فواید قرص پاورفیت برای کرونا
زمان مطالعه: ۹ دقیقه

همه‌ی ما می دانیم که استفاده از یک داروی تقویت سیستم ایمنی برای جلوگیری از کرونا و حتی تسریع روند درمان آن چقدر مفید و مؤثر است. به همین دلیل هم پزشکان دائم در رسانه‌های مختلف این موضوع را به گوش ما می‌رسانند که برای مقابله با سویه جدید کرونا یا همان اومیکرون از مصرف مکمل‌های تقویت ایمنی غافل نشویم. قرص پاورفیت یکی از همین نوع داروهاست که نه تنها به قدرت گرفتن سیستم دفاعی بدن کمک می‌کند؛ بلکه در مبارزه با برخی ویروس‌ها نیز عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داده است. این ویژگی باعث شده افراد زیادی از قرص پاورفیت برای کرونا استفاده کنند.

از آنجا که قرص پاورفیت یکی از پرفروش‌ترین داروهای تقویت ایمنی است، ما در این مطلب از مجله سلامت مفیدطب به سراغ اثر این قرص گیاهی رفتیم تا اثر آن را روی کرونا بررسی کنیم. پس اگر می‌خواهید بدانید که قرص پاورفیت برای کرونا چه اثری دارد؟ در ادامه‌ی این مطلب با ما همراه باشید.

قرص پاورفیت چیست؟

قرص پاورفیت محصولی از شرکت فرانسوی هولیستیکا است که از عصاره‌ی یک گیاه خاص تهیه شده که به احتمال زیاد نام آن زیاد به گوشتان نخورده است. با این حال این گیاه جادویی توانسته تمامی آزمایش‌ها و تحقیقاتی که روی آن انجام شده را با موفقیت پشت سر بگذارد و اثر شگفت انگیز خود در مقابله با ویروس‌ها را به اثبات برساند.

خواص قرص پاورفیت برای کرونا
قرص پاورفیت یک قرص گیاهی برای تقویت سیستم ایمنی است که به مبارزه با ویروس ها کمک می‌کند.

ترکیب گیاهی پرخاصیت در قرص پاورفیت آن را به یک داروی اثربخش برای مقابله با ویروس هرپس تناسلی (HPV) و درمان بیماری زگیل تناسلی تبدیل کرده است. همین موضوع باعث شده بسیاری از افراد به اثر قرص پاورفیت برای کرونا امیدوار شوند. در ادامه بیشتر با این جادوی طبیعت آشنا می‌شوید.

ترکیبات قرص پاورفیت؛ قرص تقویت سیستم ایمنی بدن

قارچ شیتاکه همان گیاهی است که در بخش قبل از اثرات شگفت انگیز آن در مقابله با ویروس‌ها گفتیم. این قارچ تنها ماده‌ی تشکیل دهنده‌ی قرص پاورفیت است و ترکیبات مغذی آن به تنهایی باعث افزایش ایمنی بدن می‌شود.

خواص قارچ شیتاکه در قرص پاورفیت
قارچ شیتاکه تنها ماده‌ی تشکیل دهنده قرص پاورفیت است که باعث ایمنی زایی در بدن می‌شود.

قارچ شیتاکه یکی از خوراکی‌های رایج چینی‌ها و ژاپنی‌هاست و مصارف دارویی زیادی در کشورهای مختلف جهان نیز دارد. این قارچ در عصاره‌ی خود مواد مغذی‌ای دارد که در مواد غذایی پرمصرف ما بسیار کمیاب‌اند. قندهای ضروری برای ایمنی زایی و تولید سلول‌های دفاعی، از جمله فوکوز، گزیلوز، گلوکوزآمین، گالاکتوزآمین، اسید سیالیک و مانوز برخی از این ترکیبات کمیاب هستند که در قارچ شیتاکه به فراوانی یافت می‌شوند.

علاوه بر این‌ها، قارچ شیتاکه ویتامین‌های B1، B2، B3، B5، B6، B7، D و عناصر حیاتی نظیر پتاسیم، فسفر، آهن، سلنیم، روی، مس، سیلیسیم، کلسیم، منیزیم را نیز در عصاره‌ی خود دارد. همه‌ی این ترکیبات مغذی در کنار بتاگلوکان های مهم و ضروری برای ایمنی زایی، باعث بهبود بیماری‌هایی از جمله زگیل تناسلی، فشار خون بالا، کلسترول بالا، هپاتیت B، سرماخوردگی و آنفولانزا می‌شود.

ویژگی‌های قارچ شیتاکه در قرص پاورفیت

  • کاهش فشار خون بالا
  • کاهش کلسترول و قند خون
  • افزایش تولید گلبول‌های سفید
  • از بین برنده‌ی ویروس زگیل تناسلی
  • تسریع درمان سرماخوردگی و آنفولانزا
  • کاهش ریسک ابتلا به سرطان دهانه‌ی رحم
  • افزایش تولید سلول‌های بیگانه خوار (ماکروفاژها)
  • کاهش ریسک ابتلا به تب خال مزمن و آفت دهان
  • افزایش قدرت سیستم ایمنی در مبارزه با ویروس‌ها
  • کمک به تشخیص سلول‌های سرطانی توسط سلول‌های ایمنی

خرید سریع قرص پاورفیت

قرص شیتاکه پاورفیت چه اثراتی برای سیستم ایمنی دارد؟

قرص پاورفیت که به قرص شیتاکه خارجی نیز مشهور است، خواص زیادی برای سیستم ایمنی بدن ما دارد. در بخش قبل هم به برخی از ویژگی‌های این مکمل تقویت کننده سیستم اشاره کردیم. اما نگفتیم که این چطور باعث ایجاد این اثرات در بدن می‌شود. در این بخش چگونگی آن را شرح می‌دهیم و سپس به سراغ اثر قرص پاورفیت برای کرونا می‌رویم. پس با ما همراه باشید.

خواص قرص پاورفیت برای سیستم ایمنی

مهم‌ترین اثر قرص پارفیت برای تقویت سیستم ایمنی، افزایش سلول‌های دفاعی به خصوص ماکروفاژها است. قندهای ضروری موجود در قارچ شیتاکه، ۸ نوع قندی که سیستم ایمنی برای این کار نیاز دارد را برای آن فراهم می‌کنند. ماکروفاژها وظیفه‌ی بلعیدن سلول‌های آلوده شده به ویروس و بقایای باکتری‌ها و ویروس‌ها در بدن و از بین بردن سم آن‌ها را به عهده دارند.

قرص پاورفیت برای تقویت سیستم ایمنی
قارچ شیتاکه در قرص پاورفیت باعث افزایش سلول‌های دفاعی و قدرت مبارزه‌ی آن‌ها می‌شود.

قارچ شیتاکه با تأمین عناصر مهمی از جمله ویتامین D، ویتامین B1 و B2، زینک، فسفر و آهن نه تنها باعث افزایش گلبول‌های سفید خون شده، بلکه توانایی آن‌ها در تشخیص سلول‌های بیگانه و عوامل بیماری زا را تقویت می‌کند. این اثر بدون توجه به نوع ویروس، باکتری یا قارچ عامل بیماری، باعث افزایش سرعت بهبودی و کاهش دوره‌ی نقاهت بیماری می‌شود.

اثر قرص پاورفیت برای مبارزه با بیماری‌ها

اثرات درمانی قارچ شیتاکه بیشتر مربوط که بتاگلوکان ها است. تحقیقات زیادی روی این ترکیبات انجام شده که نشان می‌دهد اثر آنتی ویروس آن‌ها برای جلوگیری از برخی بیماری‌های ویروسی مؤثر است. آزمایش‌های بالینی و نتایج استفاده از قرص پاورفیت نشان داده که بتاگلوکان ها می‌توانند باعث توقف تکثیر ویروس هرپس تناسلی شوند و این بیماری را از بین ببرند.

قرص پاورفیت برای بهبود سریع تر بیماری ها
قرص پاورفیت فعالیت ویروس‌ها و باکتری‌های بیماری زا را مهار می‌کند.

ترکیبات مؤثر و مغذی موجود در قارچ شیتاکه، که تا اینجا به آن‌ها اشاره کردیم، ضد التهاب و آنتی اکسیدان های بسیار قوی‌ای هم محسوب می‌شوند. اثر ضد التهابی قارچ شیتاکه، تولید عوامل التهابی درون بدن را کاهش می‌دهد و اثر آنتی اکسیدان آن نیز از فعالیت رادیکال‌های آزاد و تخریب‌های آن‌ها جلوگیری می‌کند. این فرایندها به سیستم ایمنی در مبارزه با ویروس‌ها و باکتری‌های بیماری زا و کاهش علائم بیماری‌ها کمک زیادی می‌کند.

قارچ شیتاکه در قرص پاورفیت اثر ایمنومدولاتوری (تنظیم کننده سیستم ایمنی) داشته و با این اثر نیز به تسریع روند درمان انواع بیماری‌ها کمک می‌کند. همچنین این گیاه با افزایش انرژی و قوای جسمانی فرد بیمار، روند مبارزه با بیماری را تسهیل می‌کند.

قرص پاورفیت برای کرونا و سویه اومیکرون چه فایده‌ای دارد؟

حالا که به طور کامل با خواص قارچ شیتاکه و اثرات آن روی سیستم ایمنی بدن آشنا شدید می‌خواهیم به سراغ اثر قرص پاورفیت برای کرونا برویم.

خواص قرص پاورفیت برای کرونا
قرص پاورفیت برای تقویت سیستم ایمنی در برابر کرونا و کاهش عوامل کوید موثر است.

با توجه به چیزی که تا به اینجا گفتیم، برای تقویت سیستم ایمنی بدن در برابر کرونا، قرص پاورفیت گزینه‌ی بسیار خوبی است. زیرا تحقیقات ثابت کرده که قارچ شیتاکه باعث ایجاد اختلال در عملکرد ویروس‌ها و باکتری‌های بیماری زا شده و به طور موثری باعث ایمنی زایی در بدن می‌شود. از این رو، با توجه به شباهت‌هایی که در عملکرد ویروس‌ها وجود دارد، محققان و پزشکان معتقدند که این مکمل تقویت ایمنی می‌تواند برای بهبود علائم بیماری کوید-۱۹ نیز تا حدودی مؤثر باشد. البته نکته‌ی واضح این است که قارچ شیتاکه در قرص پاورفیت توانایی مقابله با تکثیر ویروس کرونا را ندارد و به طور اختصاصی برای این ویروس در بدن ایمنی ایجاد نمی‌کند.

قرص پاورفیت را از اینجا بخرید

با این حال با توجه به ویژگی‌های قارچ شیتاکه برای تقویت سیستم ایمنی، می‌توان گفت قرص پاورفیت برای کرونا و کاهش علائم بیماری کوید-۱۹ اثرات مثبتی دارد و ممکن است روند بهبود بیماری را بهبود دهد و از ایجاد عفونت‌های جانبی جلوگیری کند.

بهترین زمان مصرف قرص پاورفیت

بهترین زمان مصرف قرص پاورفیت، قبل از صبحانه یا نهار است. در این زمان‌ها قارچ شیتاکه بیشترین جذب را در روده‌ها دارد و تمامی مواد مغذی آن به خوبی توسط بدن دریافت می‌شود. مصرف روزی یک یا دو عدد از این قرص برای تقویت ایمنی کفایت می‌کند.

عوارض احتمالی قرص تقویت ایمنی پاورفیت

اگر این قرص تقویت سیستم ایمنی را به اندازه‌ی توصیه شده مصرف کنید، عوارضی برای شما نخواهد داشت. البته دقت کنید که طول مدت مصرف دارو ۳ تا ۶ ماه است. برای ادامه‌ی مصرف پس از این مدت، حتماً با پزشک مشورت کنید.

سؤالات شما درباره‌ی قرص پاورفیت

تا به اینجا از ویژگی‌های قرص پاورفیت و اثرات آن روی ویروس کرونا و بیماری کوید-۱۹ گفتیم. ممکن است با خواندن این مطلب به فکر خرید قرص پاورفیت افتاده باشید؛ اما سوالاتی در ذهن دارید که هنوز جوابی برای آن‌ها پیدا نکرده‌اید. ما در ادامه می‌خواهیم به برخی از این سؤالات پاسخ دهیم تا به آگاهی بیشتر و خیال راحت‌تر به سراغ خرید این مکمل تقویت ایمنی بروید.

پرسش و پاسخ درباره‌ی پاورفیت
سوالات خود درباره‌ی قرص پاورفیت را از ما بپرسید.

آیا قرص پاورفیت چاق کننده است؟

با توجه به اینکه برای ظاهر شدن اثرات مثبت این دارو، باید مدت ۳ تا ۶ ماه مصرف شود، بسیاری از افراد می‌خواهند بدانند که قرص پاورفیت چاق کننده است یا نه؟ در جواب به این سؤال باید بگوییم که قارچ شیتاکه تنها ماده‌ی تشکیل دهنده‌ی قرص پاورفیت است که هیچ اثری روی افزایش وزن ندارد.

مصرف قرص پاورفیت در بارداری ضرر ندارد؟

خیر. مصرف این مکمل تقویت ایمنی در بارداری و شیردهی ضرری ندارد. اما بهرحال در بارداری و شیردهی قبل از مصرف هرگونه مکمل یا دارویی با پزشک متخصص مشورت کنید.

قرص پاورفیت برای چه بیماری‌ای خوب است؟

قرص پاورفیت برای جلوگیری از ابتلا به بسیاری از ویروس‌ها و باکتری‌های بیماری زا می‌تواند مؤثر باشد. شما برای پیشگیری از ابتلا به تبخال مزمن، آفت دهان، زگیل تناسلی، سرماخوردگی، آنفولانزا و مقابله با بیماری‌هایی از جمله ایدز، سرطان پستان، سرطان پروستات، زگیل ناشی از HPV و کلسترول بالا از خواص این قرص استفاده کنید.

قرص پاورفیت؛ معجونی قوی برای تقویت سیستم ایمنی

در این متن گفتیم که قرص پاورفیت با در اختیار داشتن گیاه قدرتمندی مانند قارچ شیتاکه چگونه می‌تواند به سیستم ایمنی در مبارزه با عوامل بیماری زا کمک کند. ویژگی‌های شگفت انگیز این قارچ باعث شده قرص پاورفیت برای از بین بردن یکی از سمج‌ترین ویروس‌ها یعنی ویروس HPV نیز مؤثر باشد. با توجه به این اثر، قرص پاورفیت برای کرونا و کاهش علائم آن نیز تا حدودی مؤثر است. اما باعث درمان بیماری کوید-۱۹ نمی‌شود. با این حال می‌توان برای تقویت ایمنی در برابر کرونا و افزایش قوای بدن و سیستم دفاعی در زمان ابتلا به این بیماری روی آن حساب کرد.

خرید بهترین داروی تقویت سیستم ایمنی

یک راه سریع و بی دردسر برای خرید قرص پاورفیت، استفاده از وبسایت یا اپلیکیشن خرید آنلاین دارو مفیدطب است. در داروخانه آنلاین مفیدطب می‌توانید تنها با چند کلیک این محصول را برای خود سفارش دهید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن آن را تحویل بگیرید.

اگر تجربه‌ی استفاده از قرص پاورفیت برای کرونا را دارید، نظر خود را درباره‌ی این مکمل با ما در میان بگذارید. همچنین اگر سوالی درباره‌ی این قرص تقویت ایمنی دارید، در بخش نظرات از ما بپرسید تا با نظر دکتر داروساز به آن پاسخ دهیم.


توجه: مقالات مرتبط با پزشکی و سلامت داروخانه مفید طب از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده‌اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند، بنابراین توصیه درمانی و پزشکی محسوب نمی‌شوند. در صورتی که مشکل پزشکی دارید، لازم است تا برای تشخیص و درمان به پزشک مراجعه نمایید.

به اشتراک گذاری این مقاله :

Telegram
WhatsApp
LinkedIn

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

قرص آرترولیستیکا چاق کننده است

قرص آرترولیستیکا چاق کننده است؟

کپسول آرترولیستیکا یک داروی گیاهی طبیعی برای سلامت مفاصل و عضلات است و خواص زیادی به همراه می‌آورد. این محصول محبوب، حاوی ترکیبات گیاهی مفید

عوارض تقویت مژه سریتا

عوارض تقویت مژه سریتا چیست؟

محلول تقویت مژه سریتا یکی از محصولات ایرانی پرطرفدار در زمینه تقویت مژه و کمک به پرپشت شدن آن است. از آن جایی که درباره