قرص ردوکسا چیست؟ با این مکمل لاغری بیشتر آشنا شوید!

قرص ردوکسا چیست؟
زمان مطالعه: ۶ دقیقه

در دنیای امروز مکمل‌ها و محصولات کاهش وزن و لاغری برای بسیاری از افراد اهمیت زیادی دارند. این مکمل‌ها می‌توانند در کنار روش‌های طبیعی کاهش وزن مانند رژیم غذایی صحیح و فعالیت ورزشی به روند حفظ تناسب اندام کمک کنند. از میان تنوع بسیار زیاد محصولات شیمیایی و گیاهی، انتخاب یک قرص لاغری که دارای کیفیت مناسبی باشد و تاثیرگذاری مطلوبی داشته باشد، کار چندان آسانی نیست. در این مطلب از مجله سلامت مفیدطب قصد داریم شما را با یکی از مکمل‌های لاغری که از ترکیبات گیاهی تهیه می‌شود و رضایت مصرف‌کنندگان خود را کسب کرده است، آشنا کنیم. با ما همراه باشید تا بهتر متوجه شوید قرص ردوکسا چیست و چرا تا این اندازه محبوبیت پیدا کرده است.

قرص ردوکسا چیست؟

ردوکسا یک کپسول است که اکثر افراد به اشتباه آن را با نام “قرص ردوکسا” می‌شناسند. این فرآورده، محصولی از برند نوتراکس است که توسط لابراتوار پارس حیان تولید می‌شود. هر دو کپسول نوتراکس ردوکسا حاوی ۴۰۰ میلی‌گرم مراتریم برگرفته از عصاره دو گیاه اسفرانتوس ایندیکوس و گارسینیا منگوستاتا می‌باشد.

این فرآورده گیاهی در افزایش متابولیسم و سوخت و ساز نقش دارد و می‌تواند اشتهای کاذب فرد را کم کند. از مزیت‌های کپسول ردوکسا نوتراکس می‌توان به فاقد سویا، شیر، گندم، گلوتن، تخم مرغ، شیرین‌کننده و نگهدارنده بودن آن اشاره کرد که مصرف آن را برای بسیاری از گروه‌های حساس میسر می‌سازد. در هر بسته از این فرآورده طبیعی تنظیم‌کننده وزن، ۶۰ عدد کپسول وجود دارد که به اندازه مصرف یک ماه در نظر گرفته شده است.

ترکیبات قرص ردوکسا چیست؟

هانطور که در بخش قبل اشاره کردیم، هر قرص نوتراکس ردوکسا حاوی ۴۰۰ میلی‌گرم مراتریم برگرفته از عصاره دو گیاه گل اسفرانتوس ایندیکوس (۲۱۲.۵ میلی‌گرم) و پوسته میوه گارسینیا منگوستاتا (۱۸۷.۵ میلی‌گرم) می‌باشد. بر طبق مطالعات بالینی انجام‌گرفته مراتریم می‌تواند باعث دشوار شدن تکثیر سلول‌های چربی، کاهش مقدار چربی جذب‌شده از خون توسط سلول‌های چربی شود. همچنین قادر است به سوزاندن چربی ذخیره‌شده در سلول‌های چربی کمک کرده و متابولیسم چربی را افزایش دهد.

فرآورده طبیعی نوتراکس ردوکسا از دو گیاه زیر برگرفته شده که نقش بسزایی در کاهش اشتها و میل به پرخوری در افراد دارای اضافه وزن ایفا می‌کنند:

  • گیاه اسفرانتوس ایندیکوس با کمک به کاهش گلوکز و میزان تری‌گلیسیرید خون در کاهش وزن و سلامت عمومی بدن تاثیرگذار است.
  • گیاه گارسینیا منگوستاتا نیز سال‌هاست که به عنوان کمک‌کننده در افزایش متابولیسم بدن و اثر ضد التهابی در فرآورده‌های غذایی و طبیعی مورد استفاده قرار می‌گیرد و ماده‌ای منحصر به فرد در تنظیم وزن می‌باشد.

خواص قرص لاغری ردوکسا

تا اینجا به خوبی متوجه شدیم که قرص ردوکسا چیست و از چه ترکیباتی تشکیل شده است. حال می‌خواهیم موارد مصرف این مکمل را بررسی کنیم. قرص لاغری ردوکسا با دارا بودن این فرمولاسیون بی‌نظیر از طریق کاهش اشتها و کم کردن میل به پرخوری، چاقی افراد دارای اضافه وزن را برطرف می‌کند. این قرص می‌تواند به بهبود متابولیسم چربی‌ها و کاهش مقدار چرب جذب‌شده از خون کمک کند.

از مهم‌ترین مزایای کپسول نوتراکس ردوکسا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کاهش دهنده وزن
  • افزایش متابولیسم و سوخت و ساز بدن
  • کاهش اشتهای کاذب
  • فرآورده طبیعی تنظیم کننده وزن مراتریم
  • فاقد سویا، شیر، گندم، گلوتن، تخم مرغ، هرگونه شیرین‌کننده و نگهدارنده

این قرص به واسطه گیاهان به کار رفته در فرمولاسیون خود می‌تواند علاوه بر موارد ذکر شده، در کاهش موثر گلوکز و میزان تری گلیسیرید، افزایش سوزاندن چربی‌ها و دشوار نمودن تکثیر سلول‌های چربی نیز تاثیرگار باشد.

خرید قرص ردوکسا نوتراکس

طریقه مصرف قرص ردوکسا

در مورد اینکه طریقه مصرف قرص ردوکسا چیست بهترین مرجع نسخه تجویزی پزشک است. البته کپسول ردوکسا را بدون نسخه پزشک نیز می‌توانید از داروخانه‌های شهر خودتان یا از طریق داروخانه آنلاین مفیدطب خریداری کنید.

طریقه مصرف قرص ردوکسا در بروشور آن به صورت روزانه ۲ عدد کپسول ذکر شده است. شما می‌توانید صبح‌ها و شب‌ها هر مرتبه یک عدد قرص ردوکسا را ۳۰ دقیقه قبل از غذا همراه با یک لیوان آب میل کنید. طبق اطلاعات بروشور محصول، تاثیر قرص نوتراکس ردوکسا دو هفته پس از مصرف قابل مشاهده خواهد بود، اما شما می‌توانید تا رسیدن به وزن دلخواهتان از این قرص استفاده کنید.

نکات احتیاط در مصرف ردوکسا قرص لاغری

در هنگام مصرف قرص لاغری ردوکسا برخی نکات احتیاطی و هشدارها وجود دارد که باید آن‌ها را در نظر داشته باشید:

  • مصرف کپسول ردوکسا در دوران بارداری و شیردهی ممنوع است.
  • مصرف این فرآورده در کودکان و نوجوانان زیر ۱۶ سال ممنوع می‌باشد.
  • دو هفته قبل از جراحی لازم است مصرف قرص ردوکسا را قطع کنید.
  • به دلیل اثر فرآورده در به تاخیر انداختن انعقاد خون و افزایش خطر خونریزی مصرف مکمل ردوکسا در بیماران با ناراحتی‌های خونی زیر نظر پزشک معالج و با احتیاط انجام گیرد.
  • در بیماران با مشکلات کبدی و کلیوی با احتیاط و زیر نظر پزشک مصرف گردد.
  • به دلیل افزایش سطوح خونی تستوسترون در مردان و زنان و تاثیر آن بر نتایج آزمایشی خونی تستوسترون، بایستی در این موارد با پزشک مشورت گردد.
  • در صورت مصرف قرص ردوکسا نوتراکس با داروهای دیگر و یا در صورت شروع رژیم غذایی یا برنامه ورزشی جدید قبل از مصرف با پزشک مشورت نمایید.

جهت خرید انواع قرص لاغری قوی تضمینی در داروخانه به لینک دسته‌بندی زیر مراجعه کنید:

خرید انواع قرص لاغری گیاهی

عوارض قرص نوتراکس ردوکسا

ممکن است این سوال در ذهنتان باشد که عوارض جانبی قرص ردوکسا چیست و آیا این محصول یک فرآورده ایمن است؟ در پاسخ باید بگوییم خوشبختانه عوارض قرص نوتراکس ردوکسا بسیار خفیف بوده و به ندرت گزارش شده است. این عوارض نادر شامل مواردی همچون سردرد، دردهای عضلانی مانند درد ران، ساق، قوزک پا و مفاصل می‌شود.

همچنین ممکن است افراد دارای معده حساس در اثر مصرف ردوکسا دچار عوارض گوارشی مانند رفلاکس معده، کرامپ و نفخ، مدفوع نرم و اسهال و تهوع یا استفراغ شود. در این صورت می‌توانند زمان مصرف را به بعد از غذا موکول کنند تا این عوارض کمتر شود.

خرید قرص ردوکسا

در این مقاله از مجله سلامت مفیدطب شما را با یکی از مکمل‌های محبوب لاغری و نکات مصرف آن آشنا کردیم. با مطالعه این مطلب به خوبی درک خواهید کرد که قرص ردوکسا چیست و تا چه اندازه می‌تواند در کاهش وزن موثر عمل کند. جهت خرید قرص لاغری ردوکسا می‌توانید به داروخانه‌های سطح شهر خود مراجعه کنید. اما یک راه آسان‌تر خرید اینترنتی این محصول است.

با مراجعه به سایت داروخانه آنلاین مفیدطب می‌توانید به صورت اینترنتی سفارش خود را ثبت کنید. در کوتاه‌ترین زمان ممکن محصولات مورد نظر شما درب منزل تحویل داده خواهد شد.

خرید قرص ردوکسا

سوالات متداول

نظرات در مورد قرص ردوکسا چگونه است؟

به طور کلی می‌توان گفت نظر مصرف‌کنندگان قرص لاغری ردوکسا نوتراکس مثبت است و این دارو توانسته رضایت حداکثری را کسب کند. این فرآورده می‌تواند در کاهش اشتهای کاذب و چربی سوزی نقش موثری داشته باشد.

ردوکسا قرص لاغری خوبی است؟

این محصول یک فرآورده طبیعی تنظیم کننده وزن است که از تاثیرگذاری گیاهان دارویی در این روند بهره می‌برد. قرص لاغری ردوکسا می‌تواند در کاهش وزن، کاهش اشتها، بهبود متابولیسم و افزایش چربی سوزی موثر عمل کند.

قرص ردوکسا در شیردهی قابل استفاده است؟

با توجه به حساس بودن شرایط مادر و فرزند در دوران بارداری و شیردهی لازم است قبل از مصرف هر دارویی در این دوران با پزشک خود مشورت کنید. مصرف قرص ردوکسا در شیردهی و بارداری ممنوع اعلام شده است.

هر سوال دیگری در مورد محصولات گیاهی ما داشتید می‌توانید پایین این مقاله و یا در صفحه محصول در سایت داروخانه آنلاین مفیدطب کامنت بگذارید، متخصصین داروساز ما به شما پاسخ خواهند داد.


  توجه: مقالات مرتبط با پزشکی و سلامت داروخانه مفید طب از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده‌اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند، بنابراین توصیه درمانی و پزشکی محسوب نمی‌شوند. در صورتی که مشکل پزشکی دارید، لازم است تا برای تشخیص و درمان به پزشک مراجعه نمایید

بیشتر بخوانید:

به اشتراک گذاری این مقاله :

Telegram
WhatsApp
LinkedIn

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط