طرز مصرف قرص تاخیری دایان مکث

طرز مصرف قرص تاخیری دایان مکث
زمان مطالعه: ۶ دقیقه

زود انزالی یکی از مشکلاتی  است که می‌تواند کیفیت رابطه جنسی را به شدت تحت تاثیر قرار دهد. در این زمینه آمارهای متفاوتی وجود دارد اما پژوهشگران می‌گویند از هر سه مرد، یک نفر این مشکل را تجربه کرده است. انزال زودرس زمانی اتفاق می‌افتد که فرد در حین رابطه جنسی زودتر از زمانی که خودش یا شریک جنسی‌اش مایل است، ارضا شود. اگر زود انزالی گهگاه  اتفاق بیفتد، اصلا جای نگرانی نیست. اما اگر زودتر از یک دقیقه پس از دخول ارضا می‌شوید، یا قادر نیستید که انزال را به تاخیر بیندازید و یا احساس ناتوانی جنسی دارید، در این صورت شما به بیماری انزال زودرس مبتلا هستید و برای درمان آن باید چاره‌ای بیاندیشید. کپسول دایان مکث دایان فارما یکی از انواع قرص تاخیری است که کاملا طبیعی و گیاهی بوده و باعث تاخیر در انزال آقایان می‌شود. برای آشنایی با طرز مصرف قرص تاخیری دایان مکث با مجله سلامت مفید طب همراه باشید.

کپسول دایان مکث چیست؟

کپسول تاخیری دایان مکث، به طور هدفمند برای کمک به درمان زود انزالی و ایجاد تاخیر در انزال مردان تهیه شده است. هرچند درمان اختلال PE یا همان زود انزالی نیاز به مراجعه به اورولوژیست، سکس تراپیست و یا روان درمان دارد، اما مصرف یک قرص تاخیری خیلی قوی و موثر مانند این کپسول دایان مکث، به تمرینات دوران درمان کمک زیادی می‌کند. به اعتقاد بسیاری از کارشناسان طب سنتی، عصاره تمر هندی به کار رفته در این قرص، می‌تواند با تاثیر بر گیرنده‌های عصبی و حسی آلت تناسلی مردان، انزال را به تعویق انداخته و سبب بهبودی آن شود.

داروهای گیاهی مانند کپسول تاخیری دایان مکث اثر ملایم‌تری نسبت به داروهای شیمیایی زود انزالی دارد. مصرف این دارو اگر به اندازه نیاز باشد، آسیبی به بدن نمی‌رساند. کپسول گیاهی دایان مکث بهترین قرص تاخیری گیاهی بدون عوارض است که می‌تواند به بهبود زود انزالی در مردان کمک کند. همچنین گیاهی بودن این قرص باعث شده است فاقد عوارض قرص‌های تاخیری شیمیایی باشد.

خرید کپسول تاخیری دایان مکث

ترکیبات کپسول دایان مکث

در کپسول دایان مکث از گیاه tamarindus indica یا همان تمر هندی استفاده شده است. تمر هندی درختی است که در مناطق گرمسیر جهان رشد کرده و میوه آن علاوه بر مصارف خوراکی و چاشنی غذایی، خواص دارویی بسیاری نیز دارد. تمر هندی به دلیل داشتن ویتامین و مواد مغذی فراوان، نیروی جنسی را افزایش داده و انزال را به تاخیر می‌اندازد. به اعتقاد بسیاری از کارشناسان طب سنتی، عصاره تمر هندی به کار رفته در این قرص تاخیری گیاهی، می‌تواند با تاثیر بر گیرنده‌های عصبی و حسی آلت تناسلی مردان، طول مدت انزال را به تعویق انداخته و سبب بهبود زود انزالی شود.

در واقع لازم به ذکر است این محصول دارای فرم دارویی کپسول می‌باشد، اما گاهی اوقات فرم دارویی قرص و کپسول به جای هم استفاده و شناخته می‌شود، به همین علت ما در این مقاله از هر دو استفاده کرده‌ایم.

قرص دایان مکث باعث بهبود زود انزالی می‌شود
قرص تاخیری دایان مکث، می‌تواند با تاثیر بر گیرنده‌های عصبی و حسی آلت تناسلی مردان، طول مدت انزال را به تعویق انداخته و سبب بهبود زود انزالی شود.

طرز مصرف قرص تاخیری دایان مکث

طرز مصرف قرص تاخیری دایان مکث، دو ساعت قبل از نزدیکی است و در هر بار مصرف باید ۲ قرص استفاده شود. پیشنهاد می‌شود جهت اثر بخشی مطلوب‌تر دارو، روزانه به مدت دو تا سه ماه مصرف گردد. در ضمن مصرف همزمان کپسول دایان مکث با مواد خوراکی با PH پایین (ترش) باعث کم شدن اثر دارو می‌گردد.

ویژگی‌های کپسول گیاهی تاخیری دایان مکث

  • افزایش اعتماد به نفس
  • بهبود کیفیت رابطه جنسی
  • افزایش توان جنسی برای آقایان
  • طولانی شدن مدت رابطه جنسی
  • جلوگیری از زود انزالی و انزال زودرس در آقایان

عوارض قرص تاخیری دایان مکث

تاکنون برای کپسول تاخیری گیاهی دایان مکث عوارضی گزارش نشده است. مگر این‌که به گیاه (تمر هندی) به کار رفته در این قرص حساسیت داشته باشید، که در این صورت، نباید از این قرص استفاده کنید. البته با توجه به قابض بودن این دارو امکان بروز دل درد، یبوست و انقباضات شکمی وجود دارد.

مصرف دایان مکث سبب بهبودی رابطه جنسی می‌شود
کپسول گیاهی دایان مکث بهترین قرص تاخیری گیاهی بدون عوارض است که می‌تواند به بهبود زود انزالی در مردان کمک کند.

موارد منع مصرف کپسول گیاهی دایان مکث

مصرف کپسول تاخیری دایان مکث برای افرادی که مبتلا به کولیت اولسراتیو، یبوست مزمن، ناراحتی‌های روده، فشار خون بالا و مشکلات قلب و عروقی هستند و افرادی که قدرت پاکسازی کلیه پایینی دارند، توصیه نمی‌شود.

تداخل دارویی قرص تاخیری گیاهی دایان مکث

تاکنون تداخل دارویی خاصی برای این قرص گزارش نشده است. اما بهتر است موارد زیر را قبل از شروع مصرف این دارو در نظر بگیرید:

  • در صورت مصرف داروهای فشار خون مانند کاپتوپریل، لیتیوم و داروهای دیابت (به علت اثر کاهنده تریبولوس بر فشار و قند خون)، جهت کاهش تداخلات احتمالی بهتر است قبل از مصرف دایان مکث با پزشک یا داروساز مشورت کنید.
  • در صورت مصرف مداوم ترکیبات تریبولوس، قبل از مصرف دایان مکث با پزشک خود مشورت کنید.
  • بهتر است مصرف این محصول دو هفته قبل از عمل جراحی قطع شود.
  • مصرف همزمان این محصول با کروم، پنجه شیطان، شنبلیله، روغن ماهی، ال آرژنین و کوآنزیم  Q10 ممکن است امکان افت فشار خون را افزایش دهد.

جمع بندی درباره طرز مصرف قرص تاخیری دایان مکث

زود انزالی یکی از بیماری‌های است که می‌تواند کیفیت رابطه جنسی را به شدت تحت تاثیر قرار دهد. کپسول دایان مکث دایان فرما دارویی منحصر به فرد برای جلوگیری از زود انزالی در مردان است. این کپسول حاوی مواد کاملا طبیعی و گیاهی است که گیرنده‌های عصبی اندام تناسلی مردان را تحت تاثیر قرار می‌دهند و با ایجاد بی‌حسی در این ناحیه از انزال زودرس جلوگیری می‌کنند. طرز مصرف قرص تاخیری دایان مکث، ۲ عدد ۲ ساعت قبل از مقاربت، یا ۲ عدد روزانه برای ۲ تا ۳ ماه می‌باشد. برای سفارش کپسول گیاهی دایان مکث و انواع قرص و مکمل تقویت جنسی مردان می‌توانید به صفحه داروخانه آنلاین مفید طب مراجعه فرمایید.

انواع قرص تقویت جنسی مردان

سوالات متداول

آیا دایان مکث اثر فوری دارد؟

کپسول دایان مکث از داروهایی است که اثرگذاری فوری داشته و می‌توانید قبل از شروع رابطه آن را استفاده کنید. این محصول از ترکیبات کاملا گیاهی تشکیل شده است که عوارض جانبی داروهای شیمیایی مانند سردرد را ندارد.

آیا مصرف کپسول تاخیری دایان مکث زود انزالی را درمان می‌کند؟

در جواب این سوال باید گفت خیر. زیرا این قرص گیاهی به تنهایی قادر به درمان کامل زود انزالی نیست. زیرا این اختلال ریشه در سلامت روان افراد نیز دارد و باید توسط پزشکان متخصص بررسی و درمان شود. در ضمن قرص‌های گیاهی همان قدر که عوارض کمتری دارند، تاثیر ملایم تری نیز دارند. پس نباید از این کپسول تاخیری گیاهی نیز انتظار معجزه داشت. اما مسلما مصرف کپسول دایان مکث در طول دوره درمان، به بهبود روابط جنسی و افزایش رضایت از رابطه کمک خواهد کرد.

عوارض مصرف کپسول گیاهی دایان مکث چیست؟

تاکنون برای این قرص عارضه خاصی گزارش نشده است. اما به دلیل قابض بودن دارو، امکان ایجاد دل درد، یبوست و انقباظات شکمی خفیف وجود دارد.

به منظور ایجاد اثر مطلوب دارو، چه مدت باید آن را مصرف کنیم؟

بهتر است دوز دارو و طول دوره مصرف توسط پزشک متخصص مشخص شود. اما توصیه می‌شود برای نتیجه گیری بهتر، این دارو هر روز به مدت ۲ الی ۳ ماه مصرف شود.

توجه: مقالات مرتبط با پزشکی و سلامت داروخانه مفید طب از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده‌اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند، بنابراین توصیه درمانی و پزشکی محسوب نمی‌شوند. در صورتی که مشکل پزشکی دارید، لازم است برای تشخیص و درمان به پزشک مراجعه نمایید.

بیشتر بخوانید:

به اشتراک گذاری این مقاله :

Telegram
WhatsApp
LinkedIn

22 دیدگاه دربارهٔ «طرز مصرف قرص تاخیری دایان مکث»

    1. دکتر مهلا دهقانپور

      باسلام، بله دایان مکث در جلوگیری از انزال زود رس اقایان موثر می باشد.
      با احترام دکتر داروساز

    1. دکتر مهلا دهقانپور

      با سلام. به طور کل دستور مصرف این دارو دو کپسول دو ساعت قبل از نزدیکی است. با احترام دکتر داروساز

  1. سلام دکتر من نزدیک یکسالو نیمه از وقتی کرونا گرفتم وه بیمارستان بستری شدم داروهایی که بهم زدن دچار زودانزالی شدید شدم واقعا نمیدونم چیکارکنم یکساله به سختی زندگی میکنم

    1. دکتر مهلا دهقانپور

      باسلام، اگر انزال در شما در کمتر از یک دقیقه اتفاق می افتد، بهتر است به پزشک متخصص اعصاب و روان مراجعه داشته باشید.
      با احترام دکتر داروساز

    1. دکتر مهلا دهقانپور

      سلام دوست گرامی، خیر قرص دایان مکث به منظور رفع انزال زودرس فرموله شده است.برای افزایش نعوظ می توانید از قرص های سنس باریج اسانس کمک بگیرید.
      با احترام دکتر داروساز

    1. دکتر نفیسه کیامنش

      با سلام دایان مکث یک فرآورده داروی سنتی-طبیعی است و در داروخانه های سطح کشور توزیع می شود.
      ​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​با احترام دکتر داروساز

  2. سلام.ببخشید منظور از مصرف روزانه به مدت ۲ تا ۳ ماه یعنی چی؟ آیا باید هر روز بعد از نهار و شام میل شود ولو اینکه نزدیکی نداشته باشیم؟

    1. دکتر نفیسه کیامنش

      با سلام دو نحوه مصرف مختلف برای دایان مکث وجود دارد:
      ۱- هر روزی که نزدیکی داشتید، دو کپسول دو ساعت قبل از نزدیکی
      ۲- روزانه دو عدد به مدت دو تا سه ماه، بدون توجه به داشتن یا نداشتن نزدیکی
      روش مصرف دوم معمولا نتایج بارزتر و بهتری دارد.
      با احترام دکتر داروساز

  3. سلام دکتر مقدر مصرف روزانه چند عدد میباشد و چند ساعت قبل نزدیکی و چند عدد مصرف شود و قرص آفرودیت بهترعمل می‌کند یا همین دایان مکس

    1. دکتر نفیسه کیامنش

      با سلام دایان مکس باید دو کپسول دو ساعت قبل از نزدیکی میل شود. (پیشنهاد می شود جهت اثر بخشی مطلوب تر روزانه به مدت دو تا سه ماه مصرف گردد.)
      تا کنون مطالعه ای که تاثیر گذاری دایان مکث را با آفرودیت مقایسه کند انجام نشده و بنابراین نمی توانیم با قطعیت بگوییم کدام بهتر است. اما اگر به دنبال محصولی هستید که موردی یعنی قبل از نزدیکی استفاده کنید، دایان مکس انتخاب بهتری است، چون آفرودیت فقط در مصرف طولانی مدت اثر دارد.
      با احترام دکتر داروساز

    1. دکتر نفیسه کیامنش

      با سلام دوست عزیز میزان تاخیر قرص دایان مکث در افراد مختلف متفاوت است و قابل پیش بینی نیست.
      با احترام دکتر داروساز

        1. دکتر نفیسه کیامنش

          با سلام دایان مکث در افراد سالم تاثیر خطرناکی در افزایش ضربان قلب یا فشار خون ندارد. اگر مشکل قلبی-عروقی یا فشار خون ندارید، می توانید از دایان مکث استفاده کنید و بعد از مصرف دایان مکث نیازی به استفاده از دارو ندارید.
          با احترام دکتر داروساز

    1. دکتر نفیسه کیامنش

      با سلام قرص دایان مکث محصولی برای بزرگسالان است و در سن ۱۸ سالگی قابل استفاده می باشد.
      با احترام دکتر داروساز

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

عوارض تقویت مژه سریتا

عوارض تقویت مژه سریتا چیست؟

محلول تقویت مژه سریتا یکی از محصولات ایرانی پرطرفدار در زمینه تقویت مژه و کمک به پرپشت شدن آن است. از آن جایی که درباره