لاغری سریع با قرص اسلیم مکس
زمان مطالعه: ۶ دقیقه

اسلیم مکس یکی از محبوب‌ترین قرص های لاغری گیاهی موجود در بازار دارویی ایران است. درباره این قرص سوالات زیادی پرسیده می‌شود از جمله این که لاغری سریع با قرص اسلیم مکس ممکن است؟ اگر این کار امکان دارد، چگونه کاهش وزن سریع با مصرف اسلیم مکس داشته باشیم؟ در این مقاله از مجله سلامت داروخانه آنلاین مفیدطب، به این سوالات پاسخ می‌دهیم و در ضمن درباره موضوعات دیگری مثل عوارض قرص نیز صحبت می‌کنیم. از شما دعوت می‌کنیم تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

قرص اسلیم مکس چیست؟

قرص اسلیم مکس یک قرص لاغری سریع و یکی از محبوب‌ترین قرص‌های لاغری گیاهی می‌باشد که توسط شرکت قائم دارو با استفاده از ترکیبات عصاره چای سبز، دانه گشنیز، بذر رازیانه و ریشه کاسنی تهیه شده است.

این قرص لاغری، اشتها را کاهش داده و سوخت‌و‌ساز یا متابولیسم بدن را بهبود می‌دهد. به علاوه، اسلیم مکس اثرات مفید دیگری مثل خواص آنتی‌اکسیدانی، کمک به جلوگیری از فشار خون بالا و بیماری‌های قلبی-عروقی، کاهش کلسترول بد خون (LDL) و افزایش کلسترول خوب (HDL) نیز دارد.

در زیر جدول ترکیبات قرص اسلیم مکس به همراه مقدار هر کدام از آن‌ها را مشاهده می‌کنید.

عنوان مقدار
عصاره خشک چای سبز ۲۰۰ میلی گرم
دانه گشنیز ۱۰۰ میلی گرم
بذر رازیانه ۱۰۰ میلی گرم
ریشه کاسنی ۱۰۰ میلی گرم

فواید و تاثیرات کپسول اسلیم مکس به طور خلاصه شامل موارد زیر است:

  • کاهش وزن و لاغری
  • کاهش توده چربی بدن
  • دفع چربی‌های زائد بدن
  • پیشگیری از افزایش وزن
  • افزایش سوخت و ساز بدن
  • آنتی‌اکسیدان و ضدسرطان

لاغری سریع با قرص اسلیم مکس چگونه ممکن است؟

قرص لاغری اسلیم مکس حاوی ترکیبات مفید عصاره چای سبز، دانه گشنیز، بذر رازیانه و ریشه کاسنی می‌باشد. همانطور که در بخش قبل گفتیم، این قرص خواص زیادی مثل افزایش سوخت‌و ‌ساز چربی‌ها، کاهش جذب گلوکز از روده‌ها و کاهش اشتها دارد و به لاغری کمک می‌کند. اما لاغری سریع با قرص اسلیم مکس در صورتی ممکن است که رژیم غذایی مناسب و ورزش را در برنامه خود بگنجانید.

در واقع تحقیقات انجام شده در یک کارآزمایی بالینی به سفارش شرکت قائم دارو (شرکت تولید کننده اسلیم مکس) ثابت کرده است که مصرف روزانه ۳ تا ۴ کپسول به مدت ۲ ماه به طور مداوم و مرتب منجر به کاهش توده فاقد چربی و BMI می‌‌شود؛ به علاوخ این که مصرف دارو با پیروی از رژیم غذایی همراه شود به کاهش معنی دار وزن کمک می‌کند.

حال اسلیم مکس چگونه این کار را انجام می‌دهد؟ خواص اسلیم مکس از چه مکانیسم اثری می‌آید؟

مکانیسم اثر اسلیم مکس برای لاغری سریع

کپسول اسلیم مکس خاصیت چربی سوز ترموژنیک دارد و از این طریق به افزایش متابولیسم چربی‌ها و در نتیجه کاهش وزن کمک می‌کند. خاصیت ترموژنیک یا چربی سوز ترموژنیک مربوط به تولید گرما در اثر افزایش متابولیسم مواد غذایی است.

به علاوه، به لطف وجود عصاره چای سبز در این کپسول، اسلیم مکس حاوی ترکیبی به نام اپی‌گالوکتشین گالات یا EGCG است که باعث از بین رفتن چربی‌های بدن می‌شود. در واقع ترکیب EGCG به خصوص هنگامی که در کنار کافئینی که به طور طبیعی در چای سبز وجود دارد، مصرف شود، به لاغری سریع و کاهش چربی بدن کمک می‌کند.

این قرص لاغری به جلوگیری از سنتز اسیدهای چرب در بدن کمک می‌کند، چربی خون را کاهش می‌دهد و مانع از جذب چربی در روده نیز می‌شود.

قرص اسلیم مکس همچنین از طریق کاهش جذب روده‌ای گلوکز و کاهش متابولیسم کربوهیدرات‌ها نیز در لاغری موثر است.

لاغری با قرص اسلیم مکس از راه مهار آنزیم آمیلاز بزاق و روده بیشتر و سریع تر هم می‌شود. این آنزیم مسئول هضم نشاسته است و مصرف این قرص کمک می‌کند که نشاسته با سرعت آهسته‌ای شکسته شده در نتیجه قند خون با سرعت کمتری بالا رود.

با اسلیم مکس چقدر سریع می‌توانیم لاغر شویم؟

در جواب سوال قرص اسلیم مکس در ماه چقدر لاغر می‌کند؟ باید گفت کاهش وزن به عوامل مختلفی از جمله شرایط هر شخص بستگی دارد و به طور دقیق نمی‌توان گفت که هر فرد با مصرف اسلیم مکس در هر ماه چند کیلو وزن کم خواهد کرد.

اما بدانید که هیچ داروی لاغری، حتی محصولاتی که تحت عنوان قرص گیاهی برای لاغری سریع معرفی می‌شوند، بدون رعایت رژیم درست و فعالیت بدنی، باعث کاهش وزن پایدار و موثر نمی‌شوند.

به یاد داشته باشید که در هر صورت سرعت سالم برای کاهش وزن، به میزان نیم کیلو تا یک کیلوگرم در هفته، یعنی ۲ تا ۴ کیلوگرم در ماه است. کاهش وزن و لاغری سریع تر از این، می‌تواند باعث مشکلاتی در بدن شود. بنابراین خوب است در مسیر کاهش وزن خود صبر و مداومت به خرج دهید تا در سالم‌ترین حالت ممکن وزن کم کنید.

همچنین این نکته را درنظر بگیرید که چاقی می‌تواند بر اثر علت‌های مختلفی اتفاق بیفتد. زیادی اشتها، پرخوری عصبی، کم تحرکی، متابولیسم پایین، رژیم غذایی پر کالری، مصرف برخی داروها، اختلالات هورمونی مثل کم کاری تیروئید یا سندروم پلی کیستیک تخمدان، از مواردی هستند که می‌توانند باعث چاقی و اضافه وزن شوند. در نظر گرفتن علت چاقی، می‌تواند به کنترل و درمان ریشه مسئله و انتخاب سبک زندگی متناسب، کمک کرده و تاثیر تلاش‌های شما برای کاهش وزن را بیشتر کند.

خرید قرص اسلیم مکس
جهت خرید قرص اسلیم مکس روی عکس کلیک کنید.

عوارض قرص اسلیم مکس

قرص اسلیم مکس، در صورتی که از آن به اندازه دوز توصیه شده مصرف کنید، عوارض جانبی خاصی ندارد.

اگر چه همواره احتمال حساسیت داشتن به گیاهان دارویی در افراد وجود دارد؛ بنابراین باید قبل از مصرف این قرص لاغری محبوب به ترکیبات و موارد احتیاط و منع مصرف اسلیم مکس توجه کنید. مثلا یکی از عوارض قرص اسلیم مکس، تحریک گوارشی مثل دل درد، دلپیچه و اسهال است که معمولا در افرادی که معده حساس دارند ممکن است اتفاق بیفتد.

در صورتی که مصرف اسلیم مکس عوارض جانبی گوارشی برای شما ایجاد کرد، می‌توانید مصرف اسلیم مکس را قطع کرده و بعد از رفع دل درد و اسهال، مجددا آن را به آهستگی (از تعداد کم) شروع کنید. اگر مشکل رفع نشد و یا درد و اسهال غیرقابل تحملی را تجربه کردید، توصیه می‌شود مصرف اسلیم مکس را قطع کنید.

جمع بندی

در این مقاله ضمن معرفی قرص لاغری اسلیم مکس قائم دارو، بررسی کردیم که لاغری سریع با قرص اسلیم مکس چگونه است و در چه صورت از این قرص نتیجه می‌گیریم. به طور خلاصه، رژیم غذایی مناسب (و سالم) در کنار ورزش و مصرف اسلیم مکس، می‌تواند تاثیر چشمگیری در سرعت لاغری شما داشته باشد. گرچه توصیه می‌کنیم که مسیر کاهش وزن خود را آهسته و پیوسته طی کنید تا از عوارض احتمالی لاغری سریع جلوگیری کنید. همچنین برای کاهش وزن سالم، به تامین مواد مغذی مهم مانند ویتامین‌ها و مواد معدنی ضروری به همراه پروتئین کافی برای بدن خود، توجه زیادی داشته باشید.

برای تهیه انواع قرص لاغری مجاز و دارای تاییدیه سازمان غذا و دارو، مانند قرص اسلیم مکس، می‌توانید به مرکز معتبری مثل داروخانه آنلاین مفیدطب مراجعه کنید. مکمل‌ها و داروهای گیاهی و به طور کلی محصولاتی که در این داروخانه به فروش می‌رسند، همگی دارای برچسب اصالت کالا هستند.

مشاهده و خرید انواع قرص لاغری گیاهی

تفاوت اسلیم مکس با اسلیم کوئیک چیست؟

اسلیم مکس یک قرص لاغری گیاهی تولید شرکت قائم دارو است که هر کپسول آن حاوی ۲۰۰ میلی گرم عصاره خشک برگ چای سبز، ۱۰۰ میلی گرم دانه گشنیز، ۱۰۰ میلی گرم بذر رازیانه، ۱۰۰ میلی گرم ریشه کاسنی می‌باشد. اسلیم کوئیک هم یک قرص گیاهی برای کاهش وزن تولید شرکت گل دارو است اما ترکیباتش شامل ۴/۰۲ میلی گرم عصاره خشک بذر کرفس، ۱۴/۶ میلی گرم پودر بذر کرفس، ۱۰/۷۸ میلی گرم عصاره خشک بذر شوید، ۲۸/۱۴ میلی گرم پودر بذر شوید و ۱۹۰ میلی گرم عصاره خشک برگ چای سبز می‌باشد. با توجه به تفاوت ترکیبات، هر کدام از این قرص‌ها مکانیسم اثر خاص خود را دارند اما ویژگی‌های مشترکی را هم از خود نشان می‌دهند.

قرص اسلیم مکس از کجا بخرم؟

برای تهیه انواع قرص لاغری مجاز و دارای تاییدیه سازمان غذا و دارو، مانند قرص اسلیم مکس، میتوانید به سایت یا اپلیکیشن داروخانه آنلاین مفیدطب مراجعه کنید. مکمل ها، داروهای گیاهی و محصولات دیگری که در این داروخانه به فروش می‌رسند، همگی دارای برچسب اصالت کالا هستند.

بیشتر بخوانید

توجه: مقالات مرتبط با پزشکی و سلامت داروخانه مفید طب از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده‌اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند، بنابراین توصیه درمانی و پزشکی محسوب نمی‌شوند. در صورتی که مشکل پزشکی دارید، لازم است برای تشخیص و درمان به پزشک مراجعه نمایید.

به اشتراک گذاری این مقاله :

Telegram
WhatsApp
LinkedIn

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط