قرص همولاکس و هزال
زمان مطالعه: ۸ دقیقه

قرص همولاکس و هزال دو محصول شرکت سینا فرآور هستند. همولاکس (Hemolax) یک داروی گیاهی و طبیعی است که کبد را سم زدایی کرده و با پاکسازی عمومی بدن باعث رفع خستگی‌های مزمن می‌شود. قرص هزال یک داروی طبیعی و گیاهی برای کاهش وزن و کاهش اشتها است. این قرص لاغری علاوه بر اینکه به پاکسازی بدن کمک می‌کند، تقویت‌کننده معده و کاهش‌دهنده تری گلیسیرید و کلسترول نیز می‌باشد.

در این مقاله از مجله سلامت مفید طب همراه شما هستیم تا ترکیبات و ویژگی‌های دو قرص همولاکس و هزال را معرفی کرده و آن‌ها را به عنوان مکمل‌های خوبی در کنار هم برای لاغری به شما معرفی کنیم. پس تا آخر این مقاله همراه ما باشید.

قرص همولاکس چیست؟

امروزه رژیم غذایی ناسالم، استرس و کاهش فعالیت‌های بدنی سلامت انسان را تهدید می‌کنند. کبد به عنوان یکی از مهم ترین اعضای بدن بیشتر در معرض آسیب قرار می گیرد. در صورت آسیب دیدگی کبد، کبد نمی تواند وظیفه اصلی خود یعنی دفع سموم بدن را به درستی انجام دهد که  با نشانه هایی مانند مشکلات پوستی، خستگی مزمن، بی‌اشتهایی، تورم شکم و…همراه است.

شرکت داروسازی سینافرآور به منظور سم زدایی کبد یک داروی کاملا گیاهی و ارگانیک به نام قرص همولاکس  را عرضه کرده است. این قرص شامل گیاهان آمله، بلیله و هلیله می‌باشد و به پاکسازی عمومی بدن و سم زدایی کبد و رفع خستگی های مزمن کمک می کند.

قرص پاکسازی کبد
قرص همولاکس شامل گیاهان آمله، بلیله و هلیله می‌باشد و به پاکسازی عمومی بدن و سم زدایی کبد و رفع خستگی های مزمن کمک می‌کند.

خواص قرص همولاکس سینا

    • سم زدایی از کبد و پاکسازی عمومی بدن
    • از بین بردن خستگی‌های مزمن
    • بهبود حرکات روده و دستگاه گوارش
    • رفع سردی معده و مشکلات معده
    • رفع جوش، آکنه و تیرگی پوست (اگر کبد منشاء مشکلات پوستی باشد)
    • موثر در رفع یبوست و درمان هموروئید

خرید قرص همولاکس

ترکیبات همولاکس

در طب سنتی استفاده از هلیله‌ها در پاکسازی بدن، دفع اخلاط ناسالم و سموم بسیار توصیه شده است. همولاکس نیز محتوی هلیله‌ها می‌باشد: 

هلیله سیاه

این نوع هلیله سرشار از آنتی اکسیدان بوده از طریق تقویت آنتی اکسیدان‌های موجود در کبد از ابتلا به بیماری‌های کبدی جلوگیری می‌کند.

هلیله زرد

بیرون راندن بلغم و صفرا، تقویت معده و کبد و کمک به بهبود عملکرد سیستم گوارشی از جمله فواید این گیاه برای سلامتی می‌باشد.

بلیله

این گیاه دارویی که اغلب در هند می‌روید، سستی و رطوبت معده را برطرف کرده و به رفع سوء هاضمه کمک می‌کند.

آمله

آملا یا آمله مقوی ذهن و قلب بوده و مقاومت بدن را در برابر ویروس‌ها و باکتری‌ها افزایش می‌دهد. این گیاه همچنین خواص آنتی اکسیدانی قابل توجهی داشته و به پاکسازی کبد می‌کند.

مکانیسم اثربخشی قرص همولاکس سینا

تجمع سموم و مواد زائد در کبد عملکرد این عضو را مختل کرده و باعث ایجاد خستگی در بدن می‌شوند. گیاهان دارویی موجود در قرص همولاکس  این مواد زائد جمع شده در بافت‌ها را به سمت روده‌ها هدایت کرده و به این ترتیب به دفع موثر آن ها کمک می‌کنند. این فرآیند ایجاد احساس سرزندگی در فرد می‌کند. مواد موثره موجود در همولاکس همچنین بر دیواره روده تاثیر گذاشته و با افزایش جذب آب به تسهیل عمل دفع کمک می‌کند. این داروی گیاهی علاوه بر تصفیه کبد، اثر پاک کنندگی معده، تقویت و پاکسازی دستگاه گوارش نیز داشته و در درمان هموروئید بسیار موثر می‌باشد.

قرص همولاکس برای جوش صورت

بین سلامتی کبد و داشتن پوستی زیبا و شفاف رابطه مستقیم وجود دارد. به همین دلیل است که تجمع مواد سمی در کبد باعث بروز مشکلات پوستی چون آکنه، خشکی و تحریک پذیری پوست می‌گردد. همچنین بسیاری از متخصصین طب سنتی معتقدند جوش صورت در بسیاری از موارد نشان دهنده اختلال در عملکرد کبد است. بنابراین می توان گفت تاثیر قرص همولاکس بر پوست از طریق سم زدایی از کبد و پاکسازی بدن می‌باشد. همچنین همولاکس با پاکسازی کبد، ممکن است به بهبود پسوریازیس نیز کمک کند. 

آیا قرص همولاکس لاغر می‌کند؟

همانطور که پیش از این نیز گفته شد مصرف این دارو بر روی روده و سیستم گوارشی تاثیر می‌گذارد و باعث درمان یبوست می‌شود. که این مسئله در کاهش وزن و لاغری موثر است.

عوارض جانبی همولاکس

این فرآورده کاملا گیاهی بوده و مصرف آن عوارض جانبی خاصی به همراه ندارد . اما مصرف قرص همولاکس در دوران بارداری، شیردهی و برای کودکان ممنوع است.

قرص لاغری هزال چیست؟

قرص هزال (hazal) یکی از محبوب‌ترین داروهای گیاهی تولید شده جهت کاهش وزن و لاغری است و با کمترین عوارض جانبی و بیشترین تاثیر، روش ایمنی برای کاهش وزن است. مصرف این قرص میزان جذب قند را کاهش داده و باعث تحریک مکانیسم تجزیه چربی‌ها (چربی سوزی) می‌شود. این قرص توانسته است در زمان‌های مختلف بین ۸ هفته یا بیشتر به کاهش توده چربی و وزن کمک کند و همچنین سطح کلسترول خون را پایین بیاورد.

قرص لاغری گیاهی هزال
قرص هزال (hazal) یکی از محبوب‌ترین داروهای گیاهی تولید شده جهت کاهش وزن و لاغری است.

فواید و اثرات قرص هزال

    • چربی سوز
    • کاهش وزن
    • کاهش اشتها
    • پاکسازی بدن
    • کاهش جذب قند
    • کاهش کلسترول
    • کاهش تری گلیسرید
    • تقویت کننده معده

خرید قرص هزال

ترکیبات قرص هزال

این قرص لاغری از گیاهان رازیانه، زیره سیاه، زنیان، سداب، بوره ارمنی، مرزنجوش و اشق تهیه شده است که اغلب آن‌ها خاصیت چربی سوزی و کاهش‌دهنده وزن دارند و نه تنها به لاغری کمک می‌کنند بلکه به صورت همزمان پاکسازی‌های بسیار مفیدی در بدن فرد انجام داده و به حفظ سلامت او کمک می‌کنند. در ادامه به صورت مختصر برخی از ترکیبات تشکیل دهنده قرص لاغری هزال را مورد بررسی قرار می‌دهیم :

رازیانه

این گیاه دارای طبیعتی گرم و خشک است، نفخ و گاز معده را از بین برده و حالت تهوع را برطرف می‌کند. گیاه رازیانه منبعی غنی از فیبر است و به همین دلیل مصرف آن باعث احساس سیری طولانی مدت و در نتیجه جلوگیری از پرخوری می‌شود. آنتی‌اکسیدان‌های موجود در رازیانه به تجزیه بهتر چربی‌ها و کربوهیدارت‌ها کمک کرده و از این طریق مانع از اضافه وزن می‌شوند. کاهش وزن تنها یکی از فواید شگفت‌انگیز رازیانه است، دانه‌های این گیاه سرشار از مواد مغذی هستند که به سلامت بدن کمک می‌کنند.

زیره سیاه

این گیاه سرشار از فیبر و مواد معدنی چون آهن، مس، منیزیم و کلسیم بوده و همچنین منبعی غنی از آنتی‌اکسیدان‌ها است و با افزایش سوخت و ساز بدن بر روی کاهش وزن تاثیر مثبت می‌گذارد. علاوه بر این مصرف زیره در کاهش کلسترول، چربی خون و سطح انسولین اثر دارد و در درمان اختلالات گوارشی نیز موثر است.

زنیان

این گیاه که طبع گرم داشته به تقویت معده کمک می‌کند و با هضم بهتر غذا از انباشته شدن چربی و چاقی جلوگیری می‌کند. مصرف زنیان سوخت و ساز بدن را تنظیم کرده و به لاغری کمک می‌کند.

سداب

این گیاه خاصیت ضد اسپاسم و ضد نفخ داشته و به عملکرد بهتر دستگاه گوارش کمک می‌کند. همچنین اثرات آنتی اکسیدان داشته و در کاهش فشار خون موثر است.

قرص هزال چگونه باعث لاغری می‌شود؟

این قرص با کاهش میزان جذب قند، دفع موثر چربی‌ها، کم کردن اشتها و تحریک مکانیسم تجزیه چربی‌ها به لاغری کمک می‌کند. به این ترتیب مصرف روزانه قرص هزال به همراه یک رژیم غذایی سالم و ورزش منظم می تواند در کاهش وزن اصولی و بدون عوارض موثر باشد.

مصرف قرص هزال در شیردهی و بارداری

قرص لاغری هزال سینا فرآور نیز از جمله داروهایی است که استفاده از آن در دوران شیردهی و بارداری مجاز نیست.

مصرف قرص هزال در بارداری ممکن است موجب کوتاه شدن زمان بارداری، اختلال در جذب مواد مغذی برای جنین و کاهش فشار خون گردد. استفاده از این داروی لاغری در دوران شیردهی نیز به دلیل احتمال تغییر طعم شیر و ایجاد عوارض عصبی در نوزاد توصیه نمی‌شود.

چرا هزال را بهترین قرص لاغری ایرانی می‌دانند؟

برخی از داروهای لاغری موجود در بازار باعث بروز عوارض جانبی چون تشدید حرکات دودی روده و اسهال می‌شوند. این مسئله نه تنها به مرور زمان موجب تنبلی روده می‌شود، بلکه مانع از جذب مواد پروتئینی و قندی مورد نیاز بدن نیز می‌شود. اما مصرف قرص لاغری هزال باعث ایجاد اسهال نمی‌شود و به سلامتی بدن آسیب وارد نمی‌کند.

علاوه بر این هزال هیچ گونه تاثیر منفی بر روی جذب مینرال ها و ویتامین‌ها ندارد. فواید این قرص فقط محدود به کاهش وزن نیست و این فرآورده به تقویت معده و روده‌ها، بهبود گردش خون در بدن و کاهش کلسترول و تری گلیسیرید نیز کمک می‌کند. این ویژگی‌های منحصر به فرد دلیل دیگری برای محبوبیت این قرص لاغری در بین مصرف کنندگان است.

خرید بهترین قرص لاغری موجود در داروخانه مفید طب

قرص همولاکس و هزال

این دو قرص، دو محصول مکمل از شرکت داروسازی سینا فرآور می‌باشند. قرص همولاکس با سم زدایی از کبد و پاکسازی عمومی بدن به رفع خستگی‌های مزمن کمک می‌کند. قرص هزال نیز با اثر چربی سوزی و کاهش دهندگی اشتها به طور موثری به کاهش وزن کمک می‌کند.  مصرف همزمان این دو دارو، همولاکس به عنوان تصفیه کننده کبد و هزال به عنوان کاهش دهنده اشتها و چربی سوز، روند کاهش وزن را تسریع کرده و به رفع مشکلاتی چون خستگی و بی حالی کمک می‌کنند.

نحوه مصرف همزمان قرص همولاکس و هزال

طبق دستور توصیه شده توسط شرکت سازنده می‌توان جهت کاهش وزن، هزال را نیم ساعت قبل از ناهار و نیم ساعت قبل از شام یک عدد با آب زیاد مصرف کرد. همچنین برای تقویت معده و پاکسازی بدن از بلغم و اخلاط مسموم، افزایش متابولیسم چربی‌ها و کاهش بیشتر اشتها، می‌توان از همولاکس بعد از هر وعده‌ی غذایی (صبحانه، ناهار و شام) دو عدد مصرف کرد. در صورت بروز عوارض گوارشی احتمالی مانند اسهال می‌توان میزان مصرف همولاکس را کمتر کرد.

درصورت داشتن سابقه حساسیت یا ابتلا به بیماری‌های زمینه‌ای، قبل از شروع مصرف این دو دارو به صورت همزمان با پزشک یا داروساز مشورت کنید.

جمع بندی

همان طور که گفته شد قرص همولاکس و هزال دو محصول مکمل از شرکت داروسازی سینا فرآور می‌باشند. قرص همولاکس به عنوان تصفیه کننده کبد و قرص لاغری هزال به عنوان کاهش دهنده اشتها و چربی سوز می‌توانند به کاهش وزن و رفع مشکلاتی چون خستگی و بی‌حالی کمک کنند. هر سوالی در مورد قرص همولاکس و هزال داشتید، می‌توانید در صفحه آن در داروخانه آنلاین مفیدطب ثبت کنید، متخصصین داروساز ما به سوالات شما پاسخ خواهند داد.

اکنون شما می توانید برای اطلاع از قیمت و خرید این محصول به لینک زیر مراجعه کرده و آن را در هر نقطه‌ای از کشور که هستید تحویل بگیرید.

خرید قرص همولاکس

خرید قرص هزال

توجه: مقالات مرتبط با پزشکی و سلامت داروخانه مفید طب از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده‌اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند، بنابراین توصیه درمانی و پزشکی محسوب نمی‌شوند. در صورتی که مشکل پزشکی دارید، لازم است تا برای تشخیص و درمان به پزشک مراجعه نمایید.

بیشتر بخوانید

به اشتراک گذاری این مقاله :

Telegram
WhatsApp
LinkedIn

2 دیدگاه دربارهٔ «قرص همولاکس و هزال»

  1. درود بر شما من ۳۵ سالمه با وزن ۶۳ و قد ۱۶۷ ۱ماه از هزال و همولاکس استفاده کردم و پیاده روی کردم روزی ۲ عدد هزال قبل غذا و ۳ عدد بعد غذا همولاکس استفاده کردم …
    اشتهام زیاد شد و مشکل یبوست گرفتم و ورم شکم گرفتم مجبور شدم رولاکس استفاده کنم ولی همش گشنه ام میشد … واضافه شد وزنم الان ۶۵ شدم با این همه رعایت کردن و برنامه غذایی ..من چند بسته دیگه گرفتم نمیدونم ادامه بدم یه نه ‘میخواستم علتش رو بدونم اگه ممکن راهنمایی بفرمایید تشکر

    1. دکتر مهلا دهقانپور

      باسلام دوست گرامی، با توجه به علایمی که ذکر نمودید نیاز است در خصوص قطع و یا ادامه محصول و هم چنین تشخیص صحیح به پزشک مراجعه داشته باشید.
      با احترام دکتر داروساز

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

قرص آرترولیستیکا چاق کننده است

قرص آرترولیستیکا چاق کننده است؟

کپسول آرترولیستیکا یک داروی گیاهی طبیعی برای سلامت مفاصل و عضلات است و خواص زیادی به همراه می‌آورد. این محصول محبوب، حاوی ترکیبات گیاهی مفید

عوارض تقویت مژه سریتا

عوارض تقویت مژه سریتا چیست؟

محلول تقویت مژه سریتا یکی از محصولات ایرانی پرطرفدار در زمینه تقویت مژه و کمک به پرپشت شدن آن است. از آن جایی که درباره