قرص لاغری باریج را بیشتر بشناسید

قرص لاغری باریج
زمان مطالعه: ۸ دقیقه

امروزه به دلیل تغییر رژیم غذایی به سمت غذاهای آماده و پرچرب و افزایش کم‌تحرکی، بسیاری از افراد از چاقی و اضافه وزن رنج می‌برند. شاید شما هم جزو این دسته باشید و لاغری و کاهش وزن یکی از دغدغه‌های شما نیز باشد. همه ما می‌دانیم که بهترین و سالم‌ترین روش برای کاهش وزن اصولی انجام فعالیت‌های ورزشی و داشتن رژیم غذایی مناسب است. در کنار این دو اصل مهم، کمک گرفتن از مکمل‌های لاغری نیز می‌تواند به ما در این مسیر کمک کند. اما همه این مکمل‌ها سالم نیستند و حتی برخی از آن‌ها می‌توانند باعث بروز عوارض جبران‌ناپذیری در بدن ما شوند. در این مقاله از مجله سلامت مفیدطب به معرفی قرص لاغری باریج با نام گرین فیت باریج می‌پردازیم که به دلیل گیاهی بودن، علاوه بر تاثیر مناسبی که بر کاهش وزن دارد، هیچ عارضه جانبی ایجاد نخواهد کرد.

مکمل‌های کاهش وزن

در دنیای امروز ما بیش از ۱.۹ میلیارد بزرگسال در سراسر جهان دارای اضافه وزن هستند و بیش از ۶۰۰ میلیون بزرگسال چاق هستند. و حتی پیش بینی شده است که تا سال ۲۰۳۰ این رقم به بیش از ۶۰ درصد جمعیت جهان نیز برسد. این ارقام بسیار نگران‌کننده هستند. اضافه وزن و چاقی علاوه بر مشکلات ظاهری ممکن است منجر به بسیاری از بیماری‌های مزمن مانند بیماری‌های قلبی – عروقی، دیابت، اختلالات اسکلتی و عضلانی و برخی از سرطان‌ها شود.

برای کاهش وزن می‌توان از طریق اصلاح سبک زندگی شامل تغییر رژیم غذایی و افزایش فعالیت بدنی اقدام کرد و یا از درمان‌های دارویی مختص لاغری کمک گرفت. استفاده از داروهای ضد چاقی (گیاهی و یا غیر گیاهی) یک درمان کمکی برای افرادی است که قصد کاهش وزن دارند.

اکثر مکمل‌های کاهش وزن بدن از طریق سرکوب اشتها، افزایش متابولیسم بدن، تحریک سوخت چربی، تأخیر تخلیه معده و … تأثیر خود را اعمال می‌کنند. برخی از این مکمل‌ها نتیجه چندان مثبتی ایجاد نخواهند کرد و برخی دیگر نیز می‌توانند به عنوان یک درمان کمکی تاثیر خوبی بر کاهش وزن داشته باشند. بنابراین انتخاب یک مکمل لاغری بدون عوارض و با تاثیرگذاری مناسب می‌تواند خیلی ساده نباشد.

شرکت داروسازی باریج اسانس که یکی از برندهای قدیمی در زمینه مکمل‌ها و داروهای گیاهی است، یک مکمل لاغری تولید کرده که حاوی چندین گیاه موثر در چربی‌سوزی و کاهش وزن است. این قرص لاغری باریج با نام قرص گرین فیت، سال‌هاست که در بین مصرف‌کنندگان به محصولی پرطرفدار و پرفروش تبدیل شده است. در ادامه به معرفی کامل این قرص می‌پردازیم.

گرین فیت، قرص لاغری باریج

کپسول گرین فیت باریج یک داروی گیاهی است که با استفاده از عصاره گیاهان موثر در چربی سوزی، به شما کمک می‌کند که با انجام حداقل فعالیت بدنی روزانه نیز به وزن دلخواه خود برسید. در این قرص لاغری بایج فقط و فقط از ترکیبات گیاهی استفاده شده تا کمترین عوارض را برای بدن داشته باشد.

خرید قرص گرین فیت باریج

از مهم‌ترین خواص و فواید قرص گرین فیت می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • کاهش سطح چربی خون
  • کاهش اشتها
  • کمک به کاهش وزن سریع
  • کمک به چربی سوزی
  • افزایش بازده فعالیت بدنی
  • کمک به بهبود کبد چرب

در کپسول گرین فیت از چندین عصاره گیاهی موثر در چربی‌سوزی استفاده شده است که البته خواص آن‌ها تنها به کاهش وزن و لاغری ختم نمی‌شود. بلکه این گیاهان دارای ویژگی‌هایی هستند که مصرف مداوم آن‌ها سبب بهبود سلامت عمومی بدن می‌شود. اما تمرکز اصلی قرص لاغری باریج، کمک به کاهش وزن سریع است. در ادامه با ترکیبات این قرص بیشتر آشنا می‌شویم.

ترکیبات قرص لاغری باریج

همانطور که گفتیم کپسول گرین فیت از ترکیب عصاره چند گیاه موثر برای چربی سوزی و کاهش وزن تشکیل شده است. این گیاهان شامل زیره کرمانی (زیره سیاه)، زنیان، رازیانه، مرزنجوش، بوره ارمنی و سداب است که در ادامه خواص اصلی‌ترین ترکیبات گرین فیت باریج برای لاغری را شرح می‌دهیم.

زیره کرمانی

زیره کرمانی یا همان زیره سیاه منبع غنی از فیبر، آنتی اکسیدان، پتاسیم، آهن، منیزیم و ویتامین B6 است. این ریز مغذی‌ها فواید زیادی برای بدن دارند. بهبود گوارش و هضم غذا، افزایش انرژی، افزایش سلامت قلب و عروق و کاهش کلسترول، از جمله خواص زیره سیاه است.

رازیانه

رازیانه یک گیاه کم کالری است که مواد مغذی زیادی را نیز در خود جای داده است. عصاره این گیاه حاوی مقدار زیادی پتاسیم، سدیم، ویتامینA، کلسیم و آهن است. وجود این ریزمغذی‌ها باعث شده رازیانه برای سلامت استخوان، تنظیم فشار خون و کاهش التهاب، موثر باشد.

مرزنجوش

این گیاه سرشار از ویتامین‌های A، C، K، فولات، آهن و منگنز است. فیبرها در مرزنجوش نیز جزو اصلی‌ترین مواد مغذی هستند. آنتی‌اکسیدان‌های قوی عصاره این گیاه در کاهش فشار خون، بهبود گرفتگی عضلات و چربی سوزی نقش پررنگی دارند.

زنیان

زنیان بهترین گیاه برای درمان یبوست و مشکلات روده است. زیرا این گیاه نیز سرشار از فیبر، فلاون، آهن، کلسیم و فسفر است. زنیان در رفع تب، مبارزه با میکروب‌ها و کاهش فشار خون نیز بسیار موثر عمل می‌کند.

سداب

گیاه سداب حاوی کاپریلیک و پلارگونیک، فلاونوئیدها، ویتامین K  و ویتامین P است. این گیاه در موارد متنوعی کاربرد دارد که مهم‌ترین آن‌ها شامل نفخ شکم، سرفه، قولنج، آرام‌بخش اعصاب، ضد التهاب و ضد باکتری است. گیاه سداب به عنوان مقوی معده عمل می‌کند و درمان مناسبی برای نفخ شکمی است.

بوره ارمنی

بوره ارمنی از مواد معدنی و نمک اسید بوریک بدست می‌آید. بوره به شکل پودر سفیدی از بلورهای نرم بی رنگ است که در آب حل می‌شوند. گفته می‌شود که ترکیب بوره ارمنی، سداب، زیره سیاه و مرزنجوش (که همگی در قرص گرین فیت وجود دارند) می‌تواند دارویی مفید برای لاغری افرادی که نمی‌توانند از رژیم استفاده کنند، باشد.

لاک مغسول

لاک مغسول یا لاک گیاهی از شیره یا صمغ خشک شده گیاه Anacardiaceae گرفته شده است. این گیاه علی‌رغم خواص دارویی بسیاری که دارد یک چربی سوز نیز به حساب می‌آید. در واقع با تاثیرگذاری بر چربی بدن سبب چربی‌سوزی و لاغری فرد می‌شود.

تا اینجا با ترکیبات گرین فیت به خوبی آشنا شدیم. در ادامه با هم بررسی خواهیم کرد که این قرص لاغری باریج چگونه می‌تواند به کاهش وزن و اشتها کمک کند.

مکانیسم قرص گرین فیت باریج

تاثیر ترکیبات به کار رفته در قرص گرین فیت باریج در کارآزمایی‌ها و مطالعات بالینی انجام گرفته به خوبی ثابت شده است. مطالعات نشان داده که زیره کرمانی در کاهش لیپیدهای سرمی و افزایش ظرفیت قلبی ریوی اثر بسزایی دارد. همچنین محققین بر اساس داده‌های بدست آمده از تحقیقات انجام گرفته بر مرزنجوش به این نتیجه رسیده‌اند که این گیاه به کاهش میزان کلسترول و تری گلیسیرید کمک کرده و باعث ایجاد اثر حفاظتی در برابر بیماری‌های قلبی-عروقی می‌شود.

قرص گرین فیت باریج
جهت خرید گرین فیت و اطلاع از قیمت قرص لاغری باریج کلیک کنید.

عصاره مرزنجوش و رازیانه موجود در قرص گرین فیت باریج، با تاثیر بر روده و جذب بیشتر آب در روده، حس سیری در فرد به وجود می‌آورند، که این مسئله موجب کاهش اشتها خواهد شد. در نتیجه با مصرف این قرص، به راحتی می‌توان از گرسنگی کاذب گذر کرد و به چربی سوزی رسید. علاوه بر این زیره سیاه و زنیان، هر دو سرشار از آهن هستند که در کنار سایر مواد مغذی، مانند آنتی اکسیدان ها (ویتامین C و A) سوخت و ساز بدن را افزایش داده و راندمان چربی سوزی را در بدن بالا می برند. این مکانیسم، مهم ترین تاثیر کپسول لاغری گرین فیت باریج در بدن است.

نحوه مصرف قرص گرین فیت باریج

نحوه مصرف قرص لاغری باریج را همانند سایر داروها پزشک برای شما تعیین می‌کند. اما در صورتی که دستور خاصی برای شما تجویز نشده است می‌توانید از دستورالعمل پیشنهادی شرکت سازنده آن استفاده کنید.

برای مصرف قرص گرین فیت جهت کاهش اشتها و لاغری، روزانه ۲ الی ۳ مرتبه، هر بار یک الی دو کپسول را با یک لیوان آب میل کنید. بهترین زمان مصرف قرص گرین فیت باریج نیم ساعت قبل از هر وعده غذایی است.

دقت داشته باشید که مصرف قرص لاغری باریج برای کودکان زیر ۱۲ سال و در دوران بارداری و شیردهی ممنوع است.

عوارض قرص لاغری باریج

درمورد عوارض جانبی احتمالی این کپسول باید گفت، عصاره‌های گیاهی به کار رفته در قرص لاغری گرین فیت باریج، میزان دفع ادرار را افزایش می‌دهند. از این رو، اگر قرص را با آب کافی میل نشود، ممکن است بدن را دچار کم آبی کند. به جز این مورد، عوارض دیگری برای این قرص تاکنون گزارش نشده است.

مصرف قرص لاغری باریج را می‌توانید تا سه ماه به صورت منظم ادامه دهید. اما در صورتی که نیاز به استفاده از این قرص بیشتر از ۳ ماه دارید، با پزشک خود مشورت نمایید.

جمع بندی

در این مقاله شما را با یک مکمل کاهش وزن تاثیرگذار، که نسبت به سایر محصولات گیاهی لاغری طرفداران زیادی دارد، آشنا کردیم. قرص لاغری باریج این امکان را به شما می‌دهد که بدون عارضه جانبی خاصی به کاهش وزن مورد نظر خود دست پیدا کنید. همانطور که گفتیم قرص گرین فیت حاوی چند گیاه موثر در چربی‌سوزی است و به کاهش اشتها کمک می‌کند. اثرات گیاهان به کار رفته در این قرص در درمان چاقی و چربی خون، در مطالعات بالینی مختلف به اثبات رسیده است. لذا با خیال راحت می‌توانید از قرص گرین فیت باریج استفاده کنید و به وزن دلخواه خود برسید.

برای خرید قرص گرین فیت باریج و سایر محصولات از جمله انواع قرص لاغری می‌توانید به آدرس زیر مراجعه کنید:

خرید بهترین قرص لاغری موجود در داروخانه

هر سوال دیگری در مورد قرص لاغری باریج و سایر محصولات داشتید می‌توانید پایین این مقاله و یا در صفحه محصول در سایت داروخانه آنلاین مفیدطب کامنت بگذارید، متخصصین داروساز ما به شما پاسخ خواهند داد.

سوالات متداول

کیا با قرص گرین فیت لاغر شدن؟

از آنجا که بسیاری از کاربران ما درمورد نظر مصرف کنندگان قرص گرین فیت سوال داشتند، مقاله‌ای با نام نظرات درباره قرص گرین فیت باریج برای شما تهیه کرده‌ایم که مشتریان ما تجربیات خودشان در استفاده از این قرص لاغری را بیان کرده‌اند. لینک این مقاله کمی پایین‌تر در قسمت بیشتر بخوانید گذاشته شده است.

گرین فیت باریج برای لاغری خوبه؟

این قرص یکی از مکمل‌های لاغری پرفروش است و به دلیل گیاهی بودن و نداشتن عوارض جانبی بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

قیمت قرص لاغری باریج چقدر است؟

برای اطلاع از قیمت به روز این محصول وارد لینک خرید قرص گرین فیت باریج شوید. شما می‌توانید سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت کنید و درب منزل تحویل بگیرید.


  توجه: مقالات مرتبط با پزشکی و سلامت داروخانه مفید طب از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده‌اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند، بنابراین توصیه درمانی و پزشکی محسوب نمی‌شوند. در صورتی که مشکل پزشکی دارید، لازم است تا برای تشخیص و درمان به پزشک مراجعه نمایید

بیشتر بخوانید:

به اشتراک گذاری این مقاله :

Telegram
WhatsApp
LinkedIn

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

قرص آرترولیستیکا چاق کننده است

قرص آرترولیستیکا چاق کننده است؟

کپسول آرترولیستیکا یک داروی گیاهی طبیعی برای سلامت مفاصل و عضلات است و خواص زیادی به همراه می‌آورد. این محصول محبوب، حاوی ترکیبات گیاهی مفید

عوارض تقویت مژه سریتا

عوارض تقویت مژه سریتا چیست؟

محلول تقویت مژه سریتا یکی از محصولات ایرانی پرطرفدار در زمینه تقویت مژه و کمک به پرپشت شدن آن است. از آن جایی که درباره