوره ارمنی و لاک مغسول نیز جزو گیاهان موثر در لاغری هستند.

ترکیب همگی این گیاهان در کنار یکدیگر موجب شده که قرص گرین فیت نه تنها یک محصول برای کاهش وزن بلکه دارویی برای حفظ سلامت عمومی بدن باشد. کپسول گرین فیت در کاهش سطح چربی خون، کاهش اشتها، افزایش بازده فعالیت بدنی و همچنین بهبود کبد چرب نیز موثر عمل می‌کند.

نحوه مصرف قرص گرین فیت باریج

مقدار و نحوه مصرف این قرص را پزشک تجویز می‌کند، اما می‌توانید از دستورالعمل پیشنهادی بروشور آن نیز استفاده کنید.

بهترین زمان مصرف قرص لاغری گرین فیت، نیم ساعت قبل از هر وعده غذایی است.  شما می‌توانید روزی ۲ الی ۳ مرتبه و در هر مرتبه ۱ الی ۲ کپسول از این محصول را به همراه مقدار زیادی آب مصرف کنید.

قرص گرین فیت باریج
قرص گرین فیت باریج محصولی گیاهی برای کاهش وزن و لاغری

استفاده از این قرص لاغری گیاهی برای دو ماه عوارض جانبی خاصی به همراه نخواهد داشت، اما چنانچه قصد مصرف بیشتر از ۳ ماه دارید، می‌بایست با پزشک مشورت نمایید.

توجه داشته باشید مصرف این قرص برای کودکان زیر ۱۲ سال، خانم‌های باردار و مادران شیرده مجاز نمی‌باشد.

عوارض قرص گرین فیت باریج

گیاهان به کار رفته در قرص لاغری گرین فیت باریج، ممکن است میزان دفع ادرار را افزایش دهند، از این رو، اگر این قرص با آب کافی میل نشود، ممکن است بدن را دچار کم آبی کند. به جز این مورد، تاکنون عوارض دیگری برای این قرص گزارش نشده است.

برای جلوگیری از ایجاد هرگونه آثار سوء دارو روی بدن، بهتر است برای مشخص کردن دوز مصرفی دارو با یک پزشک مشورت کنید و از مصرف بیش از میزان توصیه شده خودداری نمایید.

نظرات درباره قرص گرین فیت باریج

حال که با قرص گرین فیت و خواص آن آشنا شدیم، به خوبی می‌توانید به کمک مطالعه نظرات افرادی که تجربه استفاده از این قرص را داشته‌اند، درمورد مصرف آن تصمیم بگیرید.

در این بخش سعی کردیم تمامی انواع نظرات درباره قرص گرین فیت باریج شامل نظرات مثبت و منفی را برای شما بیان کنیم. این تجربیات در سایت داروخانه آنلاین مفیدطب، در صفحه محصول کپسول گرین فیت، توسط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده‌اند، ثبت شده است. جهت مشاهده این نظرات بر لینک زیر کلیک نموده و به قسمت پایین صفحه مراجعه کنید:

قرص گرین فیت باریج

متخصصین داروساز داروخانه آنلاین مفیدطب به تمامی نظرات درباره قرص گرین فیت باریج و سایر محصولات، پاسخ کامل می‌دهند. در ادامه تعدادی از سوالات متداول و تجربیات استفاده از گرین فیت را همراه با پاسخ دکتر داروساز برای شما نقل قول خواهیم کرد:

  • سلام خسته نباشید من حدود شش ماه است که از قرص لاغری استفاده میکنم و راضی هستم فقط یه مشکل دارم که پریودم خیلی کم شده میتونه از قرص باشه ممنونم

پاسخ دکتر داروساز: با سلام قرص گرین فیت محتوی زنیان و رازیانه است که هر دو خاصیت قاعده آوری دارند. بنابراین، بعید است مشکل کاهش پریود در شما ناشی از این محصول باشد.

  • باسلام این قرص گفتید ادراررازیاد میکند یعنی تکرر ادرارپیدامیکنیم

پاسخ دکتر داروساز: با سلام افزایش حجم ادرار لزوما به معنی تکرر ادرار نیست. با این حال ممکن است مصرف گرین فیت افزایش دفعات دفع ادرار را به همراه داشته باشد. البته این تاثیر بعد از قطع مصرف گرین فیت، برطرف می‌شود.

  • سلام بعد از ۳ ماه مصرف گرین فیت باریج تمدید بعدی چند ماه بعد باش خوبه؟

پاسخ دکتر داروساز: با سلام پروتکل مشخصی برای این نحوه مصرف وجود ندارد می‌توانید بعد از دو یا چند ماه عدم مصرف، مجدد مصرف را آغاز کنید.

  • سلام از وقتی که این من میخورم چاق تر شدم

پاسخ دکتر داروساز: با سلام گیاهان بکار رفته در گرین فیت باریج باعث کاهش اشتها و افزایش چربی سوزی می‌شوند که نتیجتا منجر به کاهش وزن می‌شود. با این حال، اگر بیماری زمینه‌ای یا مشکلات هورمونی داشته باشید، تا زمانی که مشکل برطرف نشود، هیچ محصول لاغری نمی‌تواند تاثیرگذار واقع شود. همچنین محصولات لاغری زمانی حداکثر تاثیر خود را می‌گذارند که رژیم غذایی و تحرک بدنی نیز داشته باشید.

  • سلام. من این قرص را مصرف می کنم. ولی آسپرین کلردیازپوکساید و سرترالین و بیزوپرولول هم مصرف می کنم . خواستم بدانم اشکالی ندارد؟

پاسخ دکتر داروساز: گرین فیت با داروهایی که ذکر کردید تداخلی ندارد منتها حتما باید مصرف داروهایتان تحت نظر پزشک باشد و بعد از پایان هر دوره داروهایتان، جهت نیاز به تمدید یا قطع داروها با پزشکتان مشورت کنید. چون اگر با دوز نامناسب یا طولانی‌تر از حد مجاز از سرترالین یا بیزوپرولول استفاده کنید، این دو دارو خودشان می‌توانند باعث افزایش وزن بشوند.

  • من تجربمو بگم سه ساله استفاده کردم بدون حتی ورزش چنان لاغر شدم همه در عجب بودن اما زیره صورتم رو پیر کرد دستام سیاه چروک شدن نمی‌دونستم بخاطر این کپسول هست برای لاغری فوق العادس

پاسخ دکتر داروساز: برای ترکیبات گرین فیت چنین عارضه‌ای ذکر نشده است. دقت داشته باشید کاهش وزن غیراصولی و ناگهانی ممکن است موجب مشکلات پوستی و ریزش مو شود.

  • سلام وقت به خیر میخواستم بدونم درکنارمصرف این قرص درطول روز میتونم چای سبز و چای ترش هم مصرف کنم؟ مشکلی پیش نمیاد؟

پاسخ دکتر داروساز: تداخلی برای گرین فیت با چای سبز یا چای ترش ذکر نشده است منتها اگر در حین مصرف دچار علائم گرمی مزاج مثل عطش، گر گرفتگی یا ادرار پررنگ شدید به پزشک متخصص طب سنتی مراجعه کنید.

  • سلام وقت بخیر من کپسول گرین فیت میخورم بالاتنه چاق دارم ولی پایین تنه لاغر دکتر برا کم شدن اشتها و چربی کبد برام تجویز کرده میخواستم بپرسم با خوردنش ممکنه پاهام از این لاغرتر بشه ؟ چون دوست ندارم از این بدتر بشه ممنون میشم راهنمایی کنین

پاسخ دکتر داروساز: گرین فیت روی سوخت و ساز و ذخیره و جذب چربی‌ها اثر می‌گذارد و باعث کاهش توده‌ی بافت‌های دیگر از جمله عضله نمی‌شود.

  • سلام بامصرف قرص گرین فیت ازاستپ وزنی خارج میشم؟

پاسخ دکتر داروساز: گرین فیت می‌تواند در این زمینه موثر باشد. ترکیبات موجود در این محصول به کرات به همین شکل در طب سنتی استفاده شده‌اند مخصوصا ترکیبات حاوی زیره و زنیان و مرزنگوش و سداب. تحقیقات متخصصان تغذیه درمورد اثر این ترکیب طب سنتی، نشان داده است که مصرف مقادیر معین از این ترکیب به مدت ۸ هفته در کنار رژیم کم کالری توانسته است باعث کاهش وزن و توده چربی و بهبود پروفایل چربی خون شود.مخصوصا اثر این ترکیبات روی افراد بزرگسال که اضافه وزن زیادی دارند قابل توجه است.

  • سلام وقت بخیر من کپسول گرین فیت رو یه دوره ۹۰تایی مصرف کردم اشتها کم شد وزن کم کردم با یه فاصله سه ماهه دوباره گرفتم ولی این دفعه تاثیر نداشت اشتهام چند برابر شده دلیلش چیه .ممنون بابت راهنمایی تون

پاسخ دکتر داروساز: اثر گرین فیت بعد از دو ماه مشخص میشود اما اگر بخواهید بیشتر از سه ماه از گرین فیت استفاده بکنید، باید با مشورت پزشک باشد. همچنین ممکن است به علت ایجاد استپ وزنی در شما باشد یا به علل مختلف اشتهای شما تغییر کرده باشد. پایبندی بیشتر به ورزش و رژیم داشته باشید و کالری دریافتی خود را کمتر کنید. جهت فریب حس اشتهای کاذب از غذاهای کالری صفر و کالری منفی استفاده کنید.

  • سلام من الان نزدیک چهار ماه هست دارم قرص گرین فیت باریچ می‌خورم من سنم تازه رفتم ۱۶ قدم ۱۷۲ هست من وزنم ۱۰۱ کیلو بود تو این چهار ماه که قرص گرین فیت باریچ خوردم همراه با ورزش الان وزنم شد ۸۰ کیلو از اون موقع که این قرص هارو مصرف کردم به قدم ۵ سانت اضافه شده همراه با طناب زدن حرکت کششی

جمع بندی

این مقاله جهت کمک به افرادی که قصد خرید و استفاده از کپسول لاغری گرین فیت را دارند، تهیه شده است. در طول متن سعی کردیم انواع نظرات درباره قرص گرین فیت باریج که توسط خریداران در سایت ما به اشتراک گذاشته شده بود، بیان کنیم. همانطور که مشاهده کردید، غالب افراد از مصرف این قرص و تاثیر آن در کاهش وزن خود راضی بودند.

توجه داشته باشید تا زمانی که دلایلی مانند کم کاری تیروئید، مشکلات هورمونی و بیماری‌های زمینه‌ای کنترل نشوند، می‌توانند موجب افزایش وزن شده و از لاغری جلوگیری کنند. در این گونه موارد هیچ محصول لاغری نمی‌تواند به شخص در کاهش وزن کمک کند.

همچنین همانطور که در ابتدای مقاله اشاره کردیم، فعالیت بدنی، داشتن رژیم غذایی مناسب و اصلاح سبک زندگی از ارکان مهم و اساسی کاهش وزن اصولی هستند. بدون رعایت این موارد محصولات دارویی نمی‌توانند حداکثر میزان تاثیر خود را نشان دهند.

جهت تهیه انواع محصولات کاهش وزن شامل قرص لاغری و کاهش اشتها می‌توانید به آدرس زیر مراجعه کنید:

خرید بهترین قرص لاغری موجود در داروخانه

هر سوال دیگری در مورد قرص گرین فیت باریج داشتید می‌توانید پایین این مقاله و یا در صفحه محصول در سایت داروخانه آنلاین مفیدطب کامنت بگذارید، متخصصین داروساز ما به شما پاسخ خواهند داد.

سوالات متداول

کپسول گرین فیت باریج برای چی خوبه؟

همانطور که در طول متن اشاره کردیم، این کپسول یک داروی لاغری و کاهش وزن است که موجب کاهش سطح چربی خون و افزایش چربی سوزی می‌شود. همچنین در بهبود کبد چرب نیز موثر است.

آیا کپسول گرین فیت باعث کاهش اشتها می شود؟

بله. عصاره‌های گیاهی موجود در قرص لاغری باریج، از جمله رازیانه، با جذب بیشتر آب در روده و کاهش جذب قند اضافه به بدن، سبب کاهش اشتها می‌شود.

آیا کپسول گرین فیت چربی سوز است؟

بله. چربی سوزی یکی از مکانیسم‌های اصلی لاغری است. کپسول گرین فیت نیز به کمک عناصری چون آهن و آنتی‌اکسیدان‌های قوی، میزان چربی سوزی را در طی رژیم غذایی یا فعالیت بدنی به طور چشمگیری افزایش می‌دهد.


  توجه: مقالات مرتبط با پزشکی و سلامت داروخانه مفید طب از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده‌اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند، بنابراین توصیه درمانی و پزشکی محسوب نمی‌شوند. در صورتی که مشکل پزشکی دارید، لازم است تا برای تشخیص و درمان به پزشک مراجعه نمایید.

بیشتر بخوانید:

به اشتراک گذاری این مقاله :

Telegram
WhatsApp
LinkedIn

10 دیدگاه دربارهٔ «نظرات درباره قرص گرین فیت باریج»

    1. دکتر مهلا دهقانپور

      باسلام دوست گرامی، مطالعه ای که این دو محصول با یکدیگر مقایسه کرده باشد صورت نگرفته است.
      اجزای این فراورده ها با یکدیگر متفاوت اند.و هر کدام مکانیسم خودش را دارد.
      با احترام دکتر داروساز

    1. دکتر مهلا دهقانپور

      باسلام دوست گرامی، از انجا که بسیاری از داروها دفع و متابولیسم کبدی دارند.چنانچه شما دچار نارسایی کبدی می باشید.مصرف هر گونه قرص باید تحت نظر پزشک درمانگر شما و با توجه به عملکرد کبد شما تعیین شود.
      اما اگر منظور شما از مشکل کبدی ،کبد چرب و …می‌باشد کاهش وزن می تواند برای شما بسیار مفید باشد.و قرص گرین فیت نیز کمک درمان به بهبود کبد چرب است.
      با احترام دکتر داروساز

  1. سلام ،من بخاطر پرولاکتین بالا قرص کابرگولین مصرف میکنم ، میتونم از این قرص گرین فیت هم برای لاغری استفاده کنم یا تداخل دارن؟

    1. دکتر نفیسه کیامنش

      با سلام تا کنون مورد تداخل بین گرین فیت و کابرگولین گزارش نشده است.
      با احترام دکتر داروساز

    1. دکتر نفیسه کیامنش

      با سلام دوست عزیز ورم دست و پا و درد شکم و زیر شکم تا کنون به عنوان عارضه جانبی مصرف گرین فیت گزارش نشده است. بعید است این مشکلات در شما ناشی از گرین فیت باشد. بهتر است برای تشخیص عامل این علائم به پزشک مراجعه کنید.
      با احترام دکتر داروساز

    1. دکتر نفیسه کیامنش

      با سلام تا کنون برای گرین فیت عارضه سردرد گزارش نشده است. احتمالا سردرد شما ناشی از عامل دیگری باشد. بهتر است مدتی مصرف را قطع کنید تا متوجه شوید آیا این علامت با مصرف گرین فیت در ارتباط است یا نه.
      با احترام دکتر داروساز

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

قرص آرترولیستیکا چاق کننده است

قرص آرترولیستیکا چاق کننده است؟

کپسول آرترولیستیکا یک داروی گیاهی طبیعی برای سلامت مفاصل و عضلات است و خواص زیادی به همراه می‌آورد. این محصول محبوب، حاوی ترکیبات گیاهی مفید

عوارض تقویت مژه سریتا

عوارض تقویت مژه سریتا چیست؟

محلول تقویت مژه سریتا یکی از محصولات ایرانی پرطرفدار در زمینه تقویت مژه و کمک به پرپشت شدن آن است. از آن جایی که درباره