عوارض قرص بلغم چیست؟
زمان مطالعه: ۵ دقیقه

قرص دوای بلغم نیاک که اغلب آن را با نام قرص بلغم می‌شناسند، محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین قرص ضد بلغم است. این قرص گیاهی عوارض ناشی از غلبه بلغم مانند نفخ، رفلاکس، ورم معده و روده، سردی مزاج و… را برطرف نموده و دفع بلغم می‌کند. قرص بلغم از ترکیبات طبیعی و گیاهی از جمله، آویشن شیرازی، زنیان، سیاه‌دانه و عسل تهیه شده و به همین معمولا عوارض جانبی خاصی ایجاد نمی‌کند، با این وجود برخی افراد ممکن است در اثر مصرف این قرص بلغم زدا دچار عوارضی شوند. در ادامه بررسی می‌کنیم عوارض قرص بلغم چیست؟ و چطور می‌توان این عوارض را به حداقل رساند.

معرفی قرص بلغم نیاک

قرص بلغم نیاک محصولی کاملا طبیعی است که موجب از بین رفتن غلبه بلغم و تاثیرات آن در بدن می‌گردد. غلبه بلغم بر بدن عوارض زیادی ایجاد می‌کند که مصرف این قرص به بهود آن‌ها کمک می‌نماید. نفخ از جمله این عوارض است. قرص بلغم خواص بادشکن داشته و ورم معده و روده را برطرف می‌کند. این قرص پرطرفدار همچنین حاوی ترکیباتی می‌باشد که رفلاکس معده را درمان کرده و به این ترتیب باعث کاهش سرفه‌های ناشی از اسید معده می‌گردد. این داروی گیاهی که با توجه به توصیه‌های کتب و متون طب سنتی تهیه شده است، برای درمان سستی معده و سردی مزاج نیز به کار می‌رود.

قرص بلغم نیاک به دلیل اثربخشی مطلوبی که دارد به عنوان قویترین داروی ضد بلغم شناخته می‌شود، این قرص محصولی از شرکت داروسازی نیاک است. نیاک یکی از معتبرترین تولیدکنندگان داروهای گیاهی در کشور است. این شرکت سال ها است با استفاده از علم روز دنیا و کتب معتبر سنتی، برای درمان اکثر بیماری‌ها به ارائه داروهای گیاهی با کیفیت و اثربخش در قالب شربت، قرص، کپسول، کرم و پودر می‌پردازد.

قرص بلغم نیاک چیست؟
قرص بلغم نیاک محصولی کاملا طبیعی است که موجب از بین رفتن غلبه بلغم و تاثیرات آن در بدن می‌گردد.

فواید قرص بلغم

  • دفع بلغم بدن
  • ضد نفخ و بادشکن
  • برطرف کننده ورم معده
  • برطرف کننده ورم معده و روده
  • رفع احساس پری معده
  • ضد رفلاکس معده و سرفه های ناشی از آن
  • درمان سستی معده و سردی مزاج

اطلاعات بیشتر درباره قرص بلغم

عوارض قرص بلغم چیست؟

بسیاری از افراد به دلیل نگرانی که در مورد عوارض مصرف داروها دارند، پیش از خرید هر نوع دارو سعی می‌کنند اطلاعات کاملی درباره آن به دست آورند. برخی دیگر از افراد نیز پس از خرید یک دارو و مصرف آن، دچار تغییراتی می‌شوند و می‌خواهند بدانند این تغییرات عوارض جانبی دارو است یا خیر. همانطور که می‌دانید تمام محصولات دارویی با وجود فوایدی که دارند، ممکن است برای برخی افراد عوارض جانبی ناخواسته ایجاد کنند. اما عوارض قرص بلغم چیست؟ برای قرص بلغم نیاک عوارض جانبی خاصی گزارش نشده است، اما در برخی موارد نادر مصرف این قرص ممکن است باعث مشکلات گوارشی گردد.

عوارض قرص بلغم
عوارض قرص بلغم چیست؟

پاسخ به این سوال که عوارض قرص بلغم چیست، در ظاهر ساده است، یعنی با وجود اینکه برای این قرص عارضه جانبی خاصی گزارش نشده است و می‌توان گفت این قرص عارضه جانبی ندارد،‌ شما می‌بایست نسبت به موارد زیر دقت کنید:

  • چنانچه نسبت به هر یک از اجزای تشکیل دهنده قرص بلغم حساسیت دارید، باید از مصرف آن خودداری کنید.
  • به علت وجود عسل در این فرآورده افراد دیابتی و کسانی که سابقه حساسیت به عسل دارند، می‌بایست قرص بلغم نیاک را با احتیاط مصرف کنند.
  • بهتر است مصرف قرص بلغم زدا دو هفته پیش از جراحی با مشورت پزشک قطع گردد.
  • کسانی که به گیاهان خانواده لامیاسه (نعناعیان) یعنی نعناع، ریحان، مرزنگوش، پونه، اسطوخودوس و مرزه و یا گرده افشانی حساسیت دارند، ممکن است به صورت متقاطع به آویشن یا عسل موجود در قرص ضد بلغم نیاک حساسیت نشان دهند.
  • به دلیل وجود گیاهانی همچون زنیان و آویشن شیرازی به دلیل داشتن تیمول فراوان، مصرف این قرص در بارداری توصیه نمی‌شود.
  • مصرف قرص بلغم در شیردهی حتما طبق نظر پزشک معالج صورت گیرد، زیرا ممکن است باعث تغییر در طعم شیر شود.
  • توجه داشته باشید مصرف قرص بلغم با داروهای ضد انعقاد خون احتیاط مصرف دارد.

علاوه بر عوارض قرص بلغم، به تداخلات دارویی این قرص نیز توجه کنید:

استفاده از قرص بلغم همزمان با سایر ترکیبات تا کنون موجب تداخل دارویی خاصی نشده است، با این وجود در صورتی که داروهای سرکوب کننده سیستم ایمنی، ضد انعقاد خون و یا هر داروی دیگری را به صورت مزمن مصرف می‌کنید، بهتر است به منظور کاهش میزان تداخلات با پزشک یا داروساز مشورت کنید.

همچنین به دلیل آنکه قرص بلغم نیاک حاوی زنیان است، بهتر است اگر داروهایی که حساسیت به نور ایجاد می‌کنند مانند تتراسایکلین‌ها، سیپروفلوکساسین، لووفلوکساسین و آمی‌تریپتیلین و یا داروهایی که عارضه کبدی دارند و توسط کبد متابولیزه می‌شوند را به طور همزمان مصرف می‌کنید، احتیاط نمایید.

همچنین اگر به طور همزمان از گیاهان سیر، جنسینگ، جینکگو، پنجه شیطان، علف چای، پسیلیوم و روغن ماهی به صورت سنتی یا در محصولات دارویی مصرف می‌کنید، بهتر است جهت کاهش میزان تداخلات با پزشک یا داروساز مشورت کنید.

قرص بلغم نیاک، قویترین داروی ضد بلغم

در این مقاله از مجله سلامت مفیدطب درباره قرص بلغم نیاک و فواید مصرف آن توضیح دادیم و سعی کردیم به طور کامل درباره اینکه عوارض قرص بلغم چیست و چه تداخلات دارویی دارد، صحبت کنیم. غلبه بلغم درصورتیکه کنترل و درمان نشود می‌تواند پیامدهای منفی چون چاقی و مشکلات گوارشی ایجاد کند. بنابراین اگر به بلغم دچار هستید، توصیه می‌کنیم با مشورت پزشک نسبت به درمان اقدام کنید. قرص بلغم نیاک که در حال حاضر قویترین داروی ضد بلغم موجود در بازار است، محبوب‌ترین داروهای گیاهی ضد بلغم است. برای خرید این قرص می‌توانید به داروخانه اینترنتی مفیدطب (داروخانه آنلاین مشهد) مراجعه کنید.

توجه: مقالات مرتبط با پزشکی و سلامت داروخانه مفید طب از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده‌اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند، بنابراین توصیه درمانی و پزشکی محسوب نمی‌شوند. در صورتی که مشکل پزشکی دارید، لازم است تا برای تشخیص و درمان به پزشک مراجعه نمایید.

بیشتر بخوانید:

به اشتراک گذاری این مقاله :

Telegram
WhatsApp
LinkedIn

71 دیدگاه دربارهٔ «عوارض قرص بلغم چیست؟»

  1. سلام خانم دکتر خسته نباشید میخواستم بدونم قفل کردن بدن احساس بودن مایع درسر و حمله عصبی .اثرات بلغم است آخه من از بچگی همیشه این عوارضو داشتم

    1. دکتر مهلا دهقانپور

      باسلام، علایم ذکر شده نشانه های بلغم نیستند و بهتر است جهت معاینه بالینی و تشخیص صحیح حتما به پزشک متخصص مراجعه داشته باشید.
      با احترام دکتر داروساز

      1. خانم دکتر رو بروشور نوشته ۱تا ۲عدد در هر وعده من متاسفانه ۶تا خوردم می‌تونه کار این باشه .یعنی دوز اشتباهی چه علایمی به وجود میاره

        1. دکتر مهلا دهقانپور

          باسلام دوست گرامی، در مجموع در یک روز ماکسیموم ۶عدد قرص به صورت منقسم قابل استفاده است.چنانچه برای تنها یک دوز هر ۶عدد را باهم استفاده نمودید اتفاق نگران کننده ای نیست. ( علایم را پایش نمایید )و دوز های بعد را صحیح استفاده نمایید.
          با احترام دکتر داروساز

  2. سلام ، منم برای پسرم ۸ سالشه و دخترم ۱۴ سال داره از قرص بلغم زدا استفاده کردم ، البته به توصیه طبیب ولی موقع خرید دارو هر چه بروشور رو گشتم چیزی مبنی بر احتیاط یا عدم استفاده برای کودکان نبود !!!!

    1. دکتر مهلا دهقانپور

      باسلام دوست گرامی، بله شرکت داروسازی تولید کننده قرص بلغم سن شروع مجاز مصرف این دارو را واضحا اعلام نکرده است. اما با توجه به اینکه کودکان در سنین پایین دچار چاقی بلغمی نمی باشند و نیز مطالعات کافی در خصوص استفاده در کودکان در دسترس نیست توصیه می شود تنها در صورت تجویز پزشک متخصص طب سنتی اقدام به مصرف نمایید.
      با احترام دکتر داروساز

  3. سلام خسته نباشید این قرص خیلی عالی وتاثیر گزار بر روی ورم معده بوده ولی من از روزی که خوردم این قرص رو اب دهانم زیاد شده وچسبناک میخواستم ببینم دلیل خواصی داره

    1. دکتر مهلا دهقانپور

      باسلام دوست گرامی، گیاه زنیان و آویشن شیرازی موجود در قرص بلغم حاوی مقادیر قابل توجهی تیمول و کارواکرول هستند که این موارد باعث افزایش ترشح موکوس و صفرا و آنزیم های گوارشی می شوند که در نهایت به بهبود فعالیت گوارشی و جلوگیری از ایجاد زخم گوارشی می انجامد. که این خاصیت آن باعث افزایش آنزیم ها و ترشحات بزاق دهان نیز می گردد.
      با احترام دکتر داروساز

    1. دکتر نفیسه کیامنش

      با سلام تکرر ادرار بی علت یکی از نشانه های افزایش بلغم می تواند باشد که با این دارو ممکن است کم شود. ممنون از اشتراک تجربتون. با احترام دکتر داروساز

  4. با سلام
    من دو روز هست که خوردن داروی بلغم رو شروع کردم روزی یک عدد صبح ناشتا و یک عدد شب . بخاطر سرفه ها ی شبانه و خلط گلویی که داشتم تجویز کردن . بعد از دو روز پوست بدنم روی قسمت دنده ها در جلو و پشت کمرم شروع به خارش کرده الان رسیده به پوست سرم . البته طبع من سودا و صفراوی هست ، بنظرتون ربطی به این قرص داره؟
    با سپاس فراوان

    1. دکتر نفیسه کیامنش

      با سلام ممکن است این خارش ناشی از حساسیت به یکی از ترکیبات گیاهی قرص بلغم باشد. مصرف قرص را قطع کنید اگر خارش هم خود به خود برطرف شد دیگر از قرص بلغم استفاده نکنید.
      ​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​با احترام دکتر داروساز

    1. دکتر نفیسه کیامنش

      با سلام سیپروفلوکساسین عارضه حساسیت به نور دارد. قرص بلغم می تواند این عارضه را تشدید کند. فاصله انداختن بین زمان مصرف دو محصول، این تداخل را از بین نمی برد. بهتر است تا پایان دوره مصرف سیپروفلوکساسین صبر کنید و بعد قرص بلغم را استفاده کنید.
      با احترام دکتر داروساز

  5. من الان سه روز دارم قرص بلغم استفاده میکنم سر در آورده برام . در ضمن سوزش ادرار هم گرفتم گاها دل پیچه هم دارم . ولی من مدفوع م همیشه به حالت اسهال بوده اونو خوب کرده . من تیروئید و فشار خون و کبد چرب و سنگ کلیه دارم البته الان سنگ ندارم گاها میاد ولی دفع میشه الان نیست و زیر دلم هم درد گرفته لطفا پاسخ می‌دهید

    1. دکتر نفیسه کیامنش

      با سلام عارضه سردرد، سوزش ادرار، و درد زیر دل تا به حال برای قرص دوای بلغم گزارش نشده است. بعید است این حالات در شما ناشی از مصرف قرص بلغم باشد. بهتر است برای تشخیص عامل این مشکلات به پزشک مراجعه کنید.

      ​​​​​​​​​​​​​​با احترام دکتر داروساز

    1. دکتر نفیسه کیامنش

      با سلام در صورتی که باردار هستید یا داروی ضدانعقاد مصرف میکنید مصرف قرص بلغم برای شما ممنوعیت دارد. در غیر اینصورت می توانید برای رفع غلبه بلغم از این قرص کمک بگیرید.
      با احترام دکتر داروساز

  6. سلام، بعد از خوردن این قرص در طول یک ماه دوبار پریود شدم و هنوز ادامه داره،
    چیکار کنم که خوب بشم؟
    در طول دو سال اخیر چنین مشکلی نداشتم
    تا بعد از خوردن این قرص

    1. دکتر نفیسه کیامنش

      با سلام قرص بلغم محتوی زنیان است که تاثیرات قاعده آوری دارد. اگرچه معمولا تا این حد افزایش خونریزی با این دارو مشاهده نمی شود، احتمال دارد مشکل شما ناشی از زنیان موجود در این قرص باشد.
      برای کاهش خونریزی باید به پزشک مراجعه کنید و از داروهای نسخه ای که توسط پزشک تجویز می شود استفاده کنید.
      با احترام دکتر داروساز

  7. سلام، از داروی بلغم نزدیک دو ماه استفاده میکنم. اما هیچ تاثیری نداشته. دیابت و تیروئید هم دارم. قرص تیروئید ساعت ۶ صبح میخورم و ساعت ۷ صبح ۲ تا قرص بلغم. من وزنم ثابت بود از وقتی قرص بلغم میخورم ۳ کیلو افزایش وزن پیدا کردم و چاقی پهلو و مخصوصا شکمم بیشتر شده و احساس میکنم شکمم خیلی سفت شده. در حالی که حجم غذام با گذشته تغییر نکرده. در ضمن قاعدگی هام دردناک شده در حالی که قبلا اینطور نبودم. الان افزایش وزنم واقعا اذیتم میکنه. حتی از زمان مصرف داروی بلغم لباس زیرم خیس میشه در حالی که ترشحی ندارم.

    1. ادمین مجله سلامت مفیدطب

      با سلام
      در صورتی که تا این حد دچار مشکل با این دارو شدید، مصرف آن را قطع کرده و با پزشک طب سنتی مشورت نمایید. زیرا اغلب این عوارضی که ذکر کردید با این دارو دیده نشده است.
      با احترام دکتر داروساز

  8. باسلام خدمت شما دکتر محترم من نارسایی قلبی دارم در حال حاضر از قرصی استفاده نمیکنم اگه قرص بلغم بخورم برای قلبم ضرری نداره چون بلغم بدنم هم بالا رفته .

    1. دکتر نفیسه کیامنش

      با سلام قرص بلغم نیاک در افرادی که مشکلات قلبی دارند منع یا احتیاط مصرف ندارد.
      با احترام دکتر داروساز

    1. دکتر نفیسه کیامنش

      با سلام دوای بلغم نیاک دارویی برای بزرگسالان است و مصرف آن در افراد زیر ۱۸ سال مجاز نیست.
      با احترام دکتر داروساز

  9. با سلام من حس میکنم بلغم بدنم زیاده چند روزه این قرص رو دو‌تا ناشتا دوتا قبل خاب مصرف میکنم خاستم بدونم فیبروکیستیک هستم و یه توده خوش خیم دارم این قرص برام مشکلی داره یا خیر؟

    1. دکتر نفیسه کیامنش

      با سلام قرص بلغم نیاک در افرادی که توده های فیبروکسیتیک دارند منع یا احتیاط مصرف ندارد.
      با احترام دکتر داروساز

  10. سلام ببخشید بنده مشکل روده تحریک پذیر دارم مخصوصا صبح تا ظهر اسهال دارم میخواستم ببینم این دارو تاثیرداره

    1. دکتر نفیسه کیامنش

      با سلام دوای بلغم برای درمان سندرم روده تحریک پذیر تاثیر و کاربرد ندارد.
      شما می توانید برای درمان سندرم روده تحریک پذیر از کپسول کولمیگان استفاده کنید.
      با احترام دکتر داروساز

  11. تیرویید دارم کنترل شده دیابت اما کنترل روزی ۱گلیکوفاژ میخورم تشنج داشتم کنترل شده روزی ۲کاربامازپین میخورم ،اما چاقی شکم و‌پهلو‌دارم این قرص رو اولین بار هست مصرف کردم امیدوارم برای رفع بلغم کمک حالم باشد سپاسگزارم

    1. دکتر نفیسه کیامنش

      با سلام یکی از تاثیرات دوای بلغم، کمک به رفع ریفلاکس است. این دارو در کسانی که اسید معده زیادی دارند منع یا احتیاط مصرف ندارد.
      با احترام دکتر داروساز

  12. من دیشب معده درد شدیدی گرفتم وروزی ۳عدد صبح،ظهر ،شب،قرص بغلم میخورم
    وقتی سروم وصل کردم برای معده بعد نیم ساعت تشنج بهم دست داد و تب بدنم به ۴۰درجه رسید ونزدیک بود برم تو‌کما
    ممکنه تداخل دارویی پیدا کرده باشم؟یا اصلا ربطی به قرص نداشت

    1. دکتر نفیسه کیامنش

      با سلام در پیام مشخص نیست در سرم چه داروهایی برای شما تزریق شده. به هر حال، تا کنون موارد تداخل شدید برای قرص بلغم گزارش نشده است.
      با احترام دکتر داروساز

    1. دکتر نفیسه کیامنش

      با سلام قرص بلغم دوره مصرف ثابت و مشخصی ندارد. مدت مصرف قرص بلغم برای هر فرد باید با توجه به طبع ایشان توسط پزشک متخصص طب سنتی تعیین گردد.
      با احترام دکتر داروساز

  13. باسلام من سه روزه این دارو را مصرف میکنم دوتا صبح ناشتا دوتا شب اسهال گرفتم. درضمن جوشونده نعنا وبارهنگ شبها میخورم نظرتون چیه؟

    1. دکتر نفیسه کیامنش

      با سلام طریقه مصرف قرص بلغم به صورت دو عدد صبح ناشتا و دو عدد شب قبل از خواب، صحیح است. قرص بلغم معمولا سبب ایجاد اسهال نمی شود. اگر مطمئنید اسهال شما با مصرف دوای بلغم در ارتباط است، از این به بعد قرص بلغم را با معده پر مصرف کنید. همچنین کاهش دوز به یک عدد صبح و یک عدد شب توصیه می شود. اگر این اقدامات نتیجه نداشت ،مصرف را قطع کنید.
      با احترام دکتر داروساز

    2. سلام.اسهالتون از بارهنگ ونعناع چون این ملینه من تجربشو دارم اونم اسهال نه ها ببخشید یکم مدفوع شل میشه.

      1. دکتر نفیسه کیامنش

        با سلام دوست عزیز سوال خود را واضح ننوشته اید. بطور کلی قرص بلغم نیاک معمولا سبب ایجاد اسهال نمی شود.
        با احترام دکتر داروساز

  14. شکم و پهلو دارم پهلو هام نسبت به بقیه ی بدنم خیلی بیشتره طبع بدنمم که بلغمی با رژیم و ورزش و قرص بلغم میتونم به تناسب برسم؟

    1. دکتر نفیسه کیامنش

      با سلام اگر بیماری زمینه ای ندارید، استفاده از دوای بلغم در کنار رژیم غذایی کم کالری و ورزش منظم برای کاهش وزن در شما کاملا موثر است.
      با احترام دکتر داروساز

    1. دکتر نفیسه کیامنش

      با سلام قرص بلغم با داشتن زنیان، آویشن شیرازی، سیاهدانه، مصطکی و عسل، خاصیت بادشکن دارد و نفخ را کاهش می دهد. زیاد شدن نفخ شکم تا کنون با این قرص گزارش نشده است. ممکن است نفخ شکم شما ناشی از عامل دیگری باشد. این احتمال هم وجود دارد که یکی از اجزای گیاهی این محصول با سیستم گوارش شما ناسازگاری داشته باشد.
      با احترام دکتر داروساز

  15. سلام
    وقت بخیر
    آیا استفاده از قرص بلغم برای افرادی که دارای بیماری های خودایمنی هستن، مشکلی نداره؟

    1. دکتر نفیسه کیامنش

      با سلام مورد منع یا احتیاط مصرف برای قرص بلغم در افراد مبتلا به بیماری های خود ایمنی گزارش نشده است. با این حال، بهتر است قبل از استفاده از قص بلغم با پزشک درمانگر بیماری خود مشورت کنید.
      با احترام دکتر داروساز

    1. ادمین مجله سلامت مفیدطب

      با سلام
      دوست عزیز شما میتوانید از طریق لینک زیر، به صورت اینترنتی و از سراسر کشور، قرص بلغم را از داروخانه آنلاین مفیدطب سفارش دهید و در محل مورد نظر تحویل بگیرید:
      https://www.mofidteb.com/product/1414
      همچنین در صورت نیاز به راهنمایی، با پشتیبانان فروش مفیدطب ۹۱۰۰۳۱۶۵ – ۰۵۱ تماس بگیرید.

  16. سلام من ام اس دارم برای دفع بلغم دوتا قرص صبح دوتا شب میخورم
    پسر ۶سالمم تپله و از دهانش اب میره و خیلی سرد و کند و ارومه ب اونم دوتا صبح دوتاشب میدم درسته؟ طوریش نشه؟

    1. دکتر نفیسه کیامنش

      با سلام قرص بلغم محصولی برای بزرگسالان است و نباید در کودکان استفاده شود. لطفا قبل از مصرف هر محصولی اطلاعات روی بسته بندی آن را بخوانید و فقط اگر قید شده بود که برای کودکان مناسب است، به فرزند خود بدهید.
      با احترام دکتر داروساز

    1. دکتر نفیسه کیامنش

      با سلام استفاده از قرص دوای بلغم در روزهای پریودی منع یا احتیاط ندارد.
      با احترام دکتر داروساز

    1. دکتر نفیسه کیامنش

      با سلام تداخلی بین قرص بلغم و قرص تیروئید گزارش نشده است.
      با احترام دکتر داروساز

  17. فریبا حاج حسنی

    سلام وقتبخیر من نزدیک یکماه هست قرص بلغم نیاک ناشتا دو عدد روزانه مصرف میکنم نفخ شکمم رو برطرف کرده اما دو شب هست که تپش قلب شدید دارم و نصف شبی تپش قلب اذیتم میکنه و مجبور میشم یکعدد پرپرانول ۱۰ بخورم ایا مصرف قرص بلغم زدا را قطع کنم .ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. دکتر نفیسه کیامنش

      با سلام تا کنون عارضه تپش قلب برای قرص دوای بلغم نیاک گزارش نشده است. ممکن است عامل تپش قلب شما چیز دیگری باشد. اما اگر مطمئنید این عارضه با مصرف قرص بلغم در شما ایجاد می گردد، بهتر است مصرف آن را قطع کنید.
      با احترام دکتر داروساز

    2. در برخی افراد باعث افزایش ضربان قلب میشه. منم همینطورم که بدلیل وجود تیمول در آویشن هست. ضمنا من یبوست هم میگیرم

    1. دکتر نفیسه کیامنش

      با سلام بطور کلی تا کنون عارضه جانبی برای قرص دوای بلغم نیاک گزارش نشده است. با این حال، به هر حال گیاهان دارویی به کار رفته در این قرص ممکن هست در برخی افراد ایجاد یبوست کنند. اگر این یبوست در شما شدید است، بهتر است مصرف را قطع کنید. در غیر این صورت، می توانید مصرف را ادامه دهید ممکن است بعد از مدتی این عارضه در شما از بین برود.
      با احترام دکتر داروساز

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

زمان مصرف قرص بایو آی بی اس

زمان مصرف قرص بایو آی بی اس

حتما تا به حال نام پروبیوتیک‌ها و مکمل‌های آن را شنیده‌اید. این باکتری‌های سودمند در درمان مشکلات گوارشی به ویژه اسهال به کار گرفته می‌شوند.

قرص پریوتین چیست

قرص پریوتین چیست؟

ریزش مو و مشکلات پوست و ناخن، از مسائلی است که برای بسیاری از افراد حائز اهمیت بوده و اغلب به دنبال راه‌هایی برای رفع