قرص اپتی وومن برای چیست
زمان مطالعه: ۹ دقیقه

قرص اپتی وومن برای چیست؟ قرص اپتی وومن نوعی مولتی ویتامین مینرال مخصوص خانم‌ها است. مصرف این محصول می‌تواند برای تأمین انواع ویتامین‌ها، مینرال‌ها و ریزمغذی‌های بدن زنان مفید باشد. تنوع مولتی ویتامین‌ مخصوص خانم‌ها باعث شده برای انتخاب بهترین محصول، سردرگم شویم . به همین دلیل می‌خواهیم در مطلب پیش رو از مجله سلامت داروخانه آنلاین مفید طب به بررسی قرص اپتی وومن بپردازیم. ترکیبات، فواید و سوالات متداول درباره اپتی وومن، تیترهای اصلی مقاله هستند. با آگاهی از این مطالب، انتخاب بهترین مولتی ویتامین زنان برای شما آسان‌تر خواهد بود.

قرص اپتی وومن برای چیست؟

قرص اپتی وومن گلدن لایف حاوی حاوی ۲۵ نوع ریز مغذی از جمله ویتامین‌ها، مواد معدنی، عصاره گیاهی و… است. این محصول با افزایش انرژی، تقویت سیستم ایمنی، حفظ سلامت پوست و مو، کاهش دردهای پریودیک و کاهش عوارض یائسگی به عنوان یکی از بهترین مولتی ویتامین‌های موجود در داروخانه‌ها، شناخته می‌شود. زنان بزرگسالان در تمام رده‌های سنی می‌توانند قرص اپتی وومن مصرف کنند و کیفیت سلامت خود را ارتقا دهند.

در بخش‌های بعدی به طور دقیق‌تر، ترکیبات قرص اپتی وومن را بررسی می‌کنیم. همچنین می‌توانید برای خرید این محصول یا کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه زیر کلیک کنید.

خرید قرص اپتی وومن

بررسی ترکیبات و ویژگی‌های قرص اپتی وومن

در این بخش، ترکیبات قرص اپتی وومن را بررسی می‌کنیم. با آگاهی از ترکیبات و ویژگی‌های محصول، دقیقا متوجه می‌شوید که قرص اپتی وومن برای چیست. شرکت سازنده با بررسی نیازهای بدن زنان به انواع ریزمغذی‌ها، مکمل غذایی تولید کرده که عوارض ناشی از قاعدگی، بارداری و یائسگی را کاهش می‌دهد (البته فواید مصرف قرص اپتی وومن محدود به این موارد نیست). شما می‌توانید قرص اپتی وومن ۳۰ عددی را نیز سفارش دهید که برای مصرف یک ماه کافی است. مصرف این محصول مانند سایر مکمل‌های غذایی برای درمان یا پیشگیری از بیماری‌ها تجویز نمی‌گردد. در‌ واقع مکمل‌های غذایی با تأمین ویتامین‌ها و مینرال‌های ضروری، بدن را در برابر بیماری‌ها تقویت می‌کنند و انجام فرآیند‌های طبیعی بدن را بهبود می‌بخشند.

خرید قرص اپتی وومن ۳۰ عددی

در ادامه تمام ترکیبات قرص اپتی وومن را نام می‌بریم. همچنین فواید هر کدام از ریزمغذی‌ها را شرح می‌دهیم.

ویتامین‌های گروه B

ویتامین‌های B1، B2،B3، B5، B6،‌ ‌‌B9 و B12 در ترکیبات قرص اپتی وومن وجود دارند. ویتامین‌های گروه B می‌توانند در جوانسازی پوست، سلامت مو، تعادل وزن، بهبود عملکرد تیروئید، درمان کم‌خونی و افزایش انرژی موثر باشند. مواد غذایی بسیاری حاوی ویتامین‌های گروه B هستند با این حال مقادیری از ویتامین‌های گروه B در قرص اپتی وومن گنجانده شده تا کمبودهای این ریزمغذی را در رژیم غذایی بانوان جبران کند. ویتامین‌های گروه B در ترکیبات  بهترین مکمل‌های پوست و مو نیز وجود دارند.

سلامت مو با ویتامین‌های گروه ب
با مصرف قرص اپتی وومن از تاثیر مهم ویتامین‌های گروه ب بر سلامت مو بهره‌مند می‌شویم.

ویتامین E

ویتامین E نوعی آنتی اکسیدان است. به واسطه خواص آنتی اکسیدان، ویتامین E می‌تواند رادیکال‌های آزاد را در بدن خنثی کند. بنابراین سلامت پوست و مو، کاهش دردهای عضلانی، تقویت سیستم ایمنی و… جزو فواید مصرف ویتامین E هستند. اگر برای شما سوال پیش آمده قرص اپتی وومن برای چیست و چه فوایدی برای خانم‌ها دارد، به این نکته توجه داشته باشید که ویتامین E موجود در اپتی وومن علاوه بر فواید مذکور، به کاهش درد و حساسیت سینه‌ها پیش از قاعدگی کمک می‌کند.

ویتامین ‌C

در بخش‌های قبلی به این نکته اشاره کردیم که قرص اپتی وومن به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می‌کند. ویتامین C موجود در این محصول، با خواص آنتی اکسیدان با خنثی کردن رادیکال‌های آزاد، باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می‌گردد. البته ویتامین C جذب آهن را نیز بهبود می‌دهد و از پیری زودرس جلوگیری می‌کند. بنابراین در پاسخ به این پرسش که قرص اپتی وومن برای چیست باید خواص آنتی اکسیدانی این محصول را در نظر بگیریم.

ویتامین D3

ویتامین D3 در تقویت سیستم ایمنی، افزایش استحکام استخوان‌ها، رسیدن به وزن سالم (کاهش اشتهای کاذب)، کاهش علایم افسردگی، کاهش احتمال ابتلا به بیماری‌های خود ایمنی مانند ام اس و… نقش دارد. از آنجایی که ویتامین D3 در ترکیبات قرص اپتی وومن وجود دارد، می‌تواند باعث افزایش مقاومت بدن در برابر بیماری‌ها، جلوگیری از پوکی استخوان و چاقی باشد. بسیاری از خانم‌ها ایرانی در رده‌های سنی مختلف با کمبود ویتامین D مواجه هستند. تامین این ویتامین در دوره یائسگی بسیار حیاتی است زیرا همان‌طور که گفتیم احتمال ابتلا به پوکی استخوان و چاقی را کاش می‌دهد.

زینک

زینک از جمله مینرال‌های ضروری برای بدن انسان است. این ماده معدنی، تاثیرات مثبتی بر سیستم ایمنی بدن، سلامت پوست و مو، حفظ تعادل اشتها، افزایش باروری، کاهش احتمال ابتلا به بیماری‌های پوستی مانند درماتیت و پسوریازیس، تسریع التیام زخم‌ها و کاهش احتمال ابتلا به سرطان دارد. زینک در ترکیبات قرص اپتی وومن وجود داشته و برای حفظ سلامت زنان ضروری است. بنابراین قرص اپتی وومن برای چیست؟ این مکمل غذایی به واسطه زینک می‌تواند سیستم تقویت ایمنی بدن را تقویت کند، سلامت پوست و مو را ارتقا دهد و علاوه بر این‌ها باعث افزایش باروری گردد.

تاثیر زینک در سلامت پوست
زینک از جمله مینرال‌های حیاتی برای بدن است و به زیبایی پوست کمک می‌کند؛ این ماده معدنی در ترکیبات قرص اپتی وومن وجود دارد.

منیزیم

منیزیم یکی دیگر از مینرال‌های ضروری برای بدن است. منیزیم در بدن ما باعث کاهش اضطراب، تنظیم ضربان قلب و تعدیل فشار خون می‌شود. این ماده معدنی می‌تواند از درد‌های عضلانی ناشی از قاعدگی در زنان بکاهد. منیزیم به طور کلی در کاهش نشانگان پیش از قاعدگی موثر است. برای مثال از احتباس مایعات، نوسانات خلق و خو، خستگی و تحریک پذیری (که همگی جزو علایم پریودیک هستند) جلوگیری می‌کند.

اینوزیتول

اینوزیتول (Inositol) در گذشته به عنوان ویتامین B8 شناخته می‌شود. بعد از اینکه محققان متوجه شدند این ماده در بدن تولید می‌گردد، اینوزیتول را از دسته‌بندی ویتامین‌ها خارج کردند. اینوزیتول ترکیب شیمیایی شبه ویتامین است که در واقع نوعی الکل قند محسوب می‌شود. این ماده می‌تواند باعث کاهش اضطراب، افزایش گردش خون، افزایش باروری، حفظ تعادل ترشح هورمون‌ها، تعادل وزن، پیشگیری از اوتیسم و… باشد. با این حساب تامین اینوزیتول برای بدن زنان، تاثیر چشمگیری در کاهش علائم آزار‌دهنده قاعدگی،‌ دوره پس از زایمان و دوره یائسگی داشته باشد.

اینوزیتول و سلامت روان
اینوزیتول نوعی شبه ویتامین موجود در اپتی وومن است و در بدن باعث کاهش اضطراب می‌شود.

سلینیوم

سلنیوم، ماده معدنی ضروری برای بدن انسان است چرا که به تولید آنزیم‌های دارای آنتی اکسیدان کمک می‌کند. اگر بدن دچار کمبود شدید سلنیوم شود، علایمی مانند کم کاری تیروئید، ریزش مو، ضعف سیستم ایمنی بدن، اختلالات در سلامت پوست و ناخن، افزایش کلسترول بد و… مشاهده می‌گردد. بیماری‌هایی که سیستم ایمنی را تضعیف می‌کنند، استعمال دخانیات، ازدیاد آلودگی‌ هوا، اضطراب و انجام فعالیت‌های ورزشی می‌توانند نیاز بدن را به سلنیوم افزایش دهند.

بدن زنان در دوره باروری و یائسگی نیاز بیشتری به سلنیوم دارد. پاسخ دیگری به پرسش قرص اپتی وومن برای چیست می‌توانیم به این نکته اشاره کنیم که سلنیوم در ترکیبات این محصول وجود دارد. این ماده معدنی به ارتقا سلامت زنان کمک می‌کند.

کلسیم

کلسیم ماده معدنی ضروری برای سلامت بدن است. علاوه بر تولید سلول‌های استخوان و دندان، برای فرآیندهای دیگر نیز بدن به کلسیم نیاز دارد. برای مثال تنظیم ضربان قلب و بهبود عملکرد ماهیچه‌ها از جمله فواید کلسیم برای بدن است. زنان در یائسگی با کاهش تولید سولو‌های استخوانی رو به رو هستند. پوکی استخوان بعد از یائسگی جزو بیماری‌های شایع است. همچنین خانم‌هایی که قصد بارداری دارند باید از منابع کافی کلسیم در بدن برخوردار باشند. این مینرال حیاتی در ترکیبات قرص اپتی وومن موجود است.

پتاسیم

پتاسیم سومین مینرال مهم در بدن است. این ماده به صورت الکترولیت در بدن بوده و به بهبود عملکرد سیستم عصبی کمک می‌کند. همچنین پتاسیم به همراه سدیم، نقش اساسی در فعالیت‌های ماهیچه‌ای دارند. تنظیم فشار خون، حفظ سلامت قلب و مغز نیز به میزان زیادی به پتاسیم وابسته است. این عنصر در قرص اپتی وومن گنجانده شده و کمبود آن را در بدن جبران می‌کند.

منگنز

منگنز در بدن ما به میزان اندکی وجود دارد اما همین اندازه برای انجام فرآیندهای حیاتی، ضروری است. منگنز به عنوان آنتی اکسیدان می‌تواند در خنثی کردن رادیکال‌های آزاد موثر واقع شود. سلامت تیروئید، قدرت باروری، افزایش جذب ویتامین‌ها، سلامت مغز و سیستم عصبی، تنظیم قند خون، تنظیم متابولیسم بدن، کمک به افزایش تراکم استخوان‌ها و تقویت سیستم ایمنی بدن از جمله فواید منگز است. این ماده می‌تواند در کاهش نشانه‌های ناراحت‌کننده PMS مؤثر باشد. منگنز جزو ترکیبات قرص اپتی وومن است بنابراین یک پاسخ دیگر برای پرسش «قرص اپتی وومن برای چیست» یافتیم.

مس

مس از جمله مینرال‌هایی است که به میزان اندکی در بدن انسان یافت می‌شود. این عنصر در تنظیم ترشح هورمون توسط غدد درون ریز، کمک به جذب بیشتر کلسیم، تقویت سیستم ایمنی بدن، افزایش قدرت باروری و… نقش دارد. از آنجایی که مقادیری از مس در بدن زنان جوان می‌تواند علائم PMS را کاهش دهد، این عنصر در ترکیبات قرص اپتی وومن موجود است.

فروس فومارات

آهن مینرال حیاتی برای سلامت بدن است. ساخت هموگلوبین وابسته به آهن بوده و کمبود آن، عوارض متعددی به همراه می‌آورد. فروس فومارات، نوعی آهن است که میزان جذب آن در بدن بیشتر و سریع‌تر اتفاق می‌افتد. کمبود آهن در زنان جوان به عنوان مشکلی شایع گزارش می‌شود. معمولا علت اصلی کمبود آهن در بدن زنان جوان، خونریزی‌های دوره قاعدگی است. قرص اپتی وومن برای چیست؟ این قرص حاوی مینرال‌های ضروری مانند فروس فومارات است و کمبود آهن در زنان را جبران می‌کند.

عصاره گیاه خار مریم و جینسینگ در قرص اپتی وومن برای چیست؟

علاوه بر ویتامین‌ها و مینرال‌هایی که در قرص اپتی وومن وجود دارند، عصاره دو گیاه سودمند نیز در ترکیبات این مکمل غذایی گنجانده شده است. عصاره گیاه خار مریم و جینسینگ از نظر علم پزشکی مدرن و همچنین بر اساس دانسته‌های طب سنتی می‌توانند فواید زیادی برای بدن زنان داشته باشند. برخی از خواص عصاره این دو گیاه شامل موارد زیر هستند:

افزایش میل جنسی

– پاکسازی کبد

– جلوگیری از پوکی استخوان

– افزایش انرژی

تنظیم قاعدگی

– کلاژن سازی

افزایش میل جنسی با اپتی وومن
عصاره جینسینگ به عنوان ماده‌ای موثر برای افزایش میل جنسی به کار می‌رود و در ترکیبات اپتی وومن وجود دارد.

سؤالات متداول درباره قرص اپتی وومن

قرص اپتی وومن چاق کننده است؟

خیر. ممکن است به دلیل وجود ویتامین‌های گروه B بعد از مصرف قرص اپتی وومن، اندکی افزایش اشتها را تجربه کنید. بنابراین این مولتی ویتامین تأثیر مستقیمی بر افزایش وزن ندارد.

مکمل اپتی وومن برای بارداری مؤثر است؟

خانم‌های باردار می‌توانند اپتی وومن مصرف کنند اما باید پیش از آن با متخصص زنان مشورت نمایند. مکمل‌های مخصوص دوران بارداری اندکی متفاوت هستند.

مصرف مولتی ویتامین اپتی وومن برای لاغری خوب است؟

قرص اپتی وومن می‌تواند کنار رژیم غذایی سالم، برای رسیدن به وزن سلامت مؤثر باشد. به عبارتی تمام کمبودهای احتمالی ویتامین و مینرال در بدن جبران می‌شود. با این حال خاصیت کاهش وزن در رابطه با این مکمل غذایی وجود ندارد.

بهترین زمان مصرف قرص اپتی وومن چه موقع است؟

بهتر است اپتی وومن را در ساعات اولیه روز و با صبحانه یا ناهار میل کنید.

قرص اپتی وومن در شیردهی قابل استفاده است؟

خیر. پیش از مصرف اپتی وومن در دوران شیردهی، با داروساز یا متخصص زنان مشورت کنید.

جمع‌بندی

سلامت زنان به عنوان مولد نسل آینده و بخش مهمی از جامعه، بسیار مورد توجه است. زنان تنها زمانی می‌توانند در عرصه‌های اجتماعی و خانوادگی به خوبی عمل کنند که سلامت جسمی و روحی خود را تا بیشترین حد ممکن ارتقا دهند. انتخاب سبک زندگی سالم و کسب آگاهی در این مورد حائز اهمیت است.

در این مقاله به این سوال پاسخ دادیم که قرص اپتی وومن برای چیست و ترکیبات آن چه خواصی برای زنان به همراه می‌آورند. برای تهیه انواع مولتی ویتامین مخصوص خانم‌ها از جمله قرص اپتی وومن می‌توانید به داروخانه آنلاین مفید طب مراجعه نمایید. در صورت تمایل می‌توانید سؤالات خود را در بخش نظرات ثبت کنید تا داروسازان مفید طب در اسرع وقت پاسخگوی شما باشند.

خرید قرص اپتی وومن

خرید قرص اپتی وومن ۳۰ عددی

توجه: مقالات مرتبط با پزشکی و سلامت داروخانه مفید طب از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده‌اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند، بنابراین توصیه درمانی و پزشکی محسوب نمی‌شوند. در صورتی که مشکل پزشکی دارید، لازم است تا برای تشخیص و درمان به پزشک مراجعه نمایید.

بیشتر بخوانید

به اشتراک گذاری این مقاله :

Telegram
WhatsApp
LinkedIn

36 دیدگاه دربارهٔ «قرص اپتی وومن؛ مولتی ویتامین شگفت انگیز برای خانم‌ها»

  1. با سلام
    من قرص اسپیرونولاکتون ۲۵ مصرف میکنم (دو بار در روز)
    برای این قرص ذکر شده که پتاسیم و‌سدیم بدن در تعادل باشن
    ایا مصرف این مکمل سبب به هم زدن این تعادل خواهد شد؟

    1. دکتر مهلا دهقانپور

      با سلام .خیر مصرف اسپیرنولاکتون با اپتی وومن تداخلی ایجاد نمیکند. با احترام دکتر داروساز

  2. سلام خدا قوت من روماتیسم مفصلی دارم وهمونطور که میدونید یه بیماری خود ایمنی هستش
    ایا این مکمل که باعث تقویت سیستم ایمنی هستش برا من ضرر نداره

    1. دکتر مهلا دهقانپور

      با سلام مصرف اپتی وومن منع مصرفی در بیماری خودایمنی و روماتیسم مفصلی ندارد. با احترام دکتر داروساز

  3. سلام وقت بخیر
    من روزی۱ قرص اپتی وومن ممصرف کردم شاید بمدت۳یا۴ماه اوایل خوب بود اما بعد اخرین باری که یک بسته۶۰تایی خریدم هربار ک قرص رو مصرف میکردم خیلی تشنه ام میکرد و طبیعتا اب میخوردم و مجبور بودم تندتند برم دسشویی،حالت تکرر ادرار گرفتم،بعد مصرفو قطع کردم گرچه کلیه ام مشکل پیدا نکرده بود .
    میخام بدونم مشکل کجاست؟
    چون من راضی بودم از عملکرد این قرص و تامین انرژی روزانه ام و به بدنم هم میساخت.
    لطفا راهنمایی کنین

    1. دکتر مهلا دهقانپور

      سلام دوست گرامی، اینکه نیاز بدن به اب باشد و به خاطرش اب زیادی مصرف بشه و به طبع افزایش تعداد دفعات ادرار پیش اید باعث مشکل برای کلیه نیست. نیاز طبیعی بدن است در جهت متابولیسم هر فراورده ای(اعم از غذایی یا دارویی) .اما یک فراورده دارویی با توجه به اینکه دفع کلیوی و یا کبدی دراد بهتر است در صورت نیاز به مصرف مجدد فاصله یک ماهه را بین دوره های مصرف آن رعایت نمایید.
      با احترام دکتر داروساز

  4. سلام خسته نباشید
    من قرص لیووتیروکسین برای کم کاری تیروئید صبح ناشنا میخورم . مانعی نداره بعد از ناهار اوپتی وومن رو مصرف میکنم ؟ تداخل دارویی ندارد ؟

    1. دکتر مهلا دهقانپور

      باسلام دوست گرامی، خیر تداخلی با یکدیگر ندارند اما حتما رعایت فاصله حداقل ۴ساعتی بین لووتیروکسین و قرص اپتی وومن را رعایت نمایید.
      با احترام دکتر داروساز

  5. سلام خانم دکتر من یه بسته سی تایی از قرص اپتی وومن رو مصرف کردم قبل از اینکه تموم بشه یه بسته ۶۰تایی هم گرفتم که پست سر هم مصرف کنم آیا مصرف طولانی مدت این قرص مضر نیست عوارضی ندارد ممنون میشم اگه جواب بدید.

    1. ادمین مجله سلامت مفیدطب

      با سلام
      مشکلی ندارد و نیازی به فاصله انداختن بین دوره های مصرف اپتی ومن نیست.
      با احترام دکتر داروساز

    1. دکتر نفیسه کیامنش

      دوست عزیز اینها علائمی است که هر فردی اگر به هر فرآورده دارو یا مکملی حساسیت داشته باشد، این علائم در او بروز می کند. پس این علائم مختص اپتی ومن نیست و علائمی است که در اثرحساسیت ایجاد می شود.
      ​​​​​​​با احترام دکتر داروساز

    1. دکتر نفیسه کیامنش

      با سلام اپتی وومن یک قرص چاق کننده نیست اما محتوی زینک و ویتامین های بی است که در برخی از افراد افزایش اشتها را به همراه دارند.
      ​​​​​​​با احترام دکتر داروساز

  6. سلام من تنبلی تخمدان دارم و قرص گلوکوفاژ مصرف میکنم و هردو ماه یکبار پریود میشم آیا این قرص پریود من رو تنظیم میکنه ؟ و اینکه مدام خسته و بیحالم

    1. دکتر نفیسه کیامنش

      با سلام قرص اپتی ومن هیچ تاثیری در تنظیم سیکل ماهانه ندارد. با این حال، مصرف این محصول می تواند با رفع کمبودهای بدن به رفع خستگی و بیحالی در شما کمک کند.
      با احترام دکتر داروساز

    1. دکتر نفیسه کیامنش

      با سلام میزان کالری موجود در هر عدد قرص اپتی ومن جایی گزارش نشده است. بررسی و گزارش میزان کالری قرص های مکمل محتوی مولتی ویتامین و مینرال، رایج نیست. در هر صورت انتظار می رود این محصول کالری پایینی داشته باشد چون جزء پرکالری در آن وجود ندارد.
      با احترام دکتر داروساز

  7. سلام من یه مقدار اضافه وزن دارم به همین خاطر میترسم مکمل استفاده کنم ولی خیلی دلم میخواد یه مکمل مناسب استفاده کنم لطفا راهنمایی کنید

    1. دکتر نفیسه کیامنش

      با سلام دوست عزیز رفع کمبود ویتامین ها و مواد معدنی در برخی افراد با افزایش اشتها همراه است. راهکار صحیح مقابله با این تاثیر، این نیست که کمبود ها را درمان نکنیم! بهترین راهکار این است که با جایگزین کردن خوراکی های کم کالری به جای خوراکی های پرکالری، کاری کنیم که افزایش اشتهای ما به افزایش وزن منجر نشود. همچنین ورزش کردن می تواند کمک کننده باشد.
      ضمنا در بسیاری افراد در اثر مصرف مکمل اصلا افزایش اشتها ایجاد نمی شود.
      با احترام دکتر داروساز

  8. سلام ممنونم از مطالب خوب و عالی که گذاشتید ، این قرص اپتی وومن رو هر روز باید مصرف کنیم؟ من خیلی لاغرم و لاغریم رو دوست دارم و ترس از کمبود ویتامین و ریزش مو دارم (الانم موهایم کم پشت شده) قصد اضافه وزن ندارم این قرص رو چطور مصرف کنم؟

    1. دکتر نفیسه کیامنش

      با سلام دوست عزیز قرص اپتی ومن باید روزانه یک عدد بعد از غذا میل شود.
      تقریبا تمامی قرص های مکمل تقویت کننده بانوان، محتوی زینک و ویتامین های گروه بی هستند. این مواد مغذی در برخی افراد ممکن است سبب افزایش اشتها شوند.
      در هر صورت اگر به دنبال تقویت بدن و موهای خود و همچنین رفع کمبودهای مواد مغذی هستید، چاره ای جز مصرف مکمل ندارید. می توانید با کنترل رژیم غذایی و داشتن تحرک، مانع از افزایش وزن شوید.
      با احترام دکتر داروساز

    1. دکتر نفیسه کیامنش

      با سلام اپتی ومن محصولی برای افراد بالای ۱۸ سال است. در سنین زیر ۱۸ سال بهتر است برای تقویت بدن از شربت های مولتی ویتامین استفاده کنید، مثلا شربت سندروس پلاس زینک:
      https://www.mofidteb.com/product/214
      با احترام دکتر داروساز

        1. دکتر نفیسه کیامنش

          با سلام اگرچه اپتی ومن محصولی است که برای استفاده بانوان تولید شده، اما این محصول فاقد مواد نامناسب یا مضر برای آقایان است.
          با احترام دکتر داروساز

    1. دکتر نفیسه کیامنش

      با سلام
      جینسینگ موجود در این محصول که خواص بسیاری برای بدن دارد و به کاهش درد پریود هم کمک می‌کند، می‌تواند سبب تغییرات جزئی در پریود شود.
      با احترام دکتر داروساز

      1. سلام خانوم دکتر من پریودهام همیشه منظم بود چندروزه این قرصو میخورم پریودم عقب افتاده تآثیرش چقدره؟جای نگرانی نیست؟

        1. دکتر نفیسه کیامنش

          با سلام.عصاره گیاه خار مریم و جینسینگ موجود در اپتی ومن سبب تنظیم قاعدگی در صورت نا منظم بودن آن میشود، اما عقب افتادن پریود با این دارو تا کنون گزارش نشده است. در صورتی که قاعدگی شما بیش از ۱ هفته عقب افتاده است، نیاز است از نظر بارداری بررسی شوید و یا با پزشک متخصص زنان مشورت کنید.
          با احترام دکتر داروساز

        2. منم یک دوره قرص رو ک خوردم دو هفتس پریودم عقب افتاده و هم چاق شدم فقط قرصه از لحاظ روحی برام خوب بود ولی روی ترازو ک میرم وزنم رو ک میبینم اعصابم دوباره بهم میریزه همش احساس گرسنگی میکنم نمیدونم ادامش بدم یا ن

          1. دکتر مهلا دهقانپور

            سلام دوست گرامی، با توجه به اینکه قرص اپتی وومن قرصی بسیار کامل است و شامل زینک و روغن گل مغربی نیز می‌باشد، ممکن است افزایش اشتهای شما ناشی از وجود این دو باشد.با توجه به نامنظم شدن دوران قاعدگی شما (ممکن است مرتبط با روغن گل مغربی موجود باشد)بهتر است مکمل مورد استفاده خود را تغیر دهید.
            با احترام دکتر داروساز

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

قرص آرترولیستیکا چاق کننده است

قرص آرترولیستیکا چاق کننده است؟

کپسول آرترولیستیکا یک داروی گیاهی طبیعی برای سلامت مفاصل و عضلات است و خواص زیادی به همراه می‌آورد. این محصول محبوب، حاوی ترکیبات گیاهی مفید

عوارض تقویت مژه سریتا

عوارض تقویت مژه سریتا چیست؟

محلول تقویت مژه سریتا یکی از محصولات ایرانی پرطرفدار در زمینه تقویت مژه و کمک به پرپشت شدن آن است. از آن جایی که درباره