خرید محصولات کاله پرو

کاله پرو یکی از برندهای محبوب شرکت کاله است که با ارائه محصولات متنوع و با کیفیت، به دنبال ترویج سبک زندگی سالم و فعال در میان افراد جامعه می‌باشد. محصولات کاله پرو با دارا بودن مقدار پروتئین بالا و چربی و قند پایین، به طور ویژه برای ورزشکاران و افرادی که به تناسب اندام و تغذیه سالم خود اهمیت می‌دهند، ایده آل می‌باشد. در این مطلب قصد داریم شما را با انواع محصولات کاله پرو آشنا کنیم. همچنین در مورد خرید اینترنتی محصولات کاله پرو و قیمت آن‌ها راهنمایی‌های لازم را به شما ارائه خواهیم کرد. اگر شما هم قصد خرید محصولات پروتئینی کاله را دارید و یا جزو مصرف‌کنندگان این مکمل‌ها هستید، این مطلب می‌تواند برای شما مفید واقع شود. پس با ما همراه باشید.

در مورد کاله پرو بیشتر بدانید

برند کاله پرو متعلق به گروه صنایع غذایی سولیکو-کاله است. این برند با هدف تامین نیازهای غذایی ورزشکاران و افرادی که سبک زندگی سالم را در پیش‌گرفته‌اند، تاسیس شده است. اله‌پرو با اضافه کردن پروتئین به فرآورده‌هایی مانند ماست، شیر، بستنی و… دریافت پروتئین کافی را برای افراد ساده‌تر کرد. اما سبد محصولات این برند، به این موارد محدود نماند و مکمل پروتئین وی کنسانتره کاله پرو هم برای اولین بار در ایران و خاورمیانه با آخرین تکنولوژی روز دنیا و با هدف تامین نیاز ورزشکاران حرفه ای و آماتور به پروتئین تولید شد.

انواع محصولات کاله پرو

محصولات کاله پرو طیف وسیعی را شامل می‌شوند که همگی به عنوان مکمل غذایی-ورزشی برای افراد علاقه مند به سبک زندگی سالم تولید می‌شوند. از مهم‌ترین محصولات پروتئینی کاله می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

مکمل‌های پروتئینی کاله

کاله پرو، انواع مکمل‌های پروتئینی مانند پودر پروتئین وی، کراتین و BCAA را ارائه می‌کند که برای ورزشکاران و افراد فعال بسیار مناسب هستند. در این میان مکمل پروتئین وی کنسانتره کاله یکی از محبوب‌ترین محصولات این برند است که در ادامه با آن آشنا می‌شویم. همچنین در مورد روش‌های خرید اینترنتی محصولات کاله پرو صحبت خواهیم کرد.

مکمل پروتئین وی کنسانتره کاله

این مکمل به عنوان اولین مکمل پروتئین وی کنسانتره در ایران و خاورمیانه است که با آخرین تکنولوژی روز دنیا تولید شده است. محصول پروتئین وی کنسانتره کاله پرو حاوی 80 درصد پروتئین است و برای تامین نیاز ورزشکاران حرفه‌ای و آماتور به پروتئین بسیار مناسب است. این محصول در قوطی های 1800 گرمی با 3 طعم وانیلی، کوکی و شکلاتی عرضه می‌شود و حاوی 25 گرم پروتئین در هر پیمانه است.

پروتئین وی کاله از پروتئین وی کنسانتره تهیه شده است که یکی از بهترین منابع پروتئین برای ورزشکاران است. این پروتئین به سرعت جذب بدن می‌شود و برای تامین نیازهای پروتئینی بدن در طول روز مناسب است. علاوه بر این حاوی BCAA و گلوتامین نیز هست. BCAA اسیدهای آمینه ضروری هستند که به رشد و ترمیم عضلات کمک می کنند. گلوتامین نیز یک اسید آمینه غیر ضروری است که برای کاهش خستگی و بهبود عملکرد ورزشی مفید است. یکی از ویژگی‌های وی پروتئین کاله این است که فاقد شکر و لاکتوز بوده و برای افراد مبتلا به دیابت یا عدم تحمل لاکتوز مناسب است.

پرو ماست کاله

پروماست کاله پرو، یک ماست با پروتئین بالا و بدون چربی است که در دو نوع مختلف، با پروتئین وی و پروتئین کازئین تولید می‌شود. هر دو نوع پروماست حاوی 10% پروتئین بوده و برای همه افراد جامعه، خصوصا ورزشکاران مناسب است.

  • پرو ماست با پروتئین وی: این نوع پرو ماست حاوی پروتئین وی با جذب سریع بوده و برای عضله سازی و ریکاوری بعد از تمرینات ورزشی بسیار مناسب هستند.
  • پروماست با پروتئین کازئین: این محصول از کاله پرو، به صورت ماست حاوی پروتئین کازئین است که جذب آهسته‌ای دارد و به حفظ سیری طولانی مدت، کاهش وزن و جلوگیری از تحلیل عضلات کمک می‌کند.
  • پرو ماست انار کاله پرو: پروماست کاله با طعم خوش انار حاوی 8 گرم پروتئین در هر 100 گرم است. پروتئین پروماست وی انار شامل 80 درصد پروتئین وی و 20 درصد پروتئین کازئین است.
  • پروماست یونانی: این نوع پرو ماست کاله، بافتی غلیظ و طعمی ترش دارد که یک منبع عالی برای پروتئین و کلسیم می‌باشد.

پرو شیر یا پرومیلک کاله

پرومیلک حاوی میزان بالایی پروتئین (40 گرم) در دو نوع کازئین (بسته‌بندی آبی) و وی (بسته‌بندی مشکی) بوده و یک غذای کامل برای رشد و ریکاوری عضلات به حساب می‌آید. مصرف روزانه و منظم پرومیلک کاله پرو به شما این امکان را می‌دهد تا با بدنی پرتوان‌تر به فعالیت‌های روزمره، به‌ویژه فعالیت‌های ورزشی خود ادامه دهید. پرومیلک کاله دارای طعم‌های شکلاتی، قهوه، کارامل و وانیلی و بدون چربی و قند افزوده است.

پرو بستنی کاله

پروبستنی یک بستنی بدون قند افزوده، کم چرب و با پروتئین بالاست. این محصول در چهار طعم شکلاتی، وانیلی، لیمو چیزکیک و توت وحشی تولید می‌شود. محصول پرو بستنی کاله با 15% پروتئین وی و شیرین کننده زایلیتول، یک میان‌وعده مناسب برای ورزشکاران و افرادی است که رژیم‌های غذایی مختلفی دارند.

پرو شیک کاله

پروشیک وانیلی کاله‌پرو، یک دسرنوشیدنی با پروتئین وی است. این محصول حاوی 15 گرم پروتئین و بدون قند افزوده است که تنها 1.5% چربی داشته و در بسته‌بندی لیوانی تولید و عرضه می‌شود. این محصول یک میان‌وعده سالم و خوشمزه برای بعد از تمرین و فعالیت‌های بدنی است. پرو شیک کاله با طعم شکلات فندق نیز به سبد محصولات کاله پرو اضافه شده است. 

سس‌های بدون قند و چربی

سس‌های کاله پرو در سه طعم هزارجزیره، کچاپ و باربیکیو تولید می‌شوند. این سس‌ها بدون قند و چربی بوده و کالری پایینی دارند. سس‌های کاله پرو برای ورزشکاران و افرادی که رژیم‌های غذایی مختلفی دارند، مناسب هستند.

مزیت خرید اینترنتی محصولات کاله پرو

خرید محصولات کاله پرو مزایای متعددی برای ورزشکاران و علاقمندان به سبک زندگی سالم دارد. از جمله این مزایا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • محصولات کاله پرو حاوی پروتئین بالا هستند.

  • این محصولات کم چرب یا بدون چربی می‌باشند.

  • فاقد قند افزوده هستند.

  • کالری محصولات کاله پرو بسیار پایین است.

  • این محصولات برای ورزشکاران و افرادی که سبک زندگی سالم را در پیش‌گرفته‌اند، مناسبند.

خرید و اطلاع از قیمت محصولات کاله پرو

شما می‌توانید محصولات کاله پرو را از فروشگاه‌های معتبر و داروخانه‌ها خرید کنید. متاسفانه مکمل‌های بدنسازی تقلبی در بازار وجود دارند که می‌توانند عوارض جانبی جدی برای مصرف‌کنندگان ایجاد کنند. در نتیجه برای خرید محصولات کاله پرو حتما به مراکز معتبر مراجعه کنید. داروخانه آنلاین مفیدطب یکی از مراکز معتبر خرید مکمل‌های ورزشی است. در این فروشگاه شما این امکان را دارید که محصولات مورد نظر خود را به صورت اقساطی و یا با تخفیفات ویژه خریداری کنید. سفارش شما در کوتاه‌ترین زمان ممکن درب منزل تحویل داده می‌شود.

قیمت محصولات پروتئینی کاله

محصولات پروتئینی کاله جزو بهترین مکمل‌های پروتئین وی موجود در بازار هستند که به دلیل تولید داخلی بودن آن‌ها قیمت بسیار مناسبی دارند. در عوض کیفیت محصولات پروتئینی کاله پرو در مقایسه با محصولات مشابه چیزی کم ندارند. از جمله موارد کاربرد وی پروتئین کاله می‌توان به گزینه‌های زیر اشاره کرد:

  • تقویت و حفظ عضلات
  • افزایش حجم عضلانی
  • کاهش خستگی عضلانی
  • تامین پروتئین مورد نیاز بدن بعد از جراحی‌های لاغری

شما می‌توانید جهت اطلاع از قیمت محصولات پروتئینی کاله به اپلیکیشن یا سایت داروخانه اینترنتی مفیدطب مراجعه کنید. در این فروشگاه پودر پروتئین وی کاله در طعم‌های شکلاتی، وانیلی و بیسکوییتی در دو حجم 650 گرمی و 1800 گرمی موجود است.

بیشتر