قرص آناهیل پلاس برای تسکین درد مفاصل

قرص آناهیل پلاس برای درد مفاصل
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

برای کمک به سلامت مفاصل و کاهش درد و التهاب آن‌ها که ممکن است به دلایل مختلفی ایجاد شده باشد، برخی از عصاره‌های گیاهی کاملا موثر و قابل استفاده هستند که اثر آن‌ها توسط مطالعات مختلف کاملا اثبات شده است. در این مقاله از مجله سلامت مفیدطب به معرفی قرص آناهیل پلاس می‌پردازیم که حاوی دو عصاره گیاهی موثر در بهبود درد و التهاب مفاصل است. خانم دکتر داروساز ضحی مرتضوی درمورد این محصول صحبت کرده‌اند که مطالب بیان‌شده توسط ایشان را می‌توانید در طول متن و همچنین در ویدئوی پایان متن مشاهده کنید. با ما همراه باشید.

قرص آناهیل پلاس چیست

از جمله ترکیبات موثر در روند بهبود مفاصل، بروملین است که یک سری از آنزیم‌های طبیعی هستند و از آناناس استخراج می‌شود. ترکیب دیگر زردچوبه است که روی آن مطالعات بسیاری انجام شده و دارای اثر ضد التهاب بسیار قوی‌ای است و می‌تواند به روند درمان ضد التهابی مفاصل کمک کند.

قرص آناهیل پلاس از همین نکته بهره گرفته است و این دو ترکیب را در کنار هم قرار داده است، در نتیجه این محصول بسیار خوب می‌تواند به سلامت مفصل‌ها کمک کند.

قرص آناهیل پلاس چیست
قرص آناهیل پلاس حاوی ترکیب بروملین و زردچوبه است که برای بهبود درد و التهاب مفاصل به کار می‌رود.

در هر یک عدد کپسول آناهیل پلاس، ۱۵۰ میلی‌گرم بروملین و ۳۰۰ میلی‌گرم زردچوبه وجود دارد. مطالعات مختلفی درمورد اثر زردچوبه و بروملین برای کاهش درد مفاصل به صورت جداگانه انجام شده است. و نتایج این مطالعات نشان داده که هر دوی این ترکیبات به تنهایی موثر هستند و در کنار هم این اثر تقویت می‌شود.

خرید قرص آناهیل پلاس

نحوه مصرف کپسول آناهیل پلاس

مصرف قرص آناهیل پلاس به مدت ۲ تا ۸ هفته یا در صورت صلاح‌دید پزشک، حتی بیشتر از ۸ هفته، می‌تواند محدودیت‌های حرکتی مفصل‌ها خصوصا مفصل زانو را بسیار کاهش دهد، حتی به اندازه نصف آن محدودیت‌ها برساند. این اثر در صورت مصرف مقادیر خاصی از زردچوبه و بروملین، توسط مطالعات بالینی تایید شده است و حتی تا ۴۶ تا ۵۰ درصد توانسته درد و سختی مفاصل را کمتر کند.

توصیه می‌شود که بسته به شرایط بیمار، روزی ۱ یا ۲ عدد کپسول و حتما با معده پر استفاده شود.

تداخلات دارویی و احتیاط در مصرف

در بیماران مبتلا به دیابت، افرادی که سولفاسالازین استفاده می‌کنند، افرادی که آسم آریتمی دارند و موارد دیگری که می‌توانید مطالب کامل آن را در صفحه کپسول آناهیل پلاس در سایت داروخانه اینترنتی مفیدطب مشاهده کنید.

خرید قرص ضد التهاب مفاصل

ویدئو قرص آناهیل پلاس

در این ویدئو می‌توانید اطلاعات لازم درمورد کپسول آناهیل پلاس و نحوه مصرف آن را مشاهده کنید:

جمع بندی

همانطور که در طول متن اشاره کردیم، قرص آناهیل پلاس سلامت پرمون برای کاهش درد و التهاب مفاصل استفاده می‌شود که درمورد نحوه مصرف و احتیاطات لازم آن توضیح داده شده است.

هر سوال دیگری در مورد نحوه مصرف قرص آناهیل پلاس داشتید، می‌توانید در صفحه آن در داروخانه آنلاین مفیدطب ثبت کنید، متخصصین داروساز ما به سوالات شما پاسخ خواهند داد.


توجه: مقالات مرتبط با پزشکی و سلامت داروخانه مفید طب از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده‌اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند، بنابراین توصیه درمانی و پزشکی محسوب نمی‌شوند. در صورتی که مشکل پزشکی دارید، لازم است تا برای تشخیص و درمان به پزشک مراجعه نمایید.

بیشتر بخوانید:

به اشتراک گذاری این مقاله :

Telegram
WhatsApp
LinkedIn

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

قرص آرترولیستیکا چاق کننده است

قرص آرترولیستیکا چاق کننده است؟

کپسول آرترولیستیکا یک داروی گیاهی طبیعی برای سلامت مفاصل و عضلات است و خواص زیادی به همراه می‌آورد. این محصول محبوب، حاوی ترکیبات گیاهی مفید

عوارض تقویت مژه سریتا

عوارض تقویت مژه سریتا چیست؟

محلول تقویت مژه سریتا یکی از محصولات ایرانی پرطرفدار در زمینه تقویت مژه و کمک به پرپشت شدن آن است. از آن جایی که درباره