قرص اسلیم مکس در ماه چقدر لاغر میکند؟

قرص-اسلیم-مکس-در-ماه-چقدر-لاغر-میکند
زمان مطالعه: ۶ دقیقه

کم کردن وزن و چربی‌سوزی یکی از مهم‌ترین دغدغه های افراد در قرن حاضر است. سبک ناصحیح زندگی، تغذیه نامناسب و عدم داشتن فعالیت بدنی از عواملی هستند که در کنار یکدیگر چاقی و اضافه وزن را به همراه می‌‌آورند. استفاده از قرص‌های لاغری یکی از روش‌هایی است که در کاهش وزن می‌تواند موثر واقع شود. در میان این قرص‌ها، قرص اسلیم مکس یکی از محبوب‌ترین‌ها به شمار می‌آید. آیا می‌دانید قرص اسلیم مکس در ماه چقدر لاغر میکند؟ یا نحوه مصرف قرص لاغری اسلیم مکس چگونه است؟ برای پاسخ به این سوالات، پیشنهاد می‌کنیم این مقاله از مجله آنلاین مفید طب را مطالعه فرمایید.

قرص لاغری اسلیم مکس چیست؟

کپسول اسلیم مکس را یک فرآورده کاملا گیاهی می‌توان قلمداد کرد. در این کپسول از عصاره گیاهانی همچون تخم کرفس، رازیانه، عصاره زیره سبز و کاسنی استفاده شده است. قرص لاغری اسلیم مکس با کاهش اشتها و افزایش سوخت و ساز بدن در مدت زمانی کوتاه اثرات بی‌نظیر خود را در مصرف‌کنندگان نشان می‌دهد. همچنین این قرص  می‌تواند جذب چربی و قند را نیز در بدن کاهش داده و از این طریق نیز در لاغری موثر واقع شود. اگر به دنبال یک قرص گیاهی برای کاهش وزن هستید، قرص اسلیم مکس یکی از بهترین گزینه‌هایی است که به شما پیشنهاد می‌شود. 

لازم به ذکر است این محصول دارای فرم دارویی کپسول می‌باشد، اما گاهی اوقات فرم دارویی قرص و کپسول به جای هم استفاده و شناخته می‌شود، به همین علت ما در این مقاله از هر دو استفاده کرده‌ایم.

پیش از بررسی دوره مصرف قرص لاغری اسلیم مکس خوب است با ترکیبات موجود در این کپسول بیشتر آشنا شوید:

  • تخم کرفس: به طور کلی کرفس دارای فیبر بسیار زیادی است که مدت زمان طولانی انسان را سیر نگه داشته و از احساس گرسنگی پیشگیری می‌کند. تخم کرفس به تسکین نفخ معده و بهبود هضم غذا نیز کمک کرده و باعث کاهش فشارخون و کاهش کلسترول خون نیز می‌شود.
  • رازیانه: رازیانه سوخت و ساز بدن را سرعت بخشیده و با کاهش احساس گرسنگی در لاغر شدن موثر است. رازیانه خون را نیز پاک‌سازی کرده و به دفع سموم بدن کمک می‌کند.
  • عصاره زیره سبز: زیره  سرعت سوخت و ساز بدن را افزایش داده و با سوزاندن بیشتر کالری در بدن منجر به کاهش وزن می‌شود. زیره به کاهش اشتها نیز کمک کرده و هضم غذا را بهبود می‌بخشد.
  • کاسنی: کاسنی با داشتن فیبر بسیار به کاهش گرسنگی کمک می‌کند و در نتیجه با مصرف غذای کمتر موجب لاغری می‌شود. مصرف کاسنی در افرادی که مزاج گرم دارند، باعث تعدیل طبع می شود. 

خرید قرص اسلیم مکس

ویژگی ها و خواص قرص اسلیم مکس

  • آرام بخش
  • کاهش اشتها
  • کاهش وزن و لاغری
  • کاملا گیاهی و طبیعی 
  • جلوگیری از اضافه وزن
  • افزایش سوخت و ساز بدن
  • جلوگیری از فشار خون بالا
  • آنتی اکسیدان و ضد سرطان
  • فاقد مواد نگهدارنده شیمیایی و رنگ مصنوعی
  • از بین برنده موثر چربی‌های اضافی بدن و کاهش توده چربی
  • افزایش کلسترول خوب خون (HDL) و کاهش کلسترول بد خون (LDL) 
خواص-معجزه-اسای-قرص-لاغری-اسلیم-مکس
قرص لاغری اسلیم مکس با کاهش اشتها و افزایش سوخت و ساز بدن در مدت زمانی کوتاه اثرات بی‌نظیر خود را در مصرف‌کنندگان نشان می‌دهد

قرص اسلیم مکس در ماه چقدر لاغر میکند؟ 

بسیاری از افرادی که قرص لاغری اسلیم مکس را مصرف می‌کنند، دوست دارند بدانند که دوره مصرف این قرص چه مدت است و یا می‌خواهند بدانند قرص اسلیم مکس در ماه چقدر لاغر میکند؟ برای پاسخ به این سوالات باید گفت کاهش وزن به عوامل مختلفی بستگی دارد و به طور دقیق نمی‌توان گفت که هر فرد با خوردن اسلیم مکس در هر ماه چند کیلو وزن کم خواهد کرد. به عنوان مثال بدیهی است که مقدار کاهش وزن در فردی که فعالیت بدنی و ورزش داشته با شخص دیگری که تقریبا بدون تحرک بوده و غذاهای پرکالری نیز استفاده کرده کاملا متفاوت است. اگر شما قصد دارید که در کوتاه‌ترین زمان ممکن به کاهش وزنی که مد نظرتان است برسید، توصیه می‌کنیم که در کنار مصرف کپسول اسلیم مکس حداقل نیم ساعت در روز فعالیت ورزشی داشته باشید و همچنین مصرف غذاهای پرکالری و پرچربی را نیز محدود نمایید.

نحوه مصرف اسلیم مکس برای لاغری

طبق دستور کارخانه سازنده این محصول، روزانه ۳ بار و هر بار ۱ عدد قرص لاغری اسلیم مکس یک ساعت بعد از وعده غذایی میل شود. اسلیم مکس با تاثیر مثبت در کاهش اشتها مقدار کالری مصرفی را کاهش داده و در نتیجه به کاهش وزن کمک می کند. 

ایا قرص اسلیم مکس عوارض جانبی دارد؟

تقریبا می‌توان گفت که اسلیم مکس هیچ نوع عارضه جانبی را برای شما ایجاد نمی‌کند مگر اینکه به ترکیبات گیاهی موجود در آن حساسیت داشته باشید که در این صورت برای شما منع مصرف به وجود می‌آید. در غیر این صورت می‌توانید با خیالی آسوده از مزایای شگفت انگیز اسلیم مکس در لاغری برخوردار شوید. البته به این نکته توجه داشته باشید افرادی که نسبت به گیاهان دارویی تشکیل‌دهنده اسلیم مکس حساسیت دارند و کسانی که داروهای کاهنده فشارخون مصرف می‌کنند، می‌بایست این قرص را با احتیاط و تحت نظارت پزشک استفاده کنند. در صورت مصرف بیش از مقدار توصیه شده قرص لاغری اسلیم مکس ممکن است عوارض جانبی چون تپش قلب، بی‌خوابی سرگیجه و بی‌قراری ایجاد شود. 

جمع بندی

اسلیم مکس نام آشنایی برای بسیاری از افرادی است که به دنبال لاغری با قرص گیاهی بوده‌اند. دوره مصرف قرص اسلیم مکس بستگی به مقدار اضافه وزن شما و همچنین انتظار شما از مقدار کاهش وزن دارد. طبق دستور شرکت سازنده اسلیم مکس، مصرف این محصول تا رسیدن به وزن دلخواه می‌تواند ادامه یابد. اگر دوست دارید در مدت زمان کوتاهی به کاهش وزن دست پیدا کنید، در کنار استفاده از اسلیم مکس ورزش را فراموش نکنید.

شما می‌توانید از طریق داروخانه آنلاین مفید طب اقدام به خرید قرص لاغری اسلیم مکس کنید، و در صورت داشتن هرگونه سوالی در مورد قرص اسلیم مکس، می‌توانید در صفحه همین محصول ثبت کنید تا متخصصین داروساز ما به سوالات شما پاسخ دهند.

خرید قرص اسلیم مکس

سوالات متداول

آیا مصرف کپسول اسلیم مکس سبب ریزش مو می‌شود؟

هر محصولی که به منظور کاهش وزن مصرف می‌شود به تنهایی نمی‌تواند سبب ریزش مو شود اما با این حال اگر در مدت زمان کوتاهی و به صورت کنترل نشده، وزن خود را کاهش دهید شوکی بدنتان وارد کرده و کمبود غذایی باعث شروع ریزش مو در شما می‌شود. در صورتی که رژیم لاغری کنترل شده و تحت نظارت پزشک باشد و با سرعت مناسبی پیش رود، ریزش مو رخ نخواهد داد.

مصرف اسلیم مکس در دوران بارداری و شیردهی چگونه است؟

در مورد مصرف اسلیم مکس در بارداری و شیردهی اطلاعات کافی موجود نمی‌باشد. به همین دلیل، بهتر است از مصرف آن در این دوران خودداری کنید. .

ممکن است مصرف اسلیم مکس باعث عوارض گوارشی مانند اسهال و دل‌درد شود؟

این عوارش می‌تواند به علت حساسیت به ترکیبات اسلیم مکس ایجاد شود. در چنین مواردی مصرف اسلیم مکس را قطع کرده و بعد از رفع دل درد و اسهال، مصرف آن را به آهستگی شروع کنید. در صورتی که درد و اسهال غیر تحمل است از مصرف اسلیم مکس خودداری کنید.

مصرف قرص اسلیم مکس در افراد مبتلا به کم کاری تیروئید مانعی ندارد؟

شرکت سازنده احتیاط مصرفی در مورد مبتلایان به کم کاری تیروئید ذکر نکرده است، اما برخی از ترکیبات اسلیم مکس عملکرد تیروئید را تحت تاثیر قرار دهند، هرچند این موضوع بیشتر متوجه افراد به پرکاری تیروئید است. بنابراین استفاده از اسلیم مکس برای افراد مبتلا به کم‌کاری تیروئید مانعی ندارد.

تا چند دوره می‌توان از قرص اسلیم مکس استفاده کرد؟

محدودیتی برای زمان مصرف اسلیم مکس تعریف نشده است و تا رسیدن به وزن دلخواه، می‌توان طبق دستور از اسلیم مکس استفاده کرد. فقط در مواردی که شرایط منع مصرف، احتیاط مصرف، عوارض یا مصرف داروهای همزمان در مورد شما صدق می‌کند، بهتر است قبل از مصرف اسلیم مکس با پزشک یا داروساز مشورت کنید.

توجه: مقالات مرتبط با پزشکی و سلامت داروخانه مفید طب از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده‌اند و صرفه جنبه اطلاع رسانی دارند، بنابراین توصیه درمانی و پزشکی محسوب نمی‌شوند. در صورتی که مشکل پزشکی دارید، لازم است برای تشخیص و درمان به پزشک مراجعه نمایید.

بیشتر بخوانید 

به اشتراک گذاری این مقاله :

Telegram
WhatsApp
LinkedIn

3 دیدگاه دربارهٔ «قرص اسلیم مکس در ماه چقدر لاغر میکند؟»

    1. ادمین مجله سلامت مفیدطب

      سلام دوست عزیز
      از این که نظرتون رو به اشتراک گذاشتید، سپاسگزاریم.
      با آرزوی موفقیت و سلامتی برای شما🌺

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

قرص آرترولیستیکا چاق کننده است

قرص آرترولیستیکا چاق کننده است؟

کپسول آرترولیستیکا یک داروی گیاهی طبیعی برای سلامت مفاصل و عضلات است و خواص زیادی به همراه می‌آورد. این محصول محبوب، حاوی ترکیبات گیاهی مفید

عوارض تقویت مژه سریتا

عوارض تقویت مژه سریتا چیست؟

محلول تقویت مژه سریتا یکی از محصولات ایرانی پرطرفدار در زمینه تقویت مژه و کمک به پرپشت شدن آن است. از آن جایی که درباره