برای لاغری سریع اسلیم فول بهتر است یا اسلیم مکس؟

اسلیم فول بهتر است یا اسلیم مکس
زمان مطالعه: ۷ دقیقه

همه ما می دانیم روند چاقی و اضافه وزن چقدر سریع‌تر و آسان‌تر از لاغر شدن پیش می‌رود. برای لاغر شدن باید ورزش کرد، رژیم گرفت و از همه مهم‌تر، صبر داشت! اما اکثر ما در این دنیای پرسرعت، وقتی برای انجام این فرایند نداریم. به همین دلیل از روش‌های سریع و آسان لاغر شدن با کمال میل استقبال می‌کنیم. استفاده از قرص‌های لاغری، راهی است که به شدت این روزها از آن استقبال می‌شود. زیرا وعده‌های وسوسه انگیزی به ما می‌دهند. قرص اسلیم فول و اسلیم مکس، که اسم آن‌ها را در عنوان این مقاله می‌بینید، دو قرص لاغری گیاهی بسیار معروف هستند که افراد مختلف در هنگام خرید آن‌ها دچار دو دلی می‌شوند. به همین دلیل ما در این مقاله قصد داریم این دو را در مقابل هم قرار دهیم و به شما بگوییم که اسلیم فول بهتر است یا اسلیم مکس؟

اگر شما هم از بین راه‌های لاغری سریع، خرید قرص لاغری گیاهی را انتخاب کرده‌اید، این مطلب برای شماست. زیرا می‌تواند شما را از سردرگمی در هنگام خرید رها کند.

قرص اسلیم مکس (SLIMMAX)؛ قرص لاغری گیاهی قوی

اگر در سایت‌های مختلف نظرات در مورد قرص اسلیم مکس را خوانده باشید، متوجه می‌شوید که میزان رضایت از این قرص، نسبت به سایر محصولات ایرانی مشابه آن بسیار بیشتر است. زیرا شرکت سازنده این قرص یعنی قائم دارو، از ترکیب عصاره‌های گیاهی تاثیرگذار در چربی سوزی و افزایش متابولیسم بدن در اسلیم مکس استفاده کرده است.

قبل از خرید قرص اسلیم مکس، بهتر است با محتویات آن بیشتر آشنا شوید. زیرا ممکن است به برخی از گیاهان دارویی برای کاهش وزن و داروهای ضد اشتهای قوی خانگی حساسیت داشته باشید. توجه به ترکیبات قرص، شما را در انتخاب یک قرص لاغری گیاهی خوب راهنمایی می‌کند.

قرص اسلیم مکس؛ قرص لاغری گیاهی قوی

ترکیبات کپسول اسلیم مکس

هرکدام از گیاهان به کار رفته در این محصول، خاصیتی برای بدن دارند که در کنار هم، عوارض قرص لاغری را به حداقل رسانده و نقش موثری در چربی سوزی و کاهش وزن ایفا می‌کنند.

چای سبز:

یکی از خواص چای سبز، چربی سوز بودنِ آن است. آنتی اکسیدان قدرتمند گالوکاتشین گالات در چای سبز، تأثیر فوق العاده ای در شکستن چربی‌ها و افزایش سوخت و ساز بدن دارد. این ماده آنزیم‌های تجزیه کننده کربوهیدرات را مهار کرده و نمی‌گذارد کالری اضافه جذب بدن شود.

رازیانه:

این گیاه سرشار از فیبر گیاهی است که می‌تواند در کاهش وزن و رفع احساس گرسنگی بسیار مؤثر باشد. فیبر ماده‌ای بسیار کم کالری است که در بدن تجزیه نمی‌شود و حس سیری ایجاد می‌کند. در عین حال این ماده به عملکرد دستگاه گوارش نیز کمک می‌کند.

خواص رازیانه را در مقاله آن بخوانید (روی اسم آن بزنید).

گشنیز:

عصاره گشنیز حاوی اسیدهای  چرب ضروری از جمله اسید اولئیک و اسید لینولئیک و یک آنتی اکسیدان قوی یعنی اسید اسکوربیک (ویتامین C) است. این ترکیبات در کاهش میزان کلسترول بد (LDL) درون عروق خونی نقش موثری دارند و به فرایند چربی سوزی نیز کمک می‌کنند.

ریشه کاسنی:

کاسنی نسبتاً طبع سردی دارد و برای خنثی کردن طبع گرم سایر گیاهان در این کپسول اسلیم مکس گنجانده شده است. علاوه بر این، یکی از خواص ریشه کاسنی، داشتن فیبر زیاد است که به روند کاهش وزن و بهبود عملکرد گوارش نیز کمک می‌کند.

خرید کپسول اسلیم مکس

طریقه مصرف قرص اسلیم مکس برای لاغری

قرص اسلیم مکس بهتر است زیر نظر پزشک مصرف شود. مقدار توصیه شده برای مصرف این محصول، ۲ عدد کپسول، ۱ساعت قبل از نهار و ۲ عدد کپسول، قبل از شام است. اما اگر دچار ناراحتی‌های گوارشی می‌شوید، مصرف قرص همراه با غذا مانعی ندراد.

به‌روزرسانی: طبق آخرین تحقیقات شرکت داروسازی قائم دارو، بهترین زمان مصرف قرص اسلیم مکس، یک ساعت بعد از هر وعده‌ی غذایی است. مصرف روزی ۳ عدد از این قرص پس از غذا اثربخشی کافی خواهد داشت. بنابراین بهتر است این قرص را با معده‌ی خالی و قبل از غذا مصرف نکنید. البته ممکن است پزشک با توجه به شرایط سلامتی شما، مصرف قبل از غذا را برای شما توصیه کند.

قرص اسلیم فول؛ قرص لاغری سرکه سیب

قرص لاغری سرکه سیب اسلیم فول، نام دیگر این محصول است؛ زیرا در ترکیبات آن از سرکه سیب استفاده شده. اما علاوه بر این نوشیدنی معجزه آسا برای لاغری، ترکیبات جذاب دیگری نیز در این قرص به کار رفته است که تأثیر فوق العاده ای در کاهش سطح چربی بدن و لاغری دارد. در ادامه بیشتر با محتویات این قرص لاغری آشنا می‌شوید.

قرص اسلیم فول؛ قرص لاغری سرکه سیب

ترکیبات قرص اسلیم فول

سرکه سیب:

سرکه سیب خواص زیادی برای بدن دارد که مهم‌ترین آن، کمک به کاهش کلسترول بد در بدن و افزایش سوخت و ساز بدن است. سرکه سیب برای لاغری آنقدر تاثیرگذار است که به نوشیدنی لاغری مشهور شده است. این نوشیدنی به تنظیم میزان قند خون نیز کمک می‌کند.

چای سبز:

چای سبز عضو جدانشدنی قرص‌های لاغری است. زیرا کافئین و سایر ترکیبات فنلی موجود در این گیاه (از جمله کاتشین) در افزایش چربی سوزی و سوخت و ساز بدن بسیار مؤثر هستند.

شاید علاقه‌مند باشید درباره راه های افزایش سوخت و ساز بدن برای لاغر شدن بخوانید.

جلبک دریایی:

از دیگر ترکیبات جذاب قرص اسلیم فول، جلبک دریایی است. این گیاه، ید مورد نیاز غده تیروئید را تأمین کرده و کم کاری تیروئید که یکی از دلایل اصلی چاقی است را بهبود می‌دهد. با این اثر، سوخت و ساز بدن نیز افزایش می‌یابد.

کروم غذایی:

عنصر کروم یکی از هسته‌های اصلی در متابولیسم قند و چربی در بدن است. وجود این عنصر در بدن میل به شیرینی جات و مواد قندی را تا حد زیادی کاهش می‌دهد.

کلسیم پیروات:

کلسیم پیروات ماده‌ای است که به طور طبیعی نیز در بدن تولید می‌شود و در چرخه متابولیک چربی‌ها دخالت دارد. این ماده به بدن کمک می‌کند که با شکستن بیشتر چربی‌ها انرژی مورد نیاز خود را تأمین کند. تحقیقات نشان داده که مصرف کلسیم پیروات در زمان کاهش وزن، روند لاغری را ۳۷% سریع‌تر کرده است.

نحوه مصرف قرص اسلیم فول برای کاهش وزن

برای لاغری با قرص اسلیم مکس سه بار در روز و هر بار دو عدد از این قرص را همراه با وعده‌های غذایی خود مصرف کنید. اگر در ابتدای مصرف قرص با این دوز، دچار عوارض گوارشی می‌شوید، بهتر است روزهای اول را با مصرف یک قرص در هر وعده آغاز کنید.

برای لاغری بی ضرر اسلیم فول بهتر است یا اسلیم مکس؟

در این مقاله سعی کردیم با اشاره به ویژگی‌های دو قرص لاغری گیاهی معروف، شما را در خرید آن‌ها راهنمایی کنیم. نکته‌ای که در خرید قرص‌های لاغری گیاهی باید در نظر داشته باشید، این است که ترکیبات آن‌ها با بدن شما سازگار باشد و حتماً در کنار مصرف آن‌ها، فعالیت بدنی منظم و یک رژیم غذایی متعادل داشته باشید. در اینصورت می‌توانید در مدت زمان کمتری به وزن ایده آل خود برسید.

اگر به تصمیم نهایی خود رسیدید، می‌توانید قرص لاغری گیاهی مورد نظر خود را از داروخانه آنلاین مفیدطب سفارش دهید و سفارش خود را در سریع‌ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

سوالات شما درباره ی قرص اسلیم مکس و اسلیم فول

قرص اسلیم مکس در ماه چقدر لاغر می‌کند؟

مصرف قرص لاغری گیاهی به تنهایی برای شما معجزه نمی‌کند. برای نتیجه دیدن از این قرص و سایر این داروها، باید رژیم لاغری و فعالیت بدنی هم داشته باشید تا ترکیبات گیاهی آن فرصت اثربخشی در بدن داشته باشند. بنابراین میزان کاهش وزن با قرص اسلیم مکس در یک ماه کاملاً به خود شما بستگی دارد.

عوارض کپسول اسلیم مکس چیست؟

اگر به موارد تداخل و منع مصرف دارو توجه کنید و این دارو را طبق دستور توصیه شده مصرف کنید، عوارضی نخواهد داشت. با این حال در برخی افراد با معده حساس ممکن است دلپیچه ایجاد کند. مصرف زیاد از حد اسلیم مکس عوارضی همچون تپش قلب، بی‌خوابی، سرگیجه و بی‌قراری ایجاد می‌کند.

عوارض قرص اسلیم فول چیست؟

این قرص لاغری گیاهی هم اگر طبق دستور مصرف شود، عوارضی نخواهد داشت. اما مصرف بیش از حد آن عوارضی از جمله تپش قلب، اسهال، سوزش معده و ناراحتی‌های گوارشی ایجاد می‌کند.

قرص اسلیم مکس قبل از غذا یا بعد از غذا مصرف شود؟

طبق آخرین تحقیقات شرکت قائم دارو، بهترین زمان مصرف قرص اسلیم مکس، یک ساعت بعد از غذا است. با این حال ممکن است پزشک برای شما مصرف این دارو را قبل از غذا تجویز کند.

بیشتر بخوانید


توجه: مقالات مرتبط با پزشکی و سلامت داروخانه مفید طب از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده‌اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند، بنابراین توصیه درمانی و پزشکی محسوب نمی‌شوند. در صورتی که مشکل پزشکی دارید، لازم است تا برای تشخیص و درمان به پزشک مراجعه نمایید.

به اشتراک گذاری این مقاله :

Telegram
WhatsApp
LinkedIn

3 دیدگاه دربارهٔ «برای لاغری سریع اسلیم فول بهتر است یا اسلیم مکس؟»

  1. طریقه مصرف اسلیم مکس که گفتین با اونی که در بروشور نوشته خیلی متفاوت هست الان سردرگم شدم نمیدونم کدوم درسته

    1. ادمین مجله سلامت مفیدطب

      سلام
      درست می‌فرمایید دوست عزیز؛ شرکت قائم دارو در بسته بندی جدید قرص اسلیم مکس، بر اساس مطالعات جدید خود، دستور مصرف را تغییر داده است. در متن این مقاله، اشاره به دستور بروشور قبلی محصول است.
      لطفا دستور جدید را مبنای استفاده قرار دهید.

      با احترام

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

قرص آرترولیستیکا چاق کننده است

قرص آرترولیستیکا چاق کننده است؟

کپسول آرترولیستیکا یک داروی گیاهی طبیعی برای سلامت مفاصل و عضلات است و خواص زیادی به همراه می‌آورد. این محصول محبوب، حاوی ترکیبات گیاهی مفید

عوارض تقویت مژه سریتا

عوارض تقویت مژه سریتا چیست؟

محلول تقویت مژه سریتا یکی از محصولات ایرانی پرطرفدار در زمینه تقویت مژه و کمک به پرپشت شدن آن است. از آن جایی که درباره