معجزه‌ی لیورگل برای کبد چرب
زمان مطالعه: ۷ دقیقه

بیش از ۹۰۰ میلیون نفر در سراسر جهان از بیماری کبد چرب رنج می‌برند. به عبارت دیگر تقریباً از هر ۹ نفر یک نفر با این مشکل دست و پنجه نرم می‌کند. عوامل زیادی مانند رژیم غذایی نامناسب، دیابت، بالابودن پربی خون، سو تغذیه و مصرف داروها و حتی کاهش وزن می‌توانند باعث بروز این بیماری شوند. البته خوش بختانه روش‌های مختلفی نیز برای درمان کبد چرب وجود دارد. کاهش مصرف کالری، ورزش روزانه و مصرف مرتب میوه و سبزیجات راه حل‌های اولیه برای درمان کبد چرب هستند. در این میان قرص‌های گیاهی تقویت کبد مانند لیورگل نیز می‌توانند به شما کمک کنند تا وضعیت کبد که بزرگترین پالایشگاه بدن است را بهبود دهید.

قرص لیورگل یک قرص کبد گیاهی با اثرگذاری فوق العاده است که از آن به عنوان معجزه درمان کبد چرب نیز نام می‌برند. اگر نمی‌دانید قرص لیورگل چیست، چه ترکیباتی دارد و چطور به بهبود کبد چرب کمک می‌کند؟، با ما در این مقاله از مجله سلامت مفید طب همراه باشید تا به همه سؤالات در مورد این داروی گیاهی کبد پاسخ دهیم.

قرص لیورگل چیست؟

قرص لیورگل گل دارو، محصولی ایرانی با ترکیبات گیاهی است که به منظور کمک به کاهش عوارض کبد چرب و بهبود عملکرد کبد تهیه شده است. وجود ترکیبات گیاهی مانند گیاه خار مریم در قرص لیورگل تأثیر بسیار مفیدی در حفاظت از سلول‌های کبدی دارد. خارمریم حاوی مقدار فراوانی آنتی اکسیدان است. آنتی اکسیدان ها می‌توانند به کاهش التهاب سلول‌های کبدی، مهار اکسیداسیون چربی و سنتز پروتئین توسط کبد و مقاومت سلول‌های کبد در مقابل بیماری‌هایی مانند دیابت و کلسترول خون که عوامل اصلی کبد چرب هستند کمک کنند.

به دلیل سبک زندگی غلط، عدم تحرک کافی، عدم استفاده از میوه و سبزیجات در رژیم غذایی و … بسیاری از افراد در خطر بیماری کبد چرب هستند. در چنین شرایطی استفاده از قرص لیورگل گل دارو انتخاب بسیار مناسبی برای افرادی که در خطر ابتلا به بیماری کبد چرب هستند یا با عوارض این بیماری دست و پنجه نرم می‌کنند به حساب می‌آید.

فواید لیورگل برای کبد چرب
ویژگی‌های قرص لیورگل برای سلامت کبد

ویژگی‌های قرص کبد لیورگل

به طورکلی مهم‌ترین ویژگی قرص لیورگل ۷۰، تقویت عملکرد کبد و حفاظت از سلول‌های کبدی است؛ اما این داروی گیاهی حاوی گیاه خار مریم می‌تواند در موارد زیر نیز کاربرد و تأثیر بسیار زیادی داشته باشد:

  • افزایش ترشح صفرا
  • کاهش عوارض گوارشی ناشی از کبد چرب
  • کمک به درمان کبد چرب و سیروز کبدی
  • بهبود هپاتیت حاد و مزمن
  • کاهش کلسترول بد خون

این ویژگی‌های فوق العاده در کنار استفاده از خواص طبیعی ترکیبات گیاهی، قرص لیورگل برای کبد را به بهترین داروی گیاهی برای کبد چرب تبدیل کرده است.

لیورگل برای کبد چرب
ترکیبات قرص لیورگل

ترکیبات لیورگل؛ بهترین قرص گیاهی کبد

شرکت گل دارو از ترکیبات کاملاً گیاهی در لیورگل استفاده کرده است. در این بین اصلی‌ترین و مهم‌ترین ماده تشکیل دهنده قرص لیورگل، عصاره خشک خار مریم است. همانطور که اشاره کردیم این گیاه خاصیت آنتی اکسیدانی دارد و در طب سنتی نیز از آن به عنوان یکی از اصلی‌ترین ترکیبات گیاهی برای درمان مشکلات کبدی استفاده می‌شود. این گیاه دارویی حاوی میزان زیادی سیلیمارین است.

خرید سریع قرص لیورگل ۱۴۰

سیلی مارین گروهی از آنتی اکسیدان های قدرتمند طبیعی هستند که برای پاکسازی کبد و بهبود کبدچرب فواید فراوانی دارند. در بین آنتی اکسیدان های سیلیمارین مواد قدرتمند و تأثیر گذاری مانند فلاونوئید ها اسیدهای چرب ضروری و پلی فنول ها دیده می‌شوند که همگی در بازسازی کبد و مهار اثر رادیکال‌های دارند. وجود این ماده در قرص لیورگل باعث شده این محصول برای بسیاری از افراد به بهترین قرص پاکسازی کبد تبدیل شود.

لیورگل برای کبد چرب
فواید لیورگل برای کبد چرب

قرص لیورگل برای کبد چرب چه فوایدی دارد؟

از فواید قرص لیورگل می‌توان به تأثیر آن در درمان بیماری‌های کبدی، به خصوص بیماری‌های التهاب کبدی از جمله کبد چرب اشاره کرد. آنتی اکسیدان های قدرتمند طبیعی موجود در عصاره گیاه خار مریم که ترکیب اصلی قرص کبد لیورگل را تشکیل می‌دهند، برای پاکسازی کبد چرب به کمک ما می‌آیند.

خرید سریع قرص لیورگل ۷۰

مکانیسم اثر این دارو به گونه‌ای است که باعث کاهش میزان سموم ناشی از اکسیداسیون چربی‌ها و رادیکال‌های آزاد در کبد می‌شود. به این ترتیب از آسیب بیشتر به سلول‌های کبدی جلوگیری می‌کند. از طرفی به تدریج با مصرف قرص لیورگل گل دارو برای کبد چرب، با افزایش تولید پروتئین‌های مهم مانند هپارین، پروترومبین و فیبرینوژن شاهد بهبود بیماری‌های کبدی و تسریع بازسازی کبد خواهیم بود. همچنین این داروی گیاهی درمان کبد چرب به کاهش سموم در بدن و خصوصاً کاهش چربی ذخیره شده در رگ‌ها نیز کمک می‌کند.

لیورگل برای کبد چرب
بهترین زمان مصرف قرص لیورگل برای کبد چرب

بهترین زمان مصرف قرص لیورگل برای کبد چرب

داروی گیاهی لیورگل گل دارو به دو صورت قرص لیورگل ۱۴۰ و قرص لیورگل ۷۰ در دسترس هستند. در قرص لیورگل ۱۴۰، حدود ۱۴۰ میلی گرم سیلیمارین و در قرص لیورگل ۷۰، ۷۰ میلی گرم سیلی مارین وجود دارد. به همین دلیل نحوه مصرف آن‌ها کمی متفاوت است.

طریقه مصرف قرص لیورگل به این صورت است که دوز ۱۴۰ میلی گرم آن را در سه نوبت در روز در وعده‌های غذایی صبحانه، ناهار و شام مصرف کنید. اگر از قرص لیورگل ۷۰ استفاده می‌کنید باید در هر نوبت دو قرص را مصرف نمایید.

بهترین زمان مصرف لیورگل ی ساعت پس از غذا است. برای اثرگذاری کامل دارو بهتر است مصرف آن را حداقل تا ۲ ماه ادامه دهید.

عوارض لیورگل گل دارو

شرکت گل دارو برای تهیه این قرص کبد گیاهی خود بسیار محتاطانه عمل کرده و تنها یک عصاره ی گیاهی را در ترکیبات آن گنجانده است. به همین دلیل اگر لیورگل ۱۴۰ و ۷۰ راه طبق دستور گفته شده مصرف کنید، عوارضی برای شما نخواهد داشت.

البته افرادی که دستگاه گوارش حساسی دارند، ممکن است با مصرف لیورگل دچار عوارض خفیف گوارشی شوند. اثر ملینی که پس از مصرف این دارو ایجاد می شود، طبیعی است.

پرسش و پاسخ درباره قرص لیورگل

حال که با فواید قرص لیورگل برای کبد چرب آشنا شدید، می خواهیم سوالات پرتکرار شما درباره این محصول پرطرفدار را پاسخ دهیم. پاسخ این سوالات به شما کمک می کند با آگاهی بیشتری به سراغ خرید قرص لیورگل بروید. پس در ادامه با ما در بخش پرسش و پاسخ درباره قرص لیورگل همراه باشید.

مصرف قرص لیورگل قبل از خواب عوارضی ندارد؟

برای اثرگذاری بیشتر و بهتر این دارو، بهتر است آن را حداکثر تا یک ساعت پس از غذا (پس از وعده شام) مصرف کنید. از آنجا که بین وعده شام تا زمان خواب حداقل ۲ ساعت باید فاصله باشد، بهتر است این دارو را در زمان خواب خود مصرف نکنید.

قرص لیورگل برای لاغری خوب است؟

برخی از پژوهش هایی که روی گیاه خار مریم انجام شده، نشان داده که ماده سیلی مارین می تواند در کاهش توده ی چربی موثر باشد. با این وجود هنوز اطلاعات کامل و مطمئنی درباره ی این اثرگذاری موجود نیست و نمی توان گفت قرص لیورگل برای لاغری اثرگذار است.

قرص لیورگل باعث جوش صورت نمی شود؟

در مورد تاثیرات مثبت لیورگل روی جوش صورت هنوز به طور قطع نمی توان نظر داد. زیرا تحقیقات درباره ی اثرگذاری سیلی مارین روی آکنه و جوش صورت کامل نیست. البته به طور قطع می توان گفت که مصرف این دارو باعث ایجاد جوش نمی شود.

لیورگل برای ریزش مو هم استفاده می شود؟

خاصیت آنتی اکسیدان و ضد التهاب سیلی مارین تاثیرات مثبت زیادی در بدن دارد. محافظت از فولیکول های مو و کمک به تقویت آن ها هم یکی از این تاثیرات است. به همین دلیل مصرف قرص لیورگل در یک دوره می تواند در افزایش استحکام مو و کاهش ریزش مو نیز موثر باشد.

لیورگل؛ بهترین قرص گیاهی برای سلامت کبد

در این مطلب از فواید لیورگل برای کبد چرب گفتیم و شما را بیشتر با این قرص کبد گیاهی و ترکیبات آن آشنا کردیم. اما نکته مهمی که باید در افزایش سلامت کبد و کاهش علائم کبد چرب رعایت کنید این است که در کنار مصرف داروهای تجویزی و داروهای گیاهی، عادات غلط تغذیه ای خود را نیز اصلاح کنید. تنها در این صورت می توانید از بزرگترین عضو داخلی بدن خود محافظت کنید.

خرید بهترین قرص کبد گیاهی

برای خرید قرص لیورگل یا سایر انواع قرص کبد گیاهی کافی است وارد اپلیکیشن یا وبسایت داروخانه آنلاین مفیدطب شوید. در مفیدطب می توانید با چند کلیک و در کمتر از یک دقیقه محصول مورد نظر خود را سفارش دهید.

اگر نظر یا سوالی درباره قرص لیورگل دارید، آن را با ما در میان بگذارید. ما نظرات و سوالات شما را با نظر دکتر داروساز پاسخ می دهیم.


توجه: مقالات مرتبط با پزشکی و سلامت داروخانه مفید طب از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده‌اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند، بنابراین توصیه درمانی و پزشکی محسوب نمی‌شوند. در صورتی که مشکل پزشکی دارید، لازم است تا برای تشخیص و درمان به پزشک مراجعه نمایید.

بیشتر بخوانید:

به اشتراک گذاری این مقاله :

Telegram
WhatsApp
LinkedIn

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

قرص آرترولیستیکا چاق کننده است

قرص آرترولیستیکا چاق کننده است؟

کپسول آرترولیستیکا یک داروی گیاهی طبیعی برای سلامت مفاصل و عضلات است و خواص زیاد دیگری نیز به همراه دارد. این محصول محبوب، حاوی ترکیبات

عوارض تقویت مژه سریتا

عوارض تقویت مژه سریتا چیست؟

محلول تقویت مژه سریتا یکی از محصولات ایرانی پرطرفدار در زمینه تقویت مژه و کمک به پرپشت شدن آن است. از آن جایی که درباره