قرص لاغری برای بلغمی ها
زمان مطالعه: ۵ دقیقه

غلبه بلغم و چاقی طبق آموزه‌های طب سنتی معمولا با هم مرتبطند. در واقع طبق این طب، فرد بر اثر غلبه بلغم، یا چاق می‌شود و یا لاغر است اما دارای شکمی بزرگ است. در این مقاله از مجله سلامت مفیدطب ضمن اشاره به دلایل چاقی، توضیح می‌دهیم که چاره این معضل در بلغمی ها چیست. همچنین یکی از نمونه‌های بهترین قرص لاغری برای بلغمی ها را معرفی می‌کنیم. با ما همراه باشید.

دلایل چاقی

دلایل مختلفی وجود دارد که باعث می‌شود اضافه وزن و چربی انباشته در بدنمان پیدا کنیم. چاقی معمولا به دلایل متعددی می‌تواند اتفاق بیفتد، اما این دلایل احتمالا شامل مخلوطی از وراثت، شرایط روانی و عوامل محیطی همراه با سبک زندگی، رژیم غذایی و میزان فعالیت است. عوامل دیگری مثل مصرف برخی از داروها، مسائل اجتماعی و اقتصادی، سن، کم خوابی و استرس نیز جزو ریسک فاکتورهای چاقی هستند.

برای تشخیص چاقی در طب مدرن معمولا از شاخص هایی مانند BMI (شاخص توده بدنی) استفاده می‌کنند. در طب سنتی ایران، متخصص طب سنتی بر اساس فاکتورهای مختلفی مثل عرض شانه، شکل مفاصل، پهنی ابرو و لب تشخیص می‌دهد که فرد دچار چاقی شده است یا نه.

یکی از انواع چاقی در طب سنتی، ناشی از تجمع چربی (چاقی شحمی) است. لازم است بدانید که چربی طبعی سرد و تر است. نهایتا سردی و تری زیاد، منجر به غلبه بلغم می‌شود.

همانطور که اشاره کردیم، افراد بلغمی یعنی افرادی که غلبه بلغم دارند، احتمالا یا چاق هستند و یا اگر لاغر هستند، شکمی بزرگ دارند. در مسیر لاغری بلغمی ها، اولین قدم رفع بلغم است. اگر بلغمی هستید، رفع بلغم به کاهش وزن شما کمک می‌کند.

در بخش بعدی روش‌های رفع بلغم و لاغری در بلغمی ها را توضیح می‌دهیم. سپس یکی از بهترین انواع قرص لاغری برای بلغمی ها را معرفی می‌کنیم.

درمان چاقی ناشی از غلبه بلغم

اولین نکته‌ای که لازم است به آن توجه کنید این است که تشخیص مزاج و سوء مزاج به راحتی قابل انجام نیست و بهتر است متخصص طب سنتی با توجه به علائم مختلف شما، این تشخیص را انجام دهد. به هر حال، اگر می‌دانید که چاقی شما ناشی از غلبه بلغم است، توجه و رعایت این نکات ضروری است:

  1. اصلاح سبک زندگی (خواب، ورزش، خوراک و مراقبت از روان)
  2. پرهیز از غذاهایی که باعث افزایش سردی معده می‌شوند
  3. مصرف گرمیجات مناسب
  4. کمک گرفتن از داروهای رفع بلغم.

در نسخ طب سنتی، دوای بلغم یا داروی رفع بلغم تجویز می‌شود که با داشتن گرمیجات مفید، در رفع سردی و رطوبت معده بسیار موثر است. یکی از بهترین داروهای رفع بلغم، قرص دوای بلغم نیاک است.

با اینکه قرص دوای بلغم اختصاصا برای لاغری و کاهش وزن تولید نشده و در واقع یک قرص لاغری برای بلغمی ها محسوب نمی‌شود، اما بر اساس طب سنتی می‌تواند با کمک به دفع بلغم اضافی، در درمان چاقی ناشی از تجمع چربی، موثر باشد.

معرفی قرص دوای بلغم، بهترین داروی رفع بلغم

قرص دوای بلغم نیاک یکی از بهترین داروهای گیاهی برای رفع بلغم است. ترکیبات دوای بلغم با رفع سستی و سردی معده، گرم کردن معده و تقویت هاضمه، مانع از تجمع بلغم می‌شوند.

قرص دوای بلغم تنها درصورتی می‌تواند موجب کاهش وزن و چربی سوزی شما شود که چاقی ناشی از غلبه بلغم باشد و نیز در کنار مصرف دوای بلغم، تمام نکات تغذیه‌ای دیگر رعایت شده و مواردی که در بخش قبل گفته شد، طبق راهنمایی‌های پزشک متخصص طب سنتی اصلاح شده باشد.

ویژگی های قرص دوای بلغم نیاک:

  • برطرف کننده نفخ
  • برطرف کننده ورم معده و روده
  • برطرف کننده احساس پری معده
  • برطرف کننده رفلاکس معده
  • درمان سستی معده، سردی مزاج و دفع بلغم

خرید قرص دوای بلغم

قرص دوای بلغم برای رفع غلبه بلغم
قرص دوای بلغم بر اساس طب سنتی می‌تواند با کمک به دفع بلغم اضافی، در درمان چاقی ناشی از تجمع چربی، موثر باشد.

پس از آشنایی با روش موثر رفع بلغم، با یک قرص لاغری برای بلغمی ها آشنا می‌شوید که به طور کلی نیز جزو محبوب ترین قرص های لاغری محسوب می‌شود. شما می‌توانید در کنار رفع بلغم که در نهایت طبق طب سنتی به کاهش وزن شما هم کمک می‌کند، از این قرص هم استفاده کنید. همچنین در مواردی که چاقی مفرط وجود دارد، مصرف قرص دوای بلغم به تنهایی کارآمد نخواهد بود و توصیه می‌شود داروهای لاغری دیگری قبل یا به همراه دوای بلغم استفاده شوند.

معرفی قرص فلوردو، قرص لاغری محبوب

قرص لاغری گیاهی فلوردو یکی از محبوب ترین قرص های لاغری است که بلغمی ها نیز می‌توانند از آن استفاده کنند. همانطور که گفته شد، در کنار رفع بلغم که در نهایت طبق طب سنتی به کاهش وزن شما هم کمک می‌کند، می‌توانید از قرص فلوردو به عنوان یک درمان کمکی استفاده کنید. قرص فلوردو دارویی برای رفع بلغم نیست اما به این صورت به لاغری و کاهش وزن شما کمک می‌کند:

  • از بین بردن چربی های زائد
  • از بین بردن اشتهای کاذب
  • کنترل جذب کالری
  • کاهش جذب قند

علاوه بر آن، قرص لاغری فلوردو برای رفع و درمان علائم دیگری که معمولا بلغمی ها دارند، مفید و موثر است:

  • تقویت معده
  • رفع رفلاکس معده
  • درمان مشکلات گوارشی چون یبوست، نفخ، ترش کردن و…

البته در صورتی که برای رفع بلغم خود از قرص دوای بلغم مصرف کنید، این قرص به درمان این علائم (سستی معده، رفلاکس و مشکلات گوارشی) نیز کمک می‌کند. اما با این حال قرص لاغری فلوردو هم برای بلغمی ها از این لحاظ مفید است.

مصرف این قرص همچنین منجر به کاهش کلسترول، تری گلیسیرید و اسید اوریک می‌شود. ترکیبات موجود در این قرص لاغری برای بلغمی ها، به عنوان آنتی‌اکسیدان های قوی نیز عمل می‌کنند.

قرص لاغری گیاهی فلوردو
قرص فلوردو به دلیل داشتن ترکیبات کاملا گیاهی در کاهش وزن، بالا بردن متابولیسم و رفع مشکلات گوارشی موثر شناخته شده است.

خرید قرص ضد بلغم و قرص لاغری برای بلغمی ها

اگر به دنبال مرجعی معتبر برای تهیه قرص بلغم نیاک جهت رفع بلغم یا خرید قرص لاغری برای بلغمی ها یعنی قرص فلوردو هستید، داروخانه آنلاین مفیدطب یک انتخاب مناسب و مطمئن برای شماست.

در صورتی که هر گونه سوال یا نظر درباره این محصولات گیاهی دارید، در قسمت نظرات ثبت کنید. متخصصین داروساز ما به آن ها پاسخ می‌دهند.

خرید قرص دوای بلغم

خرید قرص لاغری فلوردو

توجه: مقالات مرتبط با پزشکی و سلامت داروخانه مفید طب از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده‌اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند، بنابراین توصیه درمانی و پزشکی محسوب نمی‌شوند. در صورتی که مشکل پزشکی دارید، لازم است تا برای تشخیص و درمان به پزشک مراجعه نمایید.

به اشتراک گذاری این مقاله :

Telegram
WhatsApp
LinkedIn

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

دوره مصرف پیگمنتا

دوره مصرف پیگمنتا چه مدت است؟

پیگمنتا درمکس یک مکمل محبوب و پرطرفدار برای روشن کردن پوست و رفع لک های تیره پوستی است. این مکمل همچنین با داشتن فرمولی ویژه،

قرص فارماتون چیست؟

قرص فارماتون یک مکمل غذایی است که شامل ترکیباتی مانند ویتامین‌ها، مواد معدنی و عصاره جینسینگ می‌باشد. این قرص به منظور کاهش خستگی روزانه و