قرص لیو ۵۲ برای کبد چرب چه تاثیرات مثبتی دارد؟

قرص لیو 52 برای کبد چرب
زمان مطالعه: ۷ دقیقه

متاسفانه بیماری کبد چرب از جمله بیماری‌هایی می‌باشد که بیش از ۹۰۰ میلیون نفر در سراسر جهان را درگیر خود کرده است. این مشکل شایع بر اثر عواملی همچون رژیم غذایی نامناسب، دیابت، بالا بودن چربی خون، سوءتغذیه و مصرف برخی داروها به وجود می‌آید. اما خوشبختانه روش‌های مختلفی برای درمان کبد چرب وجود دارد. در کنار رژیم غذایی سالم، کاهش مصرف کالری و ورزش روزانه، از برخی داروها نیز می‌توان جهت کنترل این بیماری کمک گرفت. قرص لیو ۵۲ دی اس هیمالیا یکی از انواع داروهای گیاهی درمان کبد چرب است که تاثیرگذاری مناسبی دارد. در این مقاله از مجله سلامت مفیدطب درمورد فواید قرص لیو ۵۲ برای کبد چرب صحبت خواهیم کرد.

معرفی قرص liv 52 DS هیمالیا

قرص لیو ۵۲ دی اس یک داروی گیاهی است که در ایران تحت لیسانس شرکت هیمالیا هند تولید می‌شود. این محصول به صورت قوطی‌های حاوی ۹۰ عدد قرص روکشدار توسط شرکت اهران تجارت بسته‌بندی می‌گردد.

این قرص کبد کاملا گیاهی و بدون ضرر بوده و تاثیر مثبت آن توسط متخصصان حوزه سلامت در بسیاری از کشورهای بزرگ دنیا به تایید رسیده است و صدها مقاله علمی در مورد آن به رشته تحریر درآمده است.

افرادی که مستعد آسیب‌های کبدی هستند، بیماران مبتلا به هپاتیت و سیروز کبدی، اشخاصی که الکل مصرف می‌کنند و افرادی که در معرض آسیب ناشی از مواد شیمیایی و اشعه هستند، می‌توانند به کمک این قرص هیمالیا عملکرد کبد خود را بهبود بخشیده و درمان کنند. همچنین بدنسازان و افرادی که در رشته پرورش اندام کار می‌کنند، می‌توانند از این قرص جهت دوره‌های پاکسازی و تنظیم‌ آنزیم‌های کبدی بهره ببرند.

علاوه بر موارد ذکر شده قرص لیو ۵۲ دی اس هیمالیا به عنوان یک مکمل باعث افزایش اشتها و بهبود روند هضم و جذب شده و در نتیجه منجر به افزایش وزن می‌گردد. در ادامه مقاله با تمامی فواید قرص لیو ۵۲ برای کبد چرب آشنا می‌شویم.

قرص لیو ۵۲ برای چیست؟

این فرآورده یک داروی گیاهی است که از کبد در برابر انواع سموم محافظت کرده و موجب اصلاح عملکرد و رفع آسیب‌های کبدی می‌شود. از این قرص برای پیشگیری و درمان هپاتیت ویروسی، سیروز کبدی و آسیب‌های ناشی از مصرف الکل استفاده می‌گردد.

از مهم‌ترین ویژگی‌های قرص لیو ۵۲ برای کبد چرب و سایر خواص آن، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

• پیشگیری و درمان هپاتیت ویروسی
• رفع آسیب‌های کبدی ناشی از مصرف الکل
• پیشگیری و درمان مراحل اولیه سیروز کبدی
• بهبود سوء تغذیه پروتئین
• رفع کاهش اشتها
• رفع آسیب ناشی از مواد شیمیایی و اشعه
• داروی کمکی همراه با داروهای هپاتوتوکسیک
• عامل کمکی ارزشمند در دوران نقاهت

شما می‌توانید از طریق لینک زیر جهت خرید انواع قرص کبد چرب به آدرس زیر مراجعه نمایید:

خرید قرص کبد چرب

قرص لیو ۵۲ برای کبد چرب

قرص لیو ۵۲ دی اس یک محافظ کبد است که از بافت اصلی آن حفاظت کرده و با افزایش بازسازی سلول‌های کبدی، فعالیت کبد را بهبود می‌بخشد. این داروی گیاهی باعث می‌شود آنزیم‌های کبدی به میزان نرمال خود بازگردند و کبد را از مواد سمی پاکسازی می‌کند. قرص لیو ۵۲ همیالیا از لحاظ بالینی سطح سرمی کلسترول، لیپوپروتئین‌ها، فسفولیپیدها و تری گلیسریدها را سالم نگه می‌دارد.

قرص liv 52 DS از نقص فعالیت‌های غشای سلولی جلوگیری کرده و دوره بهبودی را تسریع می‌بخشد. همچنین باعث بازگشت سریع فعالیت کبدی در عفونت‌های کبدی می‌شود. علاوه بر این قرص لیو ۵۲ حذف استالدهید (متابولیت واسط سمی ناشی از متابولیسم الکل) را تسریع می‌کند و از آسیب کبدی ناشی از مصرف الکل جلوگیری می‌نماید.

افرادی که به استفاده از الکل اعتیاد دارند، بسیار بیشتر از سایرین به بیماری سیروز کبدی مبتلا می‌شوند. مصرف قرص لیو ۵۲ به این افراد در جلوگیری از پیشرفت بیماری‌شان کمک کرده و مانع آسیب بیشتر کبد می‌شود. علاوه بر این قرص کبد لیو۵۲ دی اس فعالیت چربی سوزی در افراد الکلی مزمن را کاهش داده و از فیلتراسیون چربی جلوگیری می‌کند. این داروی گیاهی سطح سیتوکروم ۴۵۰ را که باعث محافظت کبد از ترکیبات سمی و داروهای هپاتوتوکسیک می‌شود، تنظیم می‌نماید.

خرید قرص لیو 52 دی اس

ترکیبات قرص لیو ۵۲ چیست؟

تا این بخش از مقاله به خوبی با فواید قرص لیو ۵۲ برای کبد چرب و سایر خواص آن برای سلامت کبد آشنا شدیم. حال ببینیم که ترکیبات گیاهی این قرص شامل چه مواردی است که چنین خواصی را برای مصرف‌کنندگان قرص لیو ۵۲ به ارمغان می‌آورند.

گیاه کبر، کاسنی وحشی، ماندورباشما، بادنجان تاجریزی، ترمینایا آرجونا، کاسیا اسیدنتیال، آچیلا ملیفولیوم و تاماریسک گالیکا ترکیبات تشکیل‌دهنده این قرص کبد چرب هستند. این گیاهان با خواص آنتی اکسیدانی و محافظتی در درمان کبد چرب، درمان کمکی آسیب کبدی ناشی از پرتو درمانی، شیمی درمانی و… موثر هستند.

نحوه مصرف قرص لیو ۵۲ دی اس

در مورد روش و نحوه مصرف قرص لیو ۵۲ دی اس می‌توانید با پزشک خود مشورت کرده و مطابق با دستور تجویزی عمل کنید. البته این قرص از داروخانه آنلاین مفیدطب، بدون نسخه نیز قابل تهیه است. طبق بروشور شرکت سازنده این محصول، روش مصرف قرص لیو ۵۲ دی اس بسته به نوع مصرف آن متفاوت و به شرح زیر می‌باشد:

  • در هپاتیت ویروسی: ۲ عدد قرص روزی ۲ بار به مدت ۶ هفته سپس ۱ عدد روزی ۲ بار به مدت ۲ تا ۳ ماه
  • در سیروز: ۲ عدد قرص روزی ۲ تا ۳ بار به مدت ۶ تا ۱۲ ماه
  • هپاتیت مزمن فعال: ۲ عدد قرص روزی ۲ بار به مدت ۶ ماه
  • آسیب کبدی ناشی از مصرف الکل: ۲ عدد قرص روزی ۲ بار برای یک ماه سپس ۱ قرص روزی ۲ بار
  • همراه با درمان ضد توبرکلوزیس: ۱ تا ۲ قرص ۲ بار در روز همراه با درمان ضد توبرکلوزیس

بهترین زمان مصرف قرص لیو ۵۲ دی اس

همانطور که گفتیم در مورد روش مصرف قرص لیو ۵۲ برای کبد چرب و سایر موارد مصرف آن، بهتر است با پزشک خود مشورت داشته باشید. بهترین زمان مصرف قرص لیو ۵۲ دی اس یک ساعت قبل یا دو ساعت بعد از غذا توصیه می‌شود. در دوران باردرای و شیردهی قرص کبد لیو ۵۲ را فقط با مشورت پزشک مصرف نمایید.

عوارض قرص لیو ۵۲ دی اس

خوشبختانه ترکیبات موجود در این محصول کاملا طبیعی و گیاهی بوده، لذا قرص هیمالیا یک فرآورده ایمن محسوب می‌شود. تاکنون گزارشی مبنی بر عوارض قرص لیو ۵۲ دی اس ارائه نشده است. با این حال در صورتی که به هر یک از اجزاء تشکیل‌دهنده این قرص حساسیت دارید، از مصرف آن خودداری نمایید.

ایا قرص لیو ۵۲ چاق کننده است؟

تا این بخش از مقاله قرص لیو ۵۲ برای کبد چرب، توضیحات کاملی در مورد این داروی گیاهی ارائه شد. یکی از سوالات متداول در مورد این محصول این است که ایا قرص لیو ۵۲ چاق کننده است؟ همانطور که گفتیم یکی از موارد مصرف قرص لیو ۵۲ پیشگیری و درمان کاهش اشتها است. این محصول می‌تواند بی‌اشتهایی بیماران مبتلا به آسیب‌های کبدی را رفع کرده و از همین رو ممکن است کمی باعث افزایش وزن شود.

قرص لیو ۵۲ برای لاغری

با اینکه برخی از ترکیبات موجود در قرص لیو ۵۲ دی اس هیمالیا دارای خواص کمک به کاهش وزن هستند، اما نمی‌توان از قرص لیو ۵۲ برای لاغری استفاده کرد و انتظار کم شدن وزن را داشت. با این حال داروی گیاهی لیو ۵۲ می‌تواند با تقویت عملکرد کبد به حذف متابولیت‌هایی که در روند کاهش وزن بدن موثر هستند، کمک کند.

خرید قرص لیو ۵۲ برای کبد چرب

در این مقاله از مجله سلامت مفیدطب در مورد یکی از داروهای گیاهی محافظ کبد صحبت کردیم که در درمان و پیشگیری از هپاتیت ویروسی، آسیب‌های کبدی ناشی از مصرف الکل، سیروز کبدی، کاهش اشتها و سوء تغذیه پروتئین موثر عمل می‌کند.

شما می‌توانید جهت خرید قرص لیو ۵۲ برای کبد چرب از طریق داروخانه‌های سطح شهر اقدام نمایید. اما یک راه آسان‌تر و سریع‌تر خرید این محصول به صورت اینترنتی است. داروخانه آنلاین مفیدطب یک سایت معتبر جهت خرید انواع مکمل‌ها و داروهای گیاهی است که سفارشات شما را در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل می‌دهد.

خرید قرص لیو ۵۲ دی اس

سوالات متداول

بهترین قرص پاکسازی کبد چیست؟

قرص همولاکس محصولی از شرکت سینا فرآور است که از بین داروهای گیاهی پاکسازی کبد، تاکنون بیشترین تأثیر را در بهبود اختلالات کبدی داشته و افراد زیادی از آن نتیجه گرفته‌اند. به همین دلیل هم از بین محصولات ایرانی پاکسازی کبد، این قرص به عنوان یکی از بهترین قرص‌ها برای سم زدایی کبد معرفی شده است.

بهترین قرص خارجی برای کبد چرب را معرفی کنید.

به عنوان مثال می‌توانیم قرص لیورکر هلث اید را به شما معرفی کنیم که حاوی خار مریم، کنگر فرنگی، زردچوبه و قاصدک است و در پاکسازی و سلامت کبد موثر شناخته شده است.

برای درمان فوری کبد چرب چه باید بکنیم؟

مهم‌ترین اصل برای درمان هر چه سریع‌تر کبد چرب کاهش وزن و اصلاح سبک زندگی است به طوری که چربی‌های جمع شده در کبد کاهش پیدا کند.

هر سوال دیگری در مورد انواع قرص کبد چرب و سایر محصولات داشتید می‌توانید پایین این مقاله و یا در صفحه آن محصول در سایت داروخانه آنلاین مفیدطب کامنت بگذارید، متخصصین داروساز ما به شما پاسخ خواهند داد.


  توجه: مقالات مرتبط با پزشکی و سلامت داروخانه مفید طب از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده‌اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند، بنابراین توصیه درمانی و پزشکی محسوب نمی‌شوند. در صورتی که مشکل پزشکی دارید، لازم است تا برای تشخیص و درمان به پزشک مراجعه نمایید.

بیشتر بخوانید:

به اشتراک گذاری این مقاله :

Telegram
WhatsApp
LinkedIn

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط