قرص تاخیری پاورگل گل دارو برای تقویت جنسی مردان

زمان مطالعه: ۸ دقیقه

اختلالات جنسی می‌توانند کم‌و‌بیش بر کیفیت رابطه جنسی و حتی عاطفی تاثیرات منفی بگذارد. از جمله این اختلالات می‌توان به اختلال نعوظ، زود انزالی و کم بودن میل جنسی اشاره کرد. در کنار راهکارهای مقابله با این اختلالات که باید به آن‌ها توجه داشت، داروهای مختلفی برای درمان یا بهبود هر کدام از این مشکلات در بازار دارویی موجود است که انواع شیمیایی و گیاهی یا طبیعی دارند. افراد زیادی ترجیح می‌دهند به دنبال گزینه‌های گیاهی برای رفع مشکل خود باشند. یکی از این داروهای گیاهی، کپسول پاورگل یا به اصطلاح بسیاری از افراد، قرص تاخیری پاورگل است که با ترکیبات موثر گیاهی خود، به تقویت قوای جنسی مردان کمک کرده و برای رفع انزال زودرس و اختلال نعوظ نیز فوایدی دارد. در این مقاله از مجله سلامت داروخانه آنلاین مفیدطب به معرفی این داروی گیاهی شرکت گل دارو و خواص آن برای تقویت قوای جنسی می‌پردازیم. از شما دعوت می‌کنیم که با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

قرص پاورگل چیست؟

پاورگل گل دارو یک داروی تقویت جنسی و قرص تاخیری گیاهی موثر است که حاوی عصاره خشک سبل، عصاره خشک دامیانا، پودر ریشه جنسینگ، عصاره یوهمبین و ژل رویال می‌باشد. این مکمل مخصوص آقایان تولید شده و گزینه‌ای مناسب برای بهبود مشکل ضعف و ناتوانی جنسی آقایان به شمار می‌رود. قرص powergol با تقویت قوای جنسی آقایان در تقویت نعوظ و رفع زودانزالی موثر است؛ به همین دلیل هم بسیاری از افراد به آن قرص تاخیری پاورگل می‌گویند.

بسته کپسول پاورگل گل دارو ۳۰ عددی است. این محصول از طریق داروخانه دکتر اصیلی که مرجع معتبر خرید آنلاین دارو از سراسر کشور است، قابل سفارش می‌باشد.

خرید کپسول پاورگل از مفیدطب

توجه کنید که فرم دارویی پاورگل، «کپسول» است؛ اما گاهی اوقات در زبان محاوره، عنوان فرم دارویی «قرص» و «کپسول» به جای هم استفاده و شناخته می‌شود. ما در این مقاله از هر دو کلمه برای این محصول استفاده کرده‌ایم.

ترکیبات کپسول پاورگل

قرص پاورگل گل دارو از ترکیبات عصاره خشک سبل، عصاره خشک دامیانا، عصاره یوهمبین، پودر ریشه جینسینگ، ژل رویال، ویتامین ث، ویتامین ای، زینک و سلنیوم تشکیل شده است. جدول ترکیبات این قرص تقویت جنسی را در زیر مشاهده می‌کنید.

عنوان مقدار
عصاره خشک سبل (نخل اره‌ای) ۳۵ میلی‌گرم
عصاره خشک دامیانا ۷ میلی‌گرم
پودر ریشه جینسینگ ۵۰ میلی‌گرم
عصاره یوهمبین ۲۵۰ میلی‌گرم
رویال ژلی ۵۰ میلی‌گرم
یوهمبین هیدروکلراید ۵ میلی‌گرم
ویتامین C ۱۵ میلی‌گرم
ویتامین E ۱۵ میلی‌گرم
زینک (روی) ۱۵ میلی‌گرم
سلنیوم ۱۷.۵ میکروگرم

در ادامه خواص ترکیبات قرص تاخیری پاورگل را می‌خوانید:

سبل یا نخل اره‌ای

گیاه سبل یا نخل اره‌ای یک گیاه بومی نواحی جنوب شرقی قاره آمریکای شمالی است. این گیاه از قدیم‌الایام در طب سنتی و محلی بومیان منطقه، به خاطر خواص درمانی بیشماری مورد استفاده قرار می‌گرفته و امروزه نیز عصاره میوه آن در مکمل‌های غذایی مانند قرص تاخیری پاورگل به‌کار می‌رود. یکی از مهم‌ترین خواص این گیاه که مورد توجه است، تقویت قوای جنسی و میل جنسی و همینطور بهبود ناتوانی جنسی است.

برخی از تحقیقات نشان می‌دهند استفاده از مکمل‌های حاوی گیاه سبل، به بالا رفتن تعداد و تحرک اسپرم‌ها کمک کرده و به طور کلی کیفیت اسپرم را افزایش می‌دهد. گیاه سبل در درمان اختلالات نعوظ هم اثر مطلوبی دارد.

این گیاه برای بزرگ شدن خوش خیم (غیر سرطانی) پروستات و مشکلات مجاری ادراری نیز به کار می‌رود. گیاه سبل حتی ممکن است برای جلوگیری از ریزش مو با الگوی مردانه نیز مفید باشد.

دامیانا

گیاه دامیانا، یک گیاه بومی جنوب غرب آمریکا، مکزیک و هند است. این گیاه که عصاره برگ‌های آن در ترکیبات کپسول تاخیری پاورگل به کار رفته است، به تحریک دستگاه عصبی و اندام‌های جنسی می‌انجامد و به این ترتیب به انتقال بهتر پیام‌های عصبی در سرتاسر بدن کمک می‌کند. از این رو یکی از موثرترین گیاهان دارویی برای تقویت قدرت جنسی به حساب می‌آید.

پودر ریشه جینسینگ

گیاه جنسینگ سابقه‌ای ۲۰۰۰ ساله در طب سنتی چینی و کره‌ای دارد که از آن برای سلامتی و طول عمر استفاده می‌شود. جینسینگ یکی از محبوب‌ترین و موثرترین گیاهان دارویی است که در بهبود جریان خون در بدن تاثیرات مثبتی به همراه دارد. این ترکیب ویژه به‌کار‌رفته در قرص تاخیری پاورگل، به تقویت انرژی بدن و بهبود ناتوانی جنسی در آقایان کمک کرده و برای بهبود اختلالات نعوظ مناسب است. در واقع جینسنگ چینی به عنوان یک آنتی اکسیدان عمل کرده و نیتریک اکسید آزاد می‌کند که به عملکرد نعوظ کمک می‌نماید.

عصاره یوهمبه

درحت یوهمبه که گاهی (به اشتباه) با عنوان یوهمبین هم شناخته می‌شود، یک درخت همیشه سبز بومی آفریقای غربی و مرکزی است. عصاره پوست درخت یوهمبه از سال‌های بسیار دور و در طب سنتی آفریقای غربی، به عنوان یک داروی گیاهی افزایش دهنده میل جنسی به کار می‌رفته و امروزه نیز در مکمل‌های غذایی در سراسر دنیا ارائه می‌شود. بسیاری از افراد بر این باورند که این ماده موجب می‌شود گیرنده‌های آلفا –۲ آدرنرژیک بدن مسدود شوند؛ گفته می‌شود این گیرنده‌ها مسئول جلوگیری از نعوظ هستند که در اثر مسدود شدن آن‌ها توسط عصاره یوهمبه، اختلال نعوظ بهبود پیدا می‌کند. قرص تاخیری پاورگل با داشتن این ماده، خواص عصاره پوست این درخت را برای بدن به همراه می‌آورد.

همچنین یوهمبین که یکی از مهمترین مواد موثره گیاه یوهمبه است، ممکن است در بهبود آزاد شدن نیتریک اکسید کمک‌کننده باشد. این موضوع به گشادتر شدن رگ‌های خونی و در نتیجه افزایش جریان خون در آلت تناسلی مردان می‌انجامد.

علاوه بر عصاره پوست درخت یوهمبه، در قرص پاورگل به میزان ۵ میلی گرم یوهمبین هیدروکلراید نیز وجود دارد. این ماده فرم خالص شده یوهمبین طی یک فرایند است و به‌این‌وسیله، جذب آن در بدن بهتر انجام می‌شود.

ژل رویال

غذای ملکه زنبور عسل، شاه‌انگبین یا ژل رویال یک فرآورده بسیار مفید زنبورعسل است که در افزایش نیروی جنسی اثرات مثبتی دارد. این ماده به‌کار‌رفته در قرص تاخیری پاورگل، به سیستم گردش خون و سلامت آن کمک می‌کند.

ژل رویال می‌تواند دارای خواص آنتی اکسیدانی و ضد التهابی باشد. ادعاهای بسیاری وجود دارد که این ماده، التهاب و استرس اکسیداتیو را کاهش می‌دهد. همچنین گفته می‌شود که این ماده برای رفع چین و چروک پوستی و بهبود پاسخ ایمنی بدن مفید است.

ویتامین C

ویتامین C یکی از ترکیبات مفید دیگر پاورگل است. این ویتامین محلول در آب، با کمک به خنثی کردن رادیکال‌های آزاد در بدن و نیز آلت تناسلی مردان، به جلوگیری از از انزال زودرس یا زود انزالی کمک می‌کند و این موضوع به خاصیت تاخیری قرص پاورگل افزوده است.

ازطرفی، بزرگ شدن پروستات یکی از مشکلات شایع در مردان در سنین بالاتر است که دشواری‌هایی برای دفع ادرار ایجاد می‌کند؛ مصرف خوراکی‌های سرشار از ویتامین C ریسک این بیماری را کاهش می‌دهد.

ویتامین E

ویتامین E یک آنتی‌اکسیدان طبیعی است و آسیب رادیکال‌های آزاد را خنثی می‌کند. در واقع این ویتامین به حفاظت از سلول‌ها در برابر آسیب کمک می‌کند. همچنین در تشکیل گلبول‌های قرمز و تقویت قوای جنسی به خصوص در مردان نیز شرکت دارد.

برخی از تحقیقات نشان می‌دهند وجود ویتامین C در کنار ویتامین E، به افزایش چشمگیر اثر ویتامین E کمک می‌کند.

زینک

به طور طبیعی بسیاری از مردان، به خصوص افرادی که گیاهخوار هستند، به اندازه کافی از ریزمغذی مهم زینک دریافت نمی‌کنند. این ماده معدنی برای ساخت پروتئین در بدن لازم است و در مقابله با عفونت و ترمیم زخم‌ها نقش مهمی دارد. همچنین این ماده معدنی برای سلامت پروستات در مردان لازم است و به کیفیت اسپرم ها نیز کمک می‌کند.

سلنیوم

سلنیوم سلول‌ها را از آسیب محافظت می‌کند. این ریزمغذی ضروری همچنین به کنترل هورمون تیروئید کمک می‌کند. سلنیوم در تقویت اسپرم ها و قدرت باروری مردان نیز مفید است.

چگونگی مصرف پاورگل

طریقه مصرف پاورگل به صورت خوردن ۱ عدد کپسول، ۲ ساعت قبل از رابطه جنسی است. این محصول حداکثر ۲ عدد در روز می‌تواند مصرف شود، بنابراین از مصرف بیش از ۲ کپسول خودداری نمایید.

خرید کپسول پاورگل

منع مصرف و نکات مهم درباره مصرف پاورگل

درباره مصرف قرص تاخیری پاورگل نکاتی مهم و شرایط منع مصرف زیر وجود دارد:

  • کپسول پاورگل در زنان، بیماران کلیوی و افراد مبتلا به اختلالات روانی منع مصرف دارد.
  • افرادی که از داروهای ضد صرع یا از داروهای نارکوتیک، نالوکسون، نالترکسون، سیبوترامین استفاده می‌نمایند مجاز به مصرف این دارو نیستند.
  • افرادی که مبتلا به فشارخون بالا هستند، از مصرف کپسول پاورگل خودداری نمایند.
  • مصرف الکل همراه با این قرص گیاهی مجاز نیست.
  • درمان طولانی مدت با قرص پاورگل بیش از ۱۰ هفته توصیه نمی‌شود.
  • بیمارانی که نسبت به اسانس‌های گیاهی حساسیت نشان می‌دهند باید این دارو را با احتیاط مصرف کنند. این افراد لازم است در صورت بروز حساسیت مصرف پاورگل را قطع نمایند.

عوارض کپسول پاورگل چیست؟

عوارض جانبی خاصی برای قرص پاورگل گزارش نشده است. بیمارانی که نسبت به اسانس‌های گیاهی حساسیت نشان می‌دهند لازم است پاورگل را با احتیاط مصرف نمایند. در صورت بروز حساسیت مصرف این محصول را قطع کنید و در صورت شدت یا ادامه‌دار شدن واکنش آلرژیک، فورا به پزشک مراجعه کنید.

جهت تاکید بیشتر، پاورگل در زنان، بیماران کلیوی و افراد مبتلا به اختلالات روانی منع مصرف دارد.

جمع بندی

در این مقاله به معرفی قرص تاخیری پاورگل و خواص تک‌تک ترکیبات آن پرداختیم. همچنین با موارد دیگر مربوط به این قرص مانند طریقه مصرف و موارد منع مصرف آن آشنا شدید. توصیه می‌کنیم در صورتی که قصد تهیه و استفاده از این قرص را دارید، قبل از مصرف با پزشک یا داروساز مشورت کنید تا از تداخلات احتمالی آن با داروها یا بیماری خاصی که احیانا دارید، آگاه شوید. همچنین کپسول تاخیری پاورگل را از مراجع معتبر مثل داروخانه اینترنتی مفیدطب خریداری نمایید.

شما می‌توانید انواع مکمل تقویت جنسی مردان مثل انواع بهترین قرص افزایش میل مردان در داروخانه را در مفیدطب پیدا کرده و در صورت نیاز به صورت اینترنتی تهیه کنید.

مشاهده و خرید انواع مکمل تقویت جنسی

سوالات متداول

زمان مصرف پاورگل چه موقع است؟

قرص تاخیری پاورگل باید ۲ ساعت قبل از رابطه جنسی، ۱ عدد مصرف شود.

مصرف قرص پاورگل برای زنان مجاز است؟

خیر، این قرص برای تقویت قوای جنسی مردان و رفع برخی از مشکلات جنسی آن ها فرموله و تولید شده است و برای زنان توصیه نمی‌شود.

قرص پاورگل خارجی است؟

خیر. کپسول پاورگل محصولی از شرکت داروسازی گل دارو در ایران می‌باشد.

  توجه: مقالات مرتبط با پزشکی و سلامت داروخانه مفید طب از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده‌اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند، بنابراین توصیه درمانی و پزشکی محسوب نمی‌شوند. در صورتی که مشکل پزشکی دارید، لازم است تا برای تشخیص و درمان به پزشک مراجعه نمایید

بیشتر بخوانید

به اشتراک گذاری این مقاله :

Telegram
WhatsApp
LinkedIn

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

قرص فارماتون چیست؟

قرص فارماتون یک مکمل غذایی است که شامل ترکیباتی مانند ویتامین‌ها، مواد معدنی و عصاره جینسینگ می‌باشد. این قرص به منظور کاهش خستگی روزانه و