قرص فست ران چاق کننده است؟
زمان مطالعه: ۷ دقیقه

رسیدگی به مفصل‌ها و تقویت آن‌ها در سنین بالا اهمیت زیادی دارد. زیرا تحلیل رفتن این بخش‌های ارتباطی مهم در بدن، توانایی حرکت را از ما می‌گیرد. قرص فست ران یکی از ده‌ها قرص ضد التهاب مفاصل و تقویت کننده غضروف است که سالمندان، افراد میانسال و افرادی که دچار آسیب مفصلی شده‌اند، برای ارتقاء سلامت مفاصل خود از آن استفاده می‌کنند. اما یکی از نگرانی‌هایی که درباره‌ی اثر این دارو وجود دارد، این است که کپسول فست ران چاق کننده است یا نه؟

استفاده‌ی طولانی مدت از مکمل‌ها ممکن است اثرات مختلفی روی بدن داشته باشد. بسیاری از افراد میانسال نگران این هستند که با مصرف کپسول فست ران دچار اضافه وزن شوند. ما در این مطلب از مجله سلامت مفیدطب ابهامات مربوط به عملکرد این قرص ضد التهاب مفاصل را برطرف کرده و به سؤال بالا پاسخ می‌دهیم.

کاربردهای قرص فست ران

قرص فست ران، یک داروی گیاهی ضد التهاب مفاصل است که با کمترین عوارض برای بدن، از تحلیل رفتن غضروف‌ها و تورم مفاصل جلوگیری می‌کند. این خاصیت باعث شده افراد با مشکلات مفصلی مختلف بتوانند از خواص این مکمل بهره ببرند.

کاربردهای کپسول فست ران
کپسول فست ران شدت علائم آتروز، استئوآرتریت و دیسک کمر را کاهش می‌دهد.

برخی از کاربردهای این قرص تقویت مفاصل شامل موارد زیر است:

  • کمک به بازسازی غضروف‌ها (افرادی که دچار آسیب مفصلی یا بیماری شده‌اند)
  • کاهش درد و ورم مفاصل
  • بهبود دامنه‎‌ی حرکتی غضروف‌ها
  • کاهش علائم آرتروز و روماتیسم مفصلی
  • کاهش درد استخوان و جلوگیری از التهاب استخوان‌ها

ترکیبات قرص فست ران چیست؟

شرکت او پی دی فارما، سازنده‌ی ایرانی قرص فستران، تنها از دو گیاه مؤثر برای تولید این محصول خود استفاده می‌کند. دو گیاهی که در کنار هم نیازهای بدن برای بازسازی غضروف‌ها و افزایش سلامت مفاصل را به خوبی تأمین می‌کند. اگر بخواهیم بدانیم که کپسول فست ران چاق کننده است یا نه؟ باید ابتدا با اثرات ترکیبات این قرص در بدن آشنا شویم.

روغن سویا

شاید کمی عجیب باشد که در یک مکمل تقویت مفاصل از سویا استفاده می‌شود! ما ایرانی‌ها معمولاً در اینگونه داروها به دنبال روغن سیاه دانه، فلفل سیاه یا زردچوبه هستیم. اما جالب است بدانید که سویا یکی از پرخاصیت‌ترین گیاهان طبیعت برای بازسازی غضروف‌ها و کاهش التهاب مفاصل است. سویا ترکیباتی به نام ایزوفلاون دارد که غضروف سازی را در بدن تحریک می‌کند.

روغن آووکادو

آووکادو از آن دسته گیاهانی است که در بسیاری از داروهای گیاهی ضد التهاب مفاصل می‌توان رد آن را پیدا کرد. اسیدهای چرب و آنتی اکسیدان های قوی موجود در آووکادو نه تنها التهاب ایجاد شده در مفصل را کاهش می‌دهند، بلکه خشکی و درد آن را نیز از بین می‌برند.

کپسول فست ران برای چی خوب است؟

ترکیب روغن آووکادو و سویا در این قرص ضد التهاب مفاصل، یک مکمل تقویتی بسیار خوب برای مفاصل ایجاد کرده که در بسیاری از آسیب‌های مفصلی دردناک به کار می‌آید. در ادامه به شما می گوییم که قرص fastrun برای چیست و چه عملکردی دارد؟

کپسول فست ران برای دیسک کمر

دیسک کمر یکی از دردناک‌ترین و آزاردهنده‌ترین دردهای مفصلی محسوب می‌شود. زیرا فرد بیمار را از انجام ساده‌ترین کارها هم باز می‌دارد. خوشبختانه قرص فست ران با ترکیب گیاهی و مؤثر خود می‌تواند درد ناشی از این عارضه را تا حد زیادی کاهش دهد.

فواید قرص فست ران برای دیسک کمر
قرص فست ران درد ناشی از دیسک کمر و خشکی مفاصل را بهبود می‌دهد.

تحقیقات انجام شده روی اثر روغن سویا و آووکادو نشان می‌دهد که مصرف ترکیبی از این دو ماده به مدت ۳ الی ۱۲ ماه می‌تواند التهاب استخوان‌های مفصل را کاهش دهد و از تنگ شدن فضای مفصلی نیز جلوگیری کند.

خرید سریع قرص ض التهاب مفاصل

همچنین اسیدهای چرب موجود در آووکادو در کنار ایزوفلاون های سویا، به بازسازی غضروف‌ها کمک کرده و درد ناشی از خشکی مفصل در افراد مبتلا به دیسک کمر را کاهش می‌دهد.

تقویت غضروف‌ها و مفاصل با قرص fastrun

غضروف‌ها و مفاصل ما با افزایش سن، ابتلا به بیماری‌های التهابی (آرتروز، استئوآرتریت، روماتیسم و…)، آسیب های فیزیکی و… دچار تحلیل، تنگ شدن و تورم می‌شوند. مهم‌ترین اثر قرص فست ران، کمک به بازسازی غضروف‌ها و تقویت مفاصل است. به این صورت که پروتئین‌های موجود در سویا بدن را وادار به غضروف سازی کرده و آنتی اکسیدان های آووکادو التهاب مفصل را برطرف می‌کند. از طرفی اسیدهای چرب این گیاه نیز در نرم شدن مفصل‌ها و تقویت غضروف‌ها نقش دارد.

خواص فست ران برای مفاصل و غضروف‌ها
قرص فست ران در بهبود ورم مفاصل و بازسازی غضروف‌ها نقش موثری دارد.

استفاده از قرص فست ران به مدت مشخص و کامل کردن دوره‌ی درمان با این محصول، از بروز التهاب مجدد در بیماری‌های التهابی از جمله استئوآرتریت نیز جلوگیری می‌کند.

بهترین زمان مصرف قرص فست ران

بهترین زمان برای مصرف کپسول فست ران، همراه با وعده‌ی غذایی است. زیرا اسیدهای چرب موجود در ترکیبات این قرص بیشترین جذب را همراه با غذا دارند.

در ضمن میزان مصرف این قرص تقویت مفاصل هم بهتر است توسط پزشک و با توجه به شرایط سلامتی برای شما مشخص شود. به طور معمول، پزشکان مصرف یک عدد از این قرص در روز را توصیه می‌کنند.

نظرات در مورد قرص فست ران چیست؟

بررسی‌های بالینی روی ترکیب ۳۰۰ میلی گرم روغن آووکادو و ۳۰۰ میلی گرم روغن سویا نشان می‌دهد که مصرف این دو در کنار هم حتی برای سه سال متوالی هم مشکل خاصی برای افراد ایجاد نمی‌کند. با این حال این داروی ضد التهاب مفاصل هم مانند بسیاری از مکمل‌های گیاهی، در کنار خواص زیاد خود، ممکن است برای افرادی با شرایط خاص عوارضی ایجاد کند.

نظرات درباره‌ی کپسول فست ران
قرص فست ران یکی از کم عارضه‌ترین داروهای گیاهی ضد التهاب مفاصل است.

با توجه به تحقیقات و اطلاعاتی که از میزان ایمن بودن این دارو در دسترس است، بسیاری از پزشکان معتقدند که ترکیب آووکادو و سویا یکی از ایمن‌ترین و اثرگذارترین ترکیبات برای تقویت و بازسازی مفاصل است.

قرص فست ران را از اینجا بخرید

البته این موضوع برای خانم‌ها در دوران بارداری و شیردهی صادق نیست. پس اگر در این دوران به سر می‌برید، بهتر است از مصرف این مکمل پرهیز کنید. همچنین افرادی که داروهای ضد انعقاد خون مصرف می‌کنند یا افرادی که به بیماری های زمینه ای مبتلا هستند بهتر است قبل از خرید قرص فست ران با پزشک مشورت کنند.

ترکیبات کپسول قرص فست ران چاق کننده است؟

خب حالا که با ترکیبات کپسول فست ران و عملکرد این داروی گیاهی تقویت مفاصل آشنا شدید، می‌خواهیم جواب دقیق‌تری به این سؤال دهیم که آیا کپسول فست ران چاق کننده است یا نه؟

جواب این سؤال خیر است. با توجه به اثرات کپسول فست ران و عملکرد و اثرات آن، این قرص هیچ تاثیری روی افزایش وزن و چاقی (حتی در طولانی مدت) ندارد. تنها اثر این دارو، کمک به کاهش التهاب و درد مفاصل است. پس بدون نگرانی از چاق شدن می‌توانید از خواص این دارو برای مشکلات مفصلی خود استفاده کنید.

فست ران؛ یک مکمل گیاهی برای درد و التهاب مفاصل

در این متن گفتیم که قرص فست ران از چه موادی تشکیل شده و این مواد چه اثری روی بدن دارند. اگر توضیحات این متن را به طور کامل بخوانید برایتان کاملاً واضح و روشن می‌شود که این مکمل تقویت مفاصل هیچ اثری روی افزایش وزن و چاقی ندارد. در عوض نقش بسیار مهمی در کاهش ورم مفاصل، جلوگیری از تحلیل غضروف‌ها و بازسازی آن‌ها ایفا می‌کند.

خرید سریع بهترین قرص ضد التهاب مفاصل

برای خرید کپسول فست ران یا سایر داروهای گیاهی ضد التهاب مفاصل، کافی است وارد اپلیکیشن یا وبسایت داروخانه اینترنتی مفیدطب شوید. ما در مفیدطب امکان خرید سریع زیر یک دقیقه را برای شما فراهم کرده‌ایم تا بتوانید در سریع‌ترین زمان ممکن این محصول را برای خود سفارش دهید.

اگر تجربه‌ی استفاده از کپسول فست ران یا سایر محصولات حاوی سویا و آووکادو را دارید، نظر خود را درباره‌ی تأثیر آن به ما بگویید. همچنین می‌توانید سؤالات خود درباره‌ی این محصول را در بخش نظرات از ما بپرسید تا ما با نظر دکتر داروساز به آن‌ها پاسخ دهیم.

بیشتر بخوانید


توجه: مقالات مرتبط با پزشکی و سلامت داروخانه مفید طب از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده‌اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند، بنابراین توصیه درمانی و پزشکی محسوب نمی‌شوند. در صورتی که مشکل پزشکی دارید، لازم است تا برای تشخیص و درمان به پزشک مراجعه نمایید.

به اشتراک گذاری این مقاله :

Telegram
WhatsApp
LinkedIn

2 دیدگاه دربارهٔ «آیا کپسول فست ران چاق کننده است؟»

  1. هادی حدادی لایقی

    من هادی هستم ۳۲ ساله از زنجان.
    مدتی میشه رنگهای کم رنگ رو نمیتونم دیگه تشخیص بدم ،، همه جا رو به نوعی طوسی میبینم و دید نصبتا فرضی و پایینی دارم ،، در رانندگی تشخیص فاصله و نوع ماشین و … رو در طول روز برام به نصبت سخت شده ،،
    وقتی هوا تاریک میشه دیگه دیدی ندارم ،، باید به کنار نگاه کنم تا اون چیز رو بتونم تشخیص بدم ،،
    در هنگام مطالعه به کلمات که نگاه میکنم احساس میکنم لکه ای هست و نمیزاره ببینم ،، دیدن اجسام ریز تقریبا برام غیر ممکنه،،
    مدتهاست دنبال مداوا هستم و انواع آزمایشها رو هم انجام دادم و همه میگن چشمت سالمه و مشکل از رشته های عصبی باعثشه، یکی میگه سکته کردی یکی میگه عوارض قرص ترامادوله یکی میگه از موتورسواریه یکی میگه سالها پیش که ضربه مغزی و خونریزی مغزی داشتی از اونه یکی میگه از اعصابته یکی میگه از ورزش های سنگین که انجام میدادی شده و …..
    ماههاست دنبال درمان به روش سنتی هستم نه صنعتی ،، مبهوت محتواتون شدم و ازتون میخوام اگه پیشنهادی دارین بهم اطلاع بدین،،
    ممنون از شما
    وقتی دیدم از

    1. دکتر نفیسه کیامنش

      با سلام دوست عزیز در خصوص مشکلات چشم فقط و فقط حرف پزشک متخصص چشم است که اعتبار دارد. در خصوص درمان هم، باید بگویم در مفید طب درمانی برای وضعیتی که توصیف کردید نداریم. بهتر است به چشم پزشک مراجعه کنید.
      با احترام دکتر داروساز

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

قرص آرترولیستیکا چاق کننده است

قرص آرترولیستیکا چاق کننده است؟

کپسول آرترولیستیکا یک داروی گیاهی طبیعی برای سلامت مفاصل و عضلات است و خواص زیادی به همراه می‌آورد. این محصول محبوب، حاوی ترکیبات گیاهی مفید

عوارض تقویت مژه سریتا

عوارض تقویت مژه سریتا چیست؟

محلول تقویت مژه سریتا یکی از محصولات ایرانی پرطرفدار در زمینه تقویت مژه و کمک به پرپشت شدن آن است. از آن جایی که درباره