تجربه استفاده از قرص بلغم
زمان مطالعه: ۱۰ دقیقه

افرادی که دچار غلبه بلغم هستند و یا مزاج سردی دارند، به طور معمول دچار مشکلات گوارشی از قبیل نفخ، رفلاکس، ورم معده، سستی معده و افزایش وزن شکمی می‌شوند. یکی از محصولاتی که چندین سال مورد استفاده افراد بلغمی قرار گرفته و به طور معمول از آن رضایت دارند، قرص دوای بلغم نیاک است. احتمالا اسم این قرص را بارها شنیده باشید، یا پزشک برای شما تجویز کرده باشد. اما اگر هنوز از آن استفاده نکرده‌اید، این مقاله به شما کمک می‌کند که با نظرات افرادی که تجربه استفاده از قرص بلغم را داشته‌اند، آشنا شوید و بعد برای خرید و مصرف تصمیم بگیرید.

یکی از شایع‌ترین مشکلاتی که افراد دارای سوء مزاج بلغمی از آن شکایت دارند، مشکلات گوارشی است. با سرد و تر شدن معده، قدرت هاضمه آن‌ها تحلیل می‌شود و غذای غلیط در معده باقی مانده و باعث ترش کردن و ایجاد عوارضی مانند بوی بد دهان، آروغ ترش، رفلاکس معده و همچنین نفخ می‌شود. افزایش وزن و چاقی دور شکم نیز یکی دیگر از عارضه‌های غلبه بلغم است که می‌تواند برای این گونه افراد بسیار آزاردهنده باشد.

در این مقاله از مجله سلامت مفیدطب ابتدا بررسی مختصری بر قرص بلغم و مکانیسم اثر آن خواهیم داشت و در انتها نظرات مثبت و منفی افرادی که تجربه استفاده از قرص بلغم داشته‌اند، را بیان خواهیم کرد.

قرص بلغم چیست؟

قرص بلغم یا قرص دوای بلغم محصولی از شرکت داروسازی نیاک است که آن را به عنوان قویترین داروی ضد بلغم موجود در بازار می‌شناسند. قرص بلغم نیاک موارد مصرف گوناگونی دارد و مهم‌ترین کاربردی که دارد دفع بلغم و سردی مزاج است.

خرید قرص بلغم نیاک

قرص بلغم یک محصول فوق‌العاده در درمان موارد زیر است:

  • دفع بلغم
  • رفع نفخ
  • برطرف کننده ورم معده و روده
  • رفع احساس پری معده
  • کاهش رفلاکس معده
  • درمان سستی معده
  • سرفه‌های ناشی از اسید معده
  • درمان سردی مزاج
  • رفع بوی بد دهان ناشی از بلغم مانده در معده

قبل از بررسی نظرات افرادی که تجربه استفاده از قرص بلغم را داشته‌اند، بهتر است با مکانیسم اثر قرص بلغم آشنا شویم.

مکانیسم اثر داروی بلغم چیست؟

برای ساخت این قرص از موثرترین ترکیبات گیاهی شناخته شده در طب سنتی جهت درمان بلغم بالا یعنی زنیان، سیاه دانه، مصطکی و آویشن شیرازی به همراه عسل استفاده شده است.

مواد موثره تیمول و کارواکرول موجود در زنیان و آویشن شیرازی موجب افزایش ترشح موکوس، صفرا و آنزیم‌های گوارشی می‌شوند و در نهایت فعالیت گوارشی را بهبود بخشیده و از ایجاد زخم گوارشی جلوگیری می‌نماید.

مکانیسم اثر قرص دوای بلغم
ترکیبات تشکیل دهنده قرص بلغم به گونه‌ای ترکیب شده‌اند که می‌توانند در رفع علائم غلبه بلغم به خوبی عمل کنند.

همچنین این مواد موثرہ خاصیت آنتی باکتریال و ضد قارچ دارند و در مطالعه‌ای اثر مناسبی علیه هلیکوباکترپیلوری از خود نشان دادند. در تحقیقی اثرات آنتی کولینرژیک عصاره زنیان بررسی شد و مشاهده شد که مواد موجود در این عصاره می‌تواند به صورت آنتاگونیست رقابتی بر گیرنده‌های استیل کولین عمل کند و باعث کاهش اسپاسم روده‌ای شود.

همچنین این گیاه به همراه آویشن در برخی مطالعات خاصیت برونکودیلاتوری و آنتی هیستامینی از خود بروز داده و در مشکلات تنفسی و سرفه می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد.

عوارض قرص بلغم

تاکنون در اثر مصرف این فرآورده و گیاهان تشکیل دهنده آن عارضه جانبی خاصی گزارش نشده است، اما در صورتی که نسبت به هر یک از اجزای تشکیل‌دهنده قرص بلغم نیاک حساسیت و آلرژی دارید، باید از مصرف این دارو خودداری نمایید.

تجربه استفاده از قرص بلغم

حال که با قرص دوای بلغم و موارد مصرف آن آشنا شدیم، به خوبی می‌توانید به کمک مطالعه نظرات افرادی که تجربه استفاده از قرص بلغم را داشته‌اند، درمورد مصرف این قرص تصمیم بگیرید.

داروی بلغم نیاک در موارد گوناگونی توسط پزشک یا متخصص طب سنتی برای شما تجویز می‌شود. ممکن است آن را برای رفع بلغم و علائم ناشی از غلبه بلغم و سردی مزاج استفاده کنید. ممکن است این قرص را جهت رفع نفخ و عوارض گوارشی یا کاهش سرفه مصرف کنید و یا قصد لاغری به کمک قرص بلغم نیاک داشته باشید. برخی افراد از قرص بلغم برای رفع بوی بد دهان نیز استفاده می‌کنند.

قبل از هر چیز این نکته را فراموش نکنید که قرص دوای بلغم زمانی در موارد ذکر شده موثر عمل خواهد کرد، که مزاج و طبع شما ابتدا توسط متخصص طب سنتی تشخیص داده شود. اگر پزشک طبع شما را بلغمی تشخیص دهد، آنگاه می‌توانید از این قرص برای رفع علائم ناشی از غلبه بلغم خود استفاده کنید و تاثیر آن را مشاهده کنید.

در این بخش سعی کردیم نظرات مثبت و منفی افرادی که تجربه استفاده از قرص بلغم داشته‌اند را برای شما بیان کنیم. این نظرات در سایت داروخانه آنلاین مفیدطب، در صفحه محصول قرص بلغم نیاک، توسط مشتریانی که این محصول را از این داروخانه خریداری کرده‌اند، ثبت شده است. جهت مشاهده این نظرات و خرید قرص بلغم نیاک بر لینک زیر کلیک نموده و به قسمت پایین صفحه مراجعه کنید:

خرید قرص بلغم نیاک

نظرات مثبت

بخشی از نظرات مثبت افرادی که تجربه استفاده از قرص بلغم خود را با ما در میان گذاشته‌اند در این قسمت نقل قول شده است:

  • با سلام و عرض تشکر از تیم مجرب مفید طب من غلبه بلغم داشتم البته با تشخیص پزشک متخصص طب سنتی با مصرف این دارو علایمم رفع شد چاقی ناحیه شکمی م خیلی کاهش پیدا کرد و از همه مهمتر اکثر اوقات رنگ پریده بودم که بعد مصرف قرص رنگ و روم عالی شده باحترام و سپاس فراوان
  • قرص بلغم هاتون خیلی عالیه ممنونم
  • من این دارو رو استفاده کردم. واقعا این دارو عالیه.
  • سلام از پزشک مفیدطب که اینقدر با حوصله به نظر ها جواب میدن از صمیم قلب تشکر میکنم. این داروی گیاهی واقعا بهم افتاده، تصمیم دارم تا پایان دوره دو ماهه به طور مرتب استفاده کنم.
  • سلام‌ من قرض بغلم گرفتم خوردم نتنجه گرفتم خوب شدم یک دوره خورم ایا لازمه دوباره بخورم
  • من چندین سال است ورم معده شدید دارم بلغم‌شدید دارم این دارو بهم کمک میکنه ورم کم بشه و لاغر بشم الانم گرمیجات میخورم
  • تشکر و قدردانی بابت لطف و محبتتون اثرات مثبت دارو را با یه دوره مصرف مشخص شد . من برای غلبه بلغم استفاده کردم
  • من نزدیک ی ماهه استفاده میکنم ونتیجه داده میخوام ادامه بدم
  • قرصی بسیار مؤثر در رفع رفلاکس معده، فوق تخصص معده به من پیشنهاد جراجی داد برای درمان رفلاکس، با مصرف این دارو و البته داروهای کنترل اسید معده و پرهیز الان وضع مناسبی دارم. واقعا معجزه می کنه
  • سلام‌خوب هستیدببخشیدمن‌اراین‌قرص استفاده میکنم برای اروغ ونفخ معدم خیلی خوب شده اروغم البته بعدازغذامیخورم
  • واقعا موثره، من و خونوادم استفاده میکنیم، خیلی عالیه ممنون از سایت خوبتون
  • من این قرص رو از سایت شما تهیه کرده بودم و خوبه من برای تقویت گوارش و رفع بوی بددهان این قرص رو گرفتم از روزی که این قرص رو ناشتا و شب وقت خواب مصرف میکنم مشکل یبوستم بهتر شده قبلا دو روزی یا حتی سه روز یبار دفع میشد اما الان هر روز یکبار یا گاهی دوبار دفع میشه میخواستم بدونم چه مدت طول میکشه تا دیگه بوی بددهانم رفع بشه البته سعی میکنم چیزهای سرد کمتر بخورم یا همراه با مصلح باشه صبح هم ناشتا همراه این قرص دو لیوان آب میخورم
  • خیلی خوبه من که خیلی راضی بودم
نظرات افرادی که تجربه استفاده از قرص بلغم داشتند
در این قسمت نظرات مثبت و منفی افرادی که تجربه استفاده از قرص بلغم را داشته‌اند بیان خواهیم کرد.

نظرات منفی

در این بخش تعدادی از نظرات افرادی که از قرص دوای بلغم استفاده کرده‌اند و تاثیری از آن مشاهده نکرده‌اند و یا بعد از مصرف دچار حالاتی شده‌اند که احتمال داده‌اند به دلیل استفاده از قرص بلغم بوده را نقل قول کرده‌ایم. در اغلب موارد طبق پاسخ دکتر داروساز، عوارض ایجاد شده ارتباطی با مصرف دوای بلغم نداشته و احتمالا مورد دیگری موجب آن شده است.


  • من این قرص ضد بلغم رو استفاده کردم فک کنم فشارم بالاتر رفته فشار خون داشتم ولی الان فک کنم بیشتر شده، ایا برای این قرص هست یا ن طریقه مصرفش ک هم مشکل گوارش رو حل کنه وهم بلغم زدا باشه رو بفرمایید. ممنون از پاسخگویی شما🌻🌻🌻

پاسخ دکتر داروساز: با سلام قرص بلغم و گیاهان بکار رفته در آن تاثیر افزایشی بر فشار خون ندارند.  برای رفع همزمان مشکل گوارش و غلبه بلغم، یک تا دو قرص بعد از هر وعده غذایی مصرف کنید.


  • سلام وقت بخیر به من گفته شده ک بلغم دارم . این قرص رو تهیه و مصرف کردم . الان یه هفته بصورت دوتا صبح دوتا شب مصرف میکنم . و فوق العاده بی خوابی گرفتم

پاسخ دکتر داروساز: با سلام هیچ یک از اجزای گیاهی قرص دوای بلغم عارضه بیخوابی ندارند. دلیل بیخوابی شما احتمالا چیز دیگری است.


  • سلام خدمت شما ببخشید من ۲۰روز هست از این قرص ضد بلغم استفاده میکنم هم وزن اضافه کردم هم سایز مشکل کجاست؟؟؟؟؟؟؟

پاسخ دکتر داروساز: چاقی از عوارض دوای بلغم نمی‌باشد. اگر برای کاهش وزن از قرص دوای بلغم استفاده می‌کنید اولا توجه داشته باشید که رژیم غذایی کم کالری و ورزش مناسب در کنار مصرف قرص های کاهنده وزن لازم است، چه قرص دوای بلغم چه هر قرص دیگری. دوما، قرص دوای بلغم درصورتی باعث کاهش وزن می‌شود که چاقی از نوع شحمی و ناشی از تجمع چربی و زیادی بلغم باشد ودر غیر اینصورت، به طور کلی محصولی برای کاهش وزن نیست. درصورتی که موارد احتیاط و منع مصرف و تداخلات دوای بلغم درمورد شما صدق نکند و به ترکیبات آن حساسیت نداشته باشید، میتوانید آن را تا رسیدن به نتیجه‌ی دلخواه مصرف کنید.


  • سلام من این قرص رو برای ورم معده و روده میخورم ۲ عدد بعد از هر وعده غذایی تا حالا ۳ بسته تموم کردم ولی هیچ تاثییر مثبتی نداشته آیا من دارم اشتباه مصرف میکنم؟

پاسخ دکتر داروساز: روش مصرف شما صحیح است. با توجه به این که بعد از چند دوره مصرف نتیجه‌ای نگرفتید و علائم شما شدید است توصیه می‌شود به پزشک متخصص مراجعه کنید تا درصورت نیاز معاینه، آزمایش، عکس‌برداری و تجویز لازم انجام شود. حتما لیست داروهای مصرفی خود و بیماری های زمینه‌ای، سابقه خانوادگی بیماری‌های گوارشی و عادات غذایی خود را با پزشک درمیان بگذارید تا به تشخیص بهتر علت کمک کند.


سوالات بعد از مصرف قرص بلغم

برخی از افرادی که از این محصول استفاده کرده‌اند، جهت اطمینان بیشتر از نحوه مصرف درست و دوره مصرف، سوالاتی پرسیده‌اند که تعدادی از این پرسش‌ها و پاسخ دکتر داروساز را برای شما نقل قول می‌کنیم:


  • سلام من این قرص بلغم رو چند ساله دارم میخورم به خاطر مشکل معدم رفلاکس و بلغم روده دارم میخواستم بدونم مصرف دراز مدت این قرص مشکل داره؟

پاسخ دکتر داروساز: با سلام دوای بلغم نیاک دوره مصرف ثابتی ندارد و دوره مصرف آن برای هر فرد باید توسط پزشک متخصص طب سنتی تعیین شود. با این حال، چون این دارو عارضه جانبی ندارد، میتوانید تا حصول نتیجه دلخواه مصرف را ادامه دهید.


  • سلام من قرص استفاده میکنم واقعا عالیه فقط خواستم بدونم قبلا دفع خوبی نداشتم اما الان روزی ۳ بار یعنی بعد از هر وعده غذایی دفع دارم به صورت خیلی نرم آیا طبیعی است

پاسخ دکتر داروساز: با سلام احتمالا قرص دوای بلغم با تنظیم مزاج دستگاه گوارش به داشتن دفع مناسب در شما کمک کرده است.


  • سلام ببخشید تا چند ماه بخورم که بلغم رو از بین ببره من یه ماهه میخورم وعالی بوده

پاسخ دکتر داروساز: با سلام تعیین مدت مصرف دوای بلغم بر عهده پزشک متخصص طب سنتی است. با این حال، محدودیتی برای استفاده از این دارو وجود ندارد و می توانید تا حصول نتایج دلخواه و رفع کامل علائم غلبه بلغم مصرف را ادامه دهید.


  • سلام من یک باکس این دارو رو استفاده کردم،انصافا خیلی بهم کمک کرد ،الان مشکلات معده ام کمتر شده و دیگه اون سستی و سنگینی سابق رو ندارم و یکم لاغر تر و سرحال تر شدم،و خواب آلودگیم کمتر شده ،فقط برای دفع بلغم چند دوره باید از این قرص ها استفاده کنم؟؟؟من الان دوره دوم رو شروع کردم

پاسخ دکتر داروساز: تشخیص غلبه ی بلغم باید توسط پزشک متخصص طب سنتی و بعد از مشاوره و معاینه انجام شود و طول درمان بستگی به علائم شما و پاسخ دهی بدن شما به دارو دارد و اینکه چقدر نکات رژیم و سبک زندگی لازم برای دفع بلغم را رعایت میکنید. با این حال درصورتی که موارد احتیاط و منع مصرف و تداخلات دوای بلغم درمورد شما صدق نمیکند، میتوانید تا زمان رسیدن به بهبودی به مصرف قرص دوای بلغم طبق دستور توصیه شده برای رفع بلغم ادامه دهید.


جمع بندی

این مقاله جهت کمک به افرادی که قصد خرید و استفاده از قرص بلغم نیاک را دارند، تهیه شده است. در طول مقاله سعی کردیم نظرات اشخاصی که تجربه استفاده از قرص بلغم را در سایت ما به اشتراک گذاشته بودند، بیان کنیم. توجه داشته باشید که تشخیص طبع و مزاج شما باید فقط توسط پزشک و متخصص طب سنتی انجام بپذیرد. بعد از تشخیص طبع بلغمی می‌توانید از این قرص جهت رفع عوارض ناشی از غلبه بلغم استفاده کنید.

جهت خرید انواع قرص ضد نفخ فوری و سایر مکمل‌ها و محصولات گیاهی می‌توانید از طریق سایت داروخانه آنلاین مفیدطب اقدام به خرید نمایید.

خرید قرص ضد نفخ فوری

در صورتی که سوال دیگری داشتید می‌توانید در قسمت نظرات در صفحه محصول بپرسید، متخصصین داروساز ما به شما پاسخ خواهند داد.


  توجه: مقالات مرتبط با پزشکی و سلامت داروخانه مفید طب از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده‌اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند، بنابراین توصیه درمانی و پزشکی محسوب نمی‌شوند. در صورتی که مشکل پزشکی دارید، لازم است تا برای تشخیص و درمان به پزشک مراجعه نمایید

بیشتر بخوانید:

به اشتراک گذاری این مقاله :

Telegram
WhatsApp
LinkedIn

22 دیدگاه دربارهٔ «تجربه استفاده از قرص بلغم»

  1. سلام خسته نباشید می‌خوام بدونم کسی که مواد مخدر مصرف می‌کنه می‌تونه دوای بلغم مصرف کنه برای از بین بردن بلغم و ورم معده و

    1. دکتر مهلا دهقانپور

      باسلام، قرص بلغم با مواد مخدری هم چون تریاک تداخلی ندارد.با این وجود بهتر است موارد احتیاط قرص بلغم را در این صفحه مطالعه بفرمایید.
      با احترام دکتر داروساز

  2. مهسا نصیری مقدم

    من با خوردن این قرص بسیار زیاد ورم و بزرگ شدن شکمم رو دارم و دل پیچه شدید و اسهال
    این چجوری باد شکنه😤داغونم کرد

    1. دکتر نفیسه کیامنش

      با سلام از اینکه تجربه خود را با ما به اشتراک گذاشتید سپاسگزاریم.
      ​​​​​​​با احترام دکتر داروساز

  3. حبیب الله مفیدی

    سلام من الان چند روزه از کپسول بلغم استفاده میکنم احساس سبکی میکنم چون تب من گرم هستش دفعات قبل چیزهای گرم میخوردم(مثل تخمه) موقع مدفوع احساس سوزش میکردم و درد داشتم الان هم که کپسول میخورم همون حالت گرفتم ایا واسه تخلیه روده و معده هستش و عوارضی نداره

    1. دکتر نفیسه کیامنش

      سوزش هنگام دفع می تواند دلایل مختلفی از شقاق و بواسیر گرفته تا مصرف ادویه داشته باشد. اگر مطمئن هستید مشکل شقاق و بواسیر ندارید می توانید سوزش را نادیده بگیرید در غیر اینصورت به پزشک مراجعه کنید.
      ​​​​​​​​​​​​​​با احترام دکتر داروساز

  4. سلام خسته نباشید چند سال است که خلط پشت بینی دارمو شکمم بزرگ شده چندین دکتر رفتم آخرین دکتر طب سنتی رفتم به من دو نوع قطره خوراکی داد که بعد از هر وعده غذایی با آب ولرم وعسل مخلوط کنم وبنوشم ولی با گذشت یک ماه هیچ اثر بهبودی نیافتم

    1. دکتر نفیسه کیامنش

      با سلام دوست عزیز تشخیص و تعدیل طبع باید توسط پزشک متخصص طب سنتی انجام شود. اگر در خصوص عوارض جانبی، تداخلات دارویی، موارد منع مصرف و سایر مسائل مربوط به اطلاعات دارویی سوالی داشتید، در خدمت شما هستیم.
      با احترام دکتر داروساز

  5. سلام وقت بخیر خسته نباشید. بنده فشار خون بالایی دارم و چندین مرتبه سکته کردم قلبی و مغزی حالا خیلی یی حال و بی اراده موهایم سفید شده همیشه خسته ورزش مو دارم بدنم خیلی سنگین شده .بفرمایید چه کنم.ایا بلغم دارم؟

    1. دکتر نفیسه کیامنش

      با سلام دوست عزیز تشخیص و تعدیل طبع باید توسط پزشک متخصص طب سنتی انجام شود. اگر در خصوص عوارض جانبی، تداخلات دارویی، موارد منع مصرف و سایر مسائل مربوط به اطلاعات دارویی سوالی داشتید، در خدمت شما هستیم.
      با احترام دکتر داروساز

  6. باسلام چنده سال من خلط گلوی شدید دارم وتازگیا ازحالت آبکی بودن دراومده وسفت ترشده اگه قرص نیاک استفاده بکنم آیاخلطم ازبین میره

    1. دکتر نفیسه کیامنش

      با سلام اگر مشکل خلط پشت گلوی شما ناشی از غلبه بلغم باشد قرص بلغم نیاک در رفع آن موثر است. برای اینکه مطمئن شوید غلبه بلغم دارید باید با پزشک متخصص طب سنتی مشورت کنید.
      با احترام دکتر داروساز

  7. سلام وقت بخیر بنده بلغمی هستم و به دلیل غلبه بلغم لاغر نمیشم حتی با رژیم های سخت.اما وقتی از این قرص میخورم بدنم ورم میکنه و دلپیچه های شدید میگیرم.لطفا راهنمایی کنید چون احساس میکنم این قرص داره به لاغر شدنم کمک میکنه. اما از شدت ورم دست و پام درد میگیره وقتی میخورم.ممنونم

    1. ادمین مجله سلامت مفیدطب

      با سلام دوست عزیز
      اگر نحوه مصرف این دارو را و دوز مصرفی آن را (۲ تا ۳ قرص صبح ناشتا و ۲ تا ۳ قرص قبل از خواب) رعایت میکنید و باز هم دچار این مشکل هستید، به احتمال قوی شما دچار حساسیت به اجزای این دارو هستید و باید این دارو را قطع کنید. البته از نظر مصرف داروهای همزمان یا سایر بیمار های همزمان نیز باید بررسی شوید که بهتر است ازین نظر با پزشک مشورت شود.
      با احترام دکتر داروساز

  8. سلام سفیدی زبان هم از علائم بلغم میباشد؟ چون علاوه برشکم بزرگ وخستکی و کم توانی پاهام وکمردرد وخستگی سرشونه وسنگینی سرم اینم هست که یکی گفت بلغمی هستی .خواستم ازشماکه تخصص دارید بپرسم مطمعن بشم

    1. دکتر نفیسه کیامنش

      با سلام علائمی مانند سفیدی زبان، بزرگی شکم، خستگی، کمردرد و سنگینی سر هیچ کدام نمی توانند دلیل قطعی برای غلبه بلغم باشند. شما باید برای تشخیص طبع حضورا به پزشک متخصص طب سنتی مراجعه فرمایید.
      با احترام دکتر داروساز

      1. سلام من تاحالااستفاده نکردم از این قرص وپیش دکترهم نرفتم که تشخیص بده که سردی معده دارم یانه.ولی به نظر خودم دارم چون شکمم فقط بزرگه هی بزرگ میشه هی کوچیکه ومعده درد دارم.میتونم استفاده کنم یاحتمابایدپیش پزشک برم.همیشه بی حال وخسته ام همش میخوام بخوابم

        1. دکتر نفیسه کیامنش

          با سلام استفاده از قرص بلغم نیاک احتیاجی به تجویز پزشک ندارد. با این حال، تشخیص طبع یک کار تخصصی است و باید توسط پزشک متخصص طب سنتی انجام شود. بزرگی شکم از نشانه های غلبه بلغم است، اما این موضوع به این معنی نیست که هر کس شکم بزرگی داشته باشد غلبه بلغم دارد.
          با احترام دکتر داروساز

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

عوارض تقویت مژه سریتا

عوارض تقویت مژه سریتا چیست؟

محلول تقویت مژه سریتا یکی از محصولات ایرانی پرطرفدار در زمینه تقویت مژه و کمک به پرپشت شدن آن است. از آن جایی که درباره