قرص درموبلا؛ بهترین قرص تقویت پوست، مو و ناخن‌ها

قرص درموبلا چیست
زمان مطالعه: ۱۳ دقیقه

موها، پوست صورت و ناخن‌های ما در واقع نماینده‌هایی برای سلامت باطنی ما هستند. یعنی اگر به تقویت پوست، مو و ناخن‌های خود اهمیت دهیم، در نهایت بدنی سالم‌تر، پرانرژی‌تر و جوان‌تر خواهیم داشت. ریزش موی زیاد، ناخن‌های شکننده و پوستی نازک و خشک زنگ خطری برای وجود مشکلات جدی در بدن برای ما محسوب می‌شوند. به همین دلیل هم در عصر جدید رسیدگی به پوست و موها تا این حد مهم شده و به دنبال آن انواع مکمل‌ پوست و مو نیز با ترکیبات مختلف و تاثیرگذاری وارد بازار شده‌اند. قرص درموبلا هم یکی از بهترین نمونه‌های این نوع مکمل‌های تقویتی است.

با مصرف قرص درموبلا می‌توانید از شر ریزش موها، شکستن مداوم ناخن‌ها و پوست خشک و بی رمق خلاص شوید. اگر می‌خواهید بدانید چه چیزی باعث می‌شود درموبلا تا این حد اثرگذار باشد، این مطلب از مجله سلامت مفیدطب را از دست ندهید. در ادامه می‌خواهیم به شما بگوییم قرص درموبلا چیست؟ چه ترکیباتی دارد و چه فوایدی برای بدن ما دارد.

قرص درموبلا چیست؟

در جواب به این سؤال که قرص درموبلا چیست؟ باید بگوییم شرکت گلدن لایف استرالیا قرص درموبلا را با هدف تقویت پوست، مو و ناخن‌ها تهیه کرده است. با این حال ترکیبات این مکمل تقویتی، در افزایش سلامت عمومی بدن نیز نقش موثری دارد. درموبلا به عنوان یک مولتی ویتامین مینرال مؤثر برای تقویت موها، نه تنها به کاهش ریزش مو کمک می‌کند، بلکه برای درخشندگی و استحکام موها نیز بسیار مؤثر است.

قرص درموبلا برای تقویت پوست و مو
تقویت پوست مو و ناخن‌ها با قرص درموبلا

ویتامین‌ها و مینرال های موجود در قرص ریزش موی درموبلا، برای جوانسازی پوست، بازسازی سلول‌های تخرب شده و آبرسانی به پوست خشک نیز کاربرد دارد. با این وجود اغراق نیست، اگر بگوییم مصرف روزانه‌ی این قرص برای تقویت پوست و مو معجزه می‌کند. در ادامه بیشتر با ویژگی‌ها و فواید درموبلا آشنا می‌شوید.

ویژگی‌های قرص درموبلا برای پوست و مو

  • بهبود ریزش مو
  • تقویت ساقه موها
  • افزایش ضخامت ناخن‌ها
  • مؤثر برای افزایش رشد مو
  • کاهش چین و چروک پوست
  • کاهش خشکی و حساسیت پوست
  • مؤثر در بهبود آکنه و زخم‌های پوستی
  • جلوگیری از پیری زودرس پوست صورت
  • پیشگیری از سفید شدن زودهنگام موها
  • افزایش تولید کلاژن برای حفظ استحکام پوست

ترکیبات مکمل تقویت مو درموبلا

شرکت گلدن لایف برای تهیه قرص درموبلا ۶۰ عددی و ۳۰ عددی به کمبودهایی توجه کرده که بیشتر ما نسبت به آن‌ها بی تفاوت هستیم و شاید هنگام خرید مکمل تقویت پوست مو و ناخن، اصلاً به آن توجه هم نکنیم! همین موضوع این قرص تقویت مو را نسبت به رقبایش در بازار منحصر به فرد می‌کند. در ادامه بیشتر با ترکیبات قرص درموبلا آشنا می‌شوید.

ویتامین‌های قرص تقویت مو درموبلا

برخلاف بسیاری از مکمل‌های تقویت پوست و مو، ویتامین‌های موجود در قرص درموبلا بیشتر از نوع محلول در چربی هستند. این نوع ویتامین‌ها نقش حفاظتی مهمی برای پوست و مو ایفا می‌کنند. به همین دلیل هم در ترکیبات درموبلا حضور دارند.

ویتامین A

این ویتامین که با نام رتینول نیز شناخته می‌شود، در جوانسازی و بازسازی پوست نقش موثری دارد. ویتامین آ باعث افزایش تولید کلاژن و الاستین در لایه‌های زیرین اپیدرم شده و ترمیم پوست را سرعت می‌بخشد. همچنین افزایش کلاژن و الاستین در پوست برای حفظ رطوبت، حفظ حالت ارتجاعی پوست، کاهش چین و چروک و بهبود آکنه و زخم نیز بسیار مؤثر است.

ویتامین C

این ویتامین محلول در آب یک آنتی اکسیدان قوی است که در تولید کلاژن و کراتین نیز نقش دارد. ویتامین سی با خاصیت آنتی اکسیدان خود از سلول‌های پوست و فولیکول‌های مو مراقبت کرده و از ایجاد استرس اکسیداتیو در این بخش‌ها جلوگیری می‌کند. همچنین کلاژن و کراتین بیشتر، به داشتن موهای ضخیم، ناخن‌های مستحکم و پوست شفاف و صاف کمک می‌کند.

نقش بیوتین در ترکیبات قرص درموبلا
بیوتین در قرص درموبلا برای جلوگیری از ریزش مو موثر است.

بیوتین (ویتامین B7)

کمبود بیوتین یا ویتامین ب۷ یکی از مهم‌ترین عوامل ریزش مو است. این ویتامین در تولید پروتئین کراتین و فرایند تکثیر سلول‌ها (از بیان ژن تا همانندسازی) نقش دارد. بنابراین بدون بیوتین موهایی نازک و کم پشت، ناخن‌هایی شکننده و خمیده خواهیم  داشت. تأمین بیوتین کافی در قرص درموبلا از در کاهش ریزش مو، ضخیم شدن تار موها و افزایش استحکام ناخن‌ها بسیار مؤثر است.

ویتامین E

ویتامین E نیز مانند C یک آنتی اکسیدان قوی است اما از نوع محلول در چربی! ویتامین‌های محلول در چربی در حفظ رطوبت پوست در لایه اپیدرم و جلوگیری از خشکی پوست نقش مهمی دارند. علاوه بر این ویتامین E در تولید کراتین بیشتر نقش داشته و برای داشتن ناخن‌های سالم و تار موی ضخیم‌تر لازم است. این ویتامین در خونرسانی و تغذیه فولیکول‌های مو و سلول‌های پوست نیز نقش دارد و به کاهش ریزش مو کمک می‌کند.

ویتامین D3

ویتامین D فقط برای استحکام استخوان‌ها و دندان‌ها نیست! بلکه برای داشتن پوست، مو و ناخن سالم نیز حضور کافی ویتامین D ضروری است. این ویتامین محلول در چربی به آبرسانی به پوست و مو کمک کرده و ضخامت ناخن‌ها را نیز حفظ می‌کند.

خرید سریع قرص درموبلا ۶۰ عددی

مواد معدنی در ترکیبات درموبلا

مینرال ها یا مواد معدنی ضروری برای بدن، وظایف مختلفی را به عهده داشته و در عملکرد صحیح بیشتر بخش‌های بدن دخالت دارند. نه تنها برای حفاظت از سلامت پوست و موها، بلکه برای داشتن سیستم ایمنی قوی، عملکرد بهتر عضلات، تیروئید سالم و گردش خون صحیح نیز به مینرال های ضروری نیاز است.

 قرص درموبلا، به عنوان یکی از بهترین مکمل‌های پوست و مو، این مواد معدنی ضروری را به اندازه‌ی نیاز روزانه برای ما تأمین کرده تا به کمک آهن‌ها بتوانیم کمبودهای تغذیه‌ای بدن را تأمین کرده و علاوه بر پوست و موی سالم، بدنی شاداب‌تر داشته باشیم.

آهن

اولین و مهم‌ترین اثر کمبود آهن در بدن، ایجاد کم خونی فقر آهن است. در این نوع کم خونی هموگلوبین خون توانایی حمل اکسیژن کافی به سلول‌های بدن را ندارد. ملکول های آهن وظیفه دارند با تشکیل یک زنجیره در هموگلوبین با ملکول های اکسیژن ترکیب شده و آن‌ها را به سلول‌ها برسانند. از این رو کمبود آهن یکی از دلایل اصلی ریزش مو، نازک شدن موها و ناخن‌های خمیده و شکننده محسوب می‌شود.

تاثیر زینک در ترکیبات قرص درموبلا
زینک در قرص درموبلا در حفاظت و تقویت پوست و مو نقش دارد.

زینک

روی یا زینک عنصری است که در بیش از صد واکنش حیاتی بدن دخالت دارد و به عملکرد بهتر آنزیم‌ها کمک می‌کند. به همین دلیل در ترکیبات بیشتر انواع مولتی ویتامین تقویتی این عنصر حضور دارد. زینک به طور مستقیم در تنظیم میزان سبوم (چربی پوست سر)، سنتز پروتئین‌های حیاتی مانند کلاژن و حفاظت از سلول‌های پوست و مو نقش دارد. به همین دلیل مصرف مواد غذایی غنی از روی توسط متخصصان تغذیه دائم توصیه می شود. وجود این عنصر در ترکیبات قرص درموبلا نیز باعث بهبود عملکرد فولیکول‌های مو، رشد بیشتر و بهتر موها، کاهش چربی و شوره سر و بازسازی پوست صورت می‌شود.

کلسیم

کلسیم را بیشتر ما برای تقویت استخوان‌ها می‌شناسیم. اما این یون پر خاصیت، نقش‌های دیگری هم در بدن ما دارد. کلسیم برای پمپاژ خون توسط قلب، تنظیم فشار خون و فعالیت بسیاری از آنزیم‌های حیاتی بدن ضروری است. علاوه بر این‌ها، کلسیم به حفظ سلامت پوست، افزایش ضخامت تار موها و استحکام بیشتر ناخن‌ها نیز کمک می‌کند.

مس

مس هرچند در مقادیر جزئی برای بدن نیاز است اما همین مقدار کم اهمیت زیادی دارد. این عنصر با تحریک فولیکول‌های مو و افزایش جذب اکسیژن و مواد مغذی توسط آن‌ها، به افزایش ضخامت موها و کاهش ریزش مو کمک می‌کند. همچنین مس برای رشد مجدد موها، کاهش التهاب پوست، بهبود گردش خون در پوست نیز بسیار مؤثر است.

سیلیکا

همانطور که تا به حال متوجه شده‌اید، پروتئین کلاژن یکی از مهم‌ترین ترکیبات ساختاری پوست است که در بازسازی آن نیز نقش بسیار مهمی دارد. سیلیکا یکی دیگر از مواد لازم برای تولید کلاژن است. همچنین این ماده به حفظ رطوبت پوست و تغذیه‌ی بهتر سلول‌های پوست نیز کمک می‌کند. از این رو می‌توان گفت سیلیکا یکی از ضروری‌ترین مواد معدنی برای داشتن پوستی سالم، شاداب و جوان است.

تاثیر منیزیم در ترکیبات درموبلا
منیزیم در ترکیبات درموبلا برای داشتن ناخن های سالم ضروری است.

منیزیم

این عنصر هم نقش‌های زیادی در بدن به عهده دارد. از انقباض طبیعی ماهیچه‌ها گرفته تا حفظ چربی و رطوبت پوست در طیف وظایف منیزیم قرار می‌گیرد. اگر بخواهیم از خواص منیزیم برای پوست، مو و ناخن بگوییم، این عنصر در حفظ حالت ارتجاعی پوست، کاهش چین و چروک‌ها، کاهش ریزش مو و تقویت موها نقش دارد. علاوه بر این، زینک و منیزیم در کنار هم نیز اثر شگفت انگیزی برای تقویت پوست و مو دارند.

ید

وجودید در ترکیبات قرص درموبلا برای جلوگیری از ریزش مو بسیار مؤثر است. ید برای تنظیم هورمون‌های تیروئید و کنترل رشد فولیکول‌های مو، بازسازی فولیکول‌های مو، کاهش التهاب پوست و تسریع بهبود زخم‌های پوست نقش مهمی ایفا می‌کند.

منگنز

منگنز یکی از مواد معدنی کمیاب است که بدن آن را برای بهبود زخم‌ها و تولید بیشتر کلاژن نیاز دارد. این ماده برای تولید اسید آمینه پرولین، که در تشیکل کلاژن نقش دارد، لازم است. به همین دلیل هم شرکت گلدن لایف از این عنصر مهم در ترکیبات قرص تقویت پوست و مو درموبلا غافل نشده.

کروم

یکی از دلایل افزایش یا کاهش سطح خون و تنظیم نبودن آن، نبود کروم به میزان کافی در بدن است. این عنصر با کمک به تنظیم قند خون، از ریزش موی ناشی از آن جلوگیری می‌کند. همچنین کروم برای افزایش گردش خون در پوست و فولیکول‌های مو نیز نقش دارد.

جدول ترکیبات قرص تقویت مو درموبلا

در این بخش هرکدام از ریزمغذی‌های موجود در قرص تقویت پوست و موی درموبلا را همراه با مقدار آن در هر قرص مشاهده می‌کنید.

عنوان مقدار در هر قرص RDA %
Vitamin A ۱۰۰۰ IU ۷۸
Vitamin C ۶۰ میلی گرم ۸۰
Vitamin E ۵۰ IU ۲۷۵
Biotin ۵۰ میکرو گرم ۱۶۷
Vitamin D3 ۴۰۰ IU ۶۷
Calcium ۵۰ میلی گرم ۵
Silica ۲۷ میلی گرم *
Mg – Magnesium oxide ۲۰ میلی گرم ۶
Fe – Ferrous fumarate ۱۰ میلی گرم ۵۵
Cr – Chromium picolinate ۳۰ میکرو گرم ۱۲۰
Zn – Zinc gluconate ۱۵ میلی گرم ۱۸۷
Cu – Copper gluconate ۳۷۵ میکرو گرم ۴۲
Iodine – Potassium iodide ۱۵ میلی گرم ۱۸۷
Mn – Manganese sulphate ۸۰۰ میلی گرم ۴۴

قرص درموبلا برای چیست؟

حال که با ترکیبات قرص تقویت مو درموبلا آشنا شدید، در این بخش بیشتر از کاربردهای این مولتی ویتامین می‌گوییم. هرچند اگر بخش ترکیبات را خوانده باشید، با برخی از مهم‌ترین خواص درموبلا آشنا شدید؛ اما در ادامه با جزئیات بیشتر به عملکرد این مکمل تقویت پوست و مو می‌پردازیم.

قرص درموبلا برای ریزش مو

وقتی درباره‌ی قرص درموبلا جستجو کنید، احتمالاً بیشترین چیزی که می‌بینید، اثر آن روی ریزش مو است. هرچند این تنها کاربرد قرص درموبلا نیست، اما یکی از مهم‌ترین آن‌ها محسوب می‌شود. دلیل تأثیر خوبی که این قرص تقویت مو روی ریزش مو دارد، وجود ریزمغذی‌هایی از جمله ویتامین B7 یا بیوتین، آهن، زینک، ویتامین D، ویتامین E و ویتامین C در کنار هم است.

بهبود ریزش مو با قرص درموبلا
با قرص درموبلا ریزش موی کمتر و تار موهای ضخیم‌تری خواهید داشت.

آهن و زینک به عنوان دو عنصر مهم برای خونرسانی و تغذیه بهتر فولیکول‌های مو هستند. زینک با تنظیم میزان چربی پوست سر از بسته شدن فولیکول‌های مو جلوگیری می‌کند. در کنار این دو، بیوتین با تولید کراتین بیشتر باعث افزایش رشد موها می‌شود.

ویتامین‌های D، E و C نیز علاوه بر حفاظت از فولیکوهای مو و جلوگیری از شکنندگی و کش آمدن تار موها، با افزایش کراتین، باعث تشکیل تار موهای ضخیم‌تر می‌شود. همه‌ی این فرایندها در کنار هم باعث شده تا قرص درموبلا برای ریزش مو مؤثر و کاربردی باشد.

خرید سریع قرص درموبلا ۳۰ عددی

تقویت ناخن‌ها با قرص درموبلا

درموبلا فقط یک قرص جلوگیری از ریزش مو نیست. این مولتی ویتامین برای تقویت ناخن‌ها نیز اثر شگفت انگیزی دارد. کمبود برخی ویتامین‌ها و مواد معدنی از جمله آهن، منیزیم، ید، بیوتین، ویتامین C، ویتامین D و زینک باعث نازک شدن سطح ناخن، شکننده شدن و خمیده شدن آن‌ها می‌شود.

بدن برای تولید ناخن‌های مستحکم و سالم به کراتین نیاز دارد. کراتین اصلی‌ترین پروتئین ساختاری ناخن‌هاست که اگر نباشد ناخن‌ها دائم دچار شکنندگی می‌شوند. برای تولید این پروتئین مواد اولیه و محرک‌های مختلفی مورد نیاز است که ویتامین C، ویتامین E، زینک، بیوتین و آهن برخی از آن‌ها هستند. این ترکیبات با مصرف قرص درموبلا برای تقویت ناخن‌ها تأمین می‌شود.

قرص درموبلا برای پوست

عوامل زیادی در اطراف ما هستند که باعث آسیب رسیدن و تخریب بافت پوست می‌شوند. متاسفانه اکثر ما هم هر روز با این عوامل از جمله آلودگی هوا، اشعه UV نور خورشید، گرما یا سرمای شدید، مواد آرایشی نامرغوب و مواد شوینده‌ی قوی یا نامناسب برای پوست سروکار داریم؛ که باعث کاهش میزان کلاژن پوست می‌شوند. علاوه بر این‌ها، عوامل مخرب داخلی مانند رادیکال‌های آزاد نیز در تخریب پوست نقش دارند. همین عوامل هم باعث پیری زودرس پوست، پدید آمدن چین و چروک‌ها، خشکی شدید و حساس شدن پوست می‌شود.

قرص درموبلا برای تقویت پوست
قرص درموبلا به داشتن پوستی سالم و بدون چروک بسیار موثر است.

بنابراین برای جلوگیری از آسیب دیدن پوست نیاز به کلاژن و مواد محافظ داریم تا از سلول‌های پوست ما در برابر عوامل طبیعی مراقبت کند. همچنین وجود آنتی اکسیدان ها و ضد التهاب‌های طبیعی نیز برای خنثی کردن اثر رادیکال‌های آزاد مورد نیاز است. ترکیباتی از جمله ویتامین‌های A، E، C و D3 و مواد معدنی مانند زینک و مس با خاصیت آنتی اکسیدان خود، با تشکیل یک لایه حفاظتی روی پوست، از سلول‌های این بخش مراقبت کرده و رادیکال‌های آزاد را نیز مهار می‌کنند.

علاوه بر این ترکیبات، در قرص درموبلا برای تقویت پوست ترکیباتی از جمله سیلیکا و منگنز نیز وجود دارد که در کنار ویتامین C برای تولید کلاژن بیشتر در پوست و بهبود چین و چروک‌های پوست موثرند.

بهترین زمان مصرف قرص درموبلا

قرص درموبلا یک مولتی ویتامین تقویتی برای پوست و مو است، که بیشتر با ویتامین‌های محلول در چربی فرموله شده. دوز ویتامین‌ها و مینرال های موجود در این قرص تقویت پوست و مو، برای مصرف روزانه کافی است. بنابراین مصرف یک عدد از آن در روز نیاز بدن شما را تأمین می‌کند.

بهترین زمان مصرف درموبلا در طور روز، پس از صبحانه یا پس از نهار است. زیرا در این زمان ویتامین‌های محلول در چربی جذب بهتری دارند و انرژی مورد نیاز روز شما را نیز تأمین می‌کنند.

عوارض درموبلا گلدن لایف

کپسول درموبلا یک قرص تقویتی برای مو و ناخن‌ها است که اگر آن را به میزان توصیه شده مصرف کنید، عوارضی نخواهد داشت. البته با توجه به اینکه مصرف بیش از حد ویتامین‌های محلول در چربی مانند A، D و E باعث ایجاد مسمومیت می‌شود، بهتر است قبل از مصرف این مکمل، از نیاز بدن خود به این ویتامین‌ها مطمئن شوید.

پرسش و پاسخ درباره قرص درموبلا

تا اینجای متن تقریباً همه چیز درباره‌ی درموبلا را گفتیم و شما را به طور کامل با تاثیرات و کاربردهای این مکمل تقویت مو و ناخن آشنا کردیم. در این بخش می‌خواهیم سؤالات متداولی که شما هنگام خرید قرص درموبلا از مسئول فنی داروخانه می‌پرسید را پاسخ دهیم. پس در ادامه با ما همراه باشید.

پرسش و پاسخ درباره قرص درموبلا
سوالات خود درباره قرص درموبلا را از ما بپرسید.

برای ریزش مو؛ هیرویت بهتر است یا درموبلا؟

یکی از سوالاتی که برای مقایسه این قرص با سایر مکمل‌های پوست و مو پرفروش در بازار پرسیده می‌شود، این است که هیرویت بهتر است یا درموبلا؟ برای دیدن مقایسه این دو مکمل کافی است روی لینک آبی کلیک کنید؛ اما به طور کلی باید گفت انتخاب بهترین گزینه بین این دو قرص تقویتی برای مو و ناخن، به کمبودهای بدن شما و دلیل ریزش موهایتان بستگی دارد.

مصرف قرص درموبلا در دوران شیردهی ضرر ندارد؟

کمک گرفتن از مکمل‌های تغذیه‌ای برای رفع کمبودهای بدن در دوران شیردهی مشکلی ندارد. اما قبل از مصرف هر نوع مکملی حتماً با پزشک خود مشورت کنید تا دچار عوارض ناخواسته نشوید.

قرص درموبلا چاق کننده است؟

خیر. درموبلا یک مولتی ویتامین تقویتی برای پوست، مو و ناخن است و تاثیری روی افزایش وزن یا چاق شدن ندارد.

مصرف قرص درموبلا در بارداری مجاز است؟

بارداری دوران بسیار حساسی است و باید در مصرف مکمل‌ها در این دوران بیشتر احتیاط کرد. هرچند مصرف مکمل درموبلا در بارداری مانعی ندارد؛ اما اگر باردار هستید، حتماً قبل از مصرف آن با پزشک مشورت کنید.

سریع‌ترین راه خرید قرص درموبلا

در این متن گفتیم که درموبلا چیست و چگونه باعث تقویت پوست، مو و ناخن‌ها می‌شود. در ادامه نیز به سؤالات پرتکرار شما درباره‌ی این مکمل تقویتی پاسخ دادیم. اگر با خواندن این متن به فکر خرید قرص درموبلا افتادید، ما سریع‌ترین راه آن را برای شما فراهم کرده‌ایم. با ورود به اپلیکیشن خرید آنلاین دارو مفیدطب می‌توانید این محصول را در کمتر از یک دقیقه سفارش دهید و در مدت زمان کوتاهی درب منزل خود تحویل بگیرید.

خرید بهترین مکمل پوست مو و ناخن

اگر تجربه‌ی استفاده از قرص درموبلا را دارید، خوشحال می‌شویم آن را با ما در میان بگذارید. همچنین می‌توانید سؤالات خود درباره این مکمل پوست و مو را از ما بپرسید. ما سؤالات شما را با نظر دکتر داروساز پاسخ می‌دهیم.


توجه: مقالات مرتبط با پزشکی و سلامت داروخانه مفید طب از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده‌اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند، بنابراین توصیه درمانی و پزشکی محسوب نمی‌شوند. در صورتی که مشکل پزشکی دارید، لازم است تا برای تشخیص و درمان به پزشک مراجعه نمایید.

به اشتراک گذاری این مقاله :

Telegram
WhatsApp
LinkedIn

6 دیدگاه دربارهٔ «قرص درموبلا؛ بهترین قرص تقویت پوست، مو و ناخن‌ها»

    1. دکتر نفیسه کیامنش

      با سلام مصرف درموبلا در سلامت پوست، مو و ناخن تاثیر مثبتی دارد اما نمی تواند جوش را درمان کند.
      ​​​​​​​با احترام دکتر داروساز

    1. دکتر نفیسه کیامنش

      با سلام، دوره مصرف ثابتی برای درموبلا گزارش نشده است. با این حال، بهتر است بیش از دو یا سه دوره مصرف نشود.
      با احترام دکتر داروساز

      1. دکتر نفیسه کیامنش

        با سلام درموبلا با توجه به ترکیباتی که دارد نمی تواند ریزش مو را تشدید کند. این محصول مجموعه ای از ویتامین ها و مواد معدنی تغذیه کننده فولیکول های مو را در خود دارد و نمی تواند سبب ریزش مو شود. تشدید ریزش موی شما ممکن است ناشی از عامل دیگری باشد که برای تشخیص آن باید به پزشک مراجعه کنید.
        با احترام دکتر داروساز

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط