قرص چربی سوز قوی شکم و پهلو
زمان مطالعه: ۹ دقیقه

شاید شما هم دچار این سردرگمی شده باشید که بالاخره بهترین قرص چربی سوز و قویترین مکمل لاغری کدام است. حتما بارها با خود گفته‌اید که چرا هر روشی امتحان می‌کنم به بن بست می‌خورد و به وزن دلخواه خودم نزدیک نمی‌شوم. ممکن است حتی به روش‌های ناسالم جراحی و برداشتن چربی نیز فکر کرده باشید. در این مقاله از مجله سلامت مفیدطب می‌خواهیم چند نمونه قرص چربی سوز قوی شکم و پهلو را به شما معرفی کنیم. این محصولات همگی از ترکیبات گیاهی تهیه می‌شوند که کمترین عوارض را دارند. اگر شما هم یک تصمیم جدی برای کاهش وزن خود گرفته‌اید، مطالعه این مطلب را از دست ندهید.

افرادی که روش‌های لاغری زیادی را امتحان کرده‌اند، معمولاً به دنبال راهی هستند که آن‌ها را از شر چربی‌های شکم و پهلو خلاص کند و بقیه اندام‌ها ظاهر خود را حفظ کنند. باید بگوییم پیدا کردن این راه کار بسیار سختی است. چرا که اغلب روش‌های لاغری دارای تاثیر یکسانی روی تمام اندام‌های بدن هستند. رژیم گرفتن، پیاده‌روی و مصرف مکمل‌های لاغری می‌تواند باعث کاهش سایز در کلیه اندام‌ها شود. حال ببینیم برای کاهش چربی در شکم و پهلو چه باید بکنیم.

علت تجمع چربی در شکم و پهلوها

قبل از معرفی قرص چربی سوز قوی شکم و پهلو بهتر است بررسی کنیم، به چه دلایلی تجمع چربی در این نواحی بیشتر از سایر اندام‌ها اتفاق می‌افتد. شناخت این دلایل می‌تواند در انتخاب روش مناسب جهت کوچک کردن شکم و پهلو کمک‌کننده باشد.

  • چاقی شکمی ژنتیکی: محققین زیادی بر این باور هستند که چاقی شکمی ژنتیکی نیز وجود دارد. به این معنی که برخی افراد به واسطه ژنتیک خود راحت‌تر از بقیه چاق می‌شوند. این چاقی معمولا در شکم و پهلوها بیشتر از سایر اندام‌ها، خودش را نشان می‌دهد.
  • بیماری‌های هورمونی: برخی بیماری‌های مربوط به هورمون‌ها می‌توانند تاثیر مستقیمی بر تجمع چربی در شکم و پهلو داشته باشند. به طور مثال کم کاری تیروئید از جمله بیماری‌هایی است که خیلی از ما به رابطه آن با چاقی شکمی واقف هستیم. ترشح هورمون کورتیزول که بر اثر استرس افزایش می‌یابد، یکی دیگر از علل زیاد شدن چربی شکم به شمار می‌رود.
  • مصرف زیاد غذا و خوراکی‌ها: جدا از عوامل ذکرشده قبلی که به صورت ذاتی بوده و در اختیار فرد نیستند، برخی عوامل مانند خوردن زیاد غذاها نیز می‌توانند تاثیر زیادی بر ایجاد چاقی داشته باشند. مصرف غذاهای چرب و خوراکی‌های ناسالم، ریزه‌خواری و خوردن بی‌رویه مواد غذایی می‌تواند باعث تجمع چربی زیاد در ناحیه شکم و پهلوها شود.
  • نداشتن فعالیت کافی: از دیگر دلایل پدیدار شدن چاقی شکمی نداشتن فعالیت کافی در مقایسه با میزان کالری دریافتی است. مواردی مانند شغل‌های پشت میز نشینی، اهمیت ندادن به ورزش و چک نکردن کالری روزانه می‌توانند در تجمع چربی شکم و پهلو و سایر اندام‌ها نقش پررنگی داشته باشند.
  • مصرف الکل و دخانیات: طبق تحقیقات انجام‌گرفته، افرادی که به میزان زیادی از الکل و دخانیات استفاده می‌کنند، نسبت با سایرین چربی شکمی بیشتری دارند.

بهترین ورزش برای لاغری شکم و پهلو

همه ما می‌دانیم ورزش کردن، با اینکه روش سختی برای کاهش وزن است اما بهترین و مطمئن‌ترین راه می‌باشد. برخی از حرکات ورزشی می‌توانند تاثیر بیشتری روی لاغری شکم و پهلو ایجاد کنند. به طور مثال کرانچ معکوس از بهترین روش‌های سوزاندن چربی شکم است. از دیگر حرکت‌های موثر برای لاغری شکم و پهلو می‌توان به پلانک، دراز نشست، اسکوات، حرکت مرد عنکبوتی، پلانک چرخشی و کرانچ دوچرخه اشاره کرد. شما می‌توانید این حرکات ورزشی را زیر نظر مربی در باشگاه انجام دهید و یا در منزل نیز با یادگیری آن‌ها در روند کاهش وزن خود قدم‌های محکمی بردارید.

شنا کردن نیز یکی از بهترین ورزش برای لاغری شکم و پهلو به شمار می‌رود. این ورزش می‌تواند به تقویت عضلات سراسری بدن به ویژه بازو و شکم کمک کند. حرکاتی مثل شنای پروانه و فلاتر کیکر می‌تواند شما را در داشتن شکمی سفت و عضلانی یاری کند.

ورزش برای لاغری شکم و پهلو
پلانک، اسکواچ و دراز نشست از بهترین ورزش‌ها برای لاغری شکم و پهلو هستند.

برای چربی سوزی چی بخوریم

قبل از اینکه به سراغ معرفی قرص چربی سوز قوی شکم و پهلو برویم، اجازه دهید شما را با رژیم غذایی مناسب و تاثیرگذار در لاغری شکمی آشنا کنیم. خیلی از افراد سوال می‌کنند که برای چربی سوزی چی بخوریم؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم، بهتر است به فکر این باشید که برای کاهش وزن چه چیزهایی را نباید بخورید. در مقوله لاغری، پرهیزات غذایی بسیار مهم‌تر از خوراکی‌های لاغرکننده هستند. البته برخی مواد غذایی چربی‌سوز قوی نیز وجود دارند که می‌توانند فقط نقش کمک‌کننده داشته باشند.

مصرف غذاهای دارای چربی ترانس، فست فودها، نوشیدنی‌های گازدار و شیرین، غذاهای سرخ‌شده، تنقلات و خوراکی‌های حاوی قند از مهم‌ترین مواردی هستند که با حذف آن‌ها از رژیم غذایی قدم محکمی برای چربی سوزی برمی‌دارید.

اما در مورد معرفی مواد چربی سوز قوی باید این نکته را به خاطر بسپارید که با غذا خوردن، سوخت و ساز بدن به علت گوارش و استفاده از انرژی غذا بالا می‌رود. به این حالت گرمازایی گفته می‌شود که دارای اثر موقتی است. در واقع هیچ غذایی نمی‌تواند به مدت طولانی موجب افزایش سوخت و ساز شود. با این حال برخی مواد غذایی اگر در یک رژیم سالم و در کنار تحرک کافی مصرف شوند، می‌توانند سرعت چربی سوزی را بالا ببرند. کرفس، سیب، هویج، سیب زمینی شیرین و ماست یونانی از جمله مواردی هستند که کمک می‌کنند تا از غذایی که می‌خورید، کالری کمتری دریافت کنید.

داروی گیاهی برای لاغری شکم و پهلو

علاوه بر مواد خوراکی گفته شده در بخش قبل، برخی گیاهان دارویی نیز وجود دارند که می‌توانند از روش‌های مختلفی به فرایند لاغری شما کمک کنند. به طور مثال برخی ادویه‌ها و گیاهان، باعث کاهش اشتها شده و میل به غذا خوردن را کم می‌کنند. برخی دیگر می‌توانند موجب چربی سوزی و دریافت کمتر کالری شوند. امروزه بسیاری از شرکت‌های داروسازی معتبر از خواص گیاهان چربی‌سوز قوی استفاده کرده و به تولید داروی گیاهی برای لاغری شکم و پهلو می‌پردازند.

این داروها به واسطه داشتن ترکیبات گیاهی و فاقد مواد شیمیایی بودن، مورد استقبال مردم قرار گرفته‌اند. از جمله قویترین چربی سوز گیاهی می‌توان به زردچوبه، دارچین، فلفل تند، جینسینگ، زنجبیل، سرکه، چای سبز و… اشاره کرد. در بخش‌های بعدی چند قرص چربی سوز قوی شکم و پهلو که حاوی ترکیبات گیاهی هستند و عوارض داروهای شیمیایی مشابه را ندارند، به شما معرفی خواهیم کرد.

قرص چربی سوز قوی شکم و پهلو خانگی

شما می‌توانید خودتان یک قرص چربی سوز قوی شکم و پهلو خانگی تهیه کنید. البته مطمئنا تاثیر این قرص دست‌ساز به اندازه داروهایی که در داروخانه‌ها به فروش می‌رسند و تحت آزمایش‌های مختلف قرار گرفته‌اند، نخواهد بود. اما با ترکیب پودر برخی از گیاهان چربی سوز می‌توانید یک قرص لاغری خانگی داشته باشید. برای تهیه این قرص به مقدار مساوی از پودر زردچوبه، زنجبیل، دارچین و زیره احتیاج دارید.

این مواد را مخلوط کرده و با کمی عسل ترکیب کنید تا حالتی خمیری پیدا کند. سپس خمیر بدست آمده را به اندازه نخودهای کوچک درآورده و به عنوان قرص مصرف کنید. شما می‌توانید روزانه ۱ تا ۳ عدد از این قرص‌های چربی سوز شکم و پهلو خانگی را نیم ساعت قبل از غذا میل کنید. مصرف این قرص‌ها در کنار ورزش و رژیم غذایی مناسب می‌تواند به کاهش اشتها و لاغری شما کمک کند.

قرص چربی سوز قوی شکم و پهلو بدون عوارض

در این بخش به شما چند قرص چربی سوز قوی شکم و پهلو که به دلیل داشتن ترکیبات گیاهی کمترین عوارض را دارند، معرفی خواهیم کرد. به طور کلی منظور از قرص چربی سوز، فرآورده‌هایی است که باعث افزایش سرعت متابولیسم در بدن شما می‌شوند. البته هیچ‌گاه از یاد نبرید که هرگونه مکملی حتی اگر قویترین قرص چربی سوز در داروخانه‌ها هم باشد،  برای هر شخصی تاثیرگذاری متفاوتی خواهد داشت. اینکه یک قرص لاغری تا چه اندازه بتواند در کاهش وزن شما موثر باشد، به نوع تغذیه، میزان تحرک و شرایط بدن شما بستگی دارد. از همین رو لازم است قبل از مصرف هر محصولی، شرایط بدنی خود را از جمله بیماری زمینه‌ای یا داروهایی که مصرف می‌کنید، مورد بررسی قرار داده یا با پزشک در میان بگذارید.

فاکتور مهم دیگر در انتخاب یک قرص چربی سوز قوی شکم و پهلو، معتبر بودن برند، داشتن مجوز از سازمان غذا و دارو، ترکیبات محصول و موارد مصرف آن است. در ادامه شما را با چند داروی گیاهی چربی سوز که محبوبیت زیادی دارند و میزان رضایت مصرف‌کنندگان آن‌ها بالا است، آشنا خواهیم کرد.

کپسول ابستاپ کارن

این کپسول از عصاره چای سبز، ال کارنیتین، کروم و کافئین جهت افزایش متابولیسم بدن استفاده کرده و به کمک کنترل اشتها و کاهش کلسترول در لاغری موثر است. از مزیت‌های اصلی قرص ابستاپ کارن فیبر بالای آن است که به عنوان بمب چربی سوز شکم از آن یاد می‌شود. جهت خرید و کسب اطلاعات بیشتر در مورد این مکمل لاغری روی لینک زیر کلیک کنید تا بهتر متوجه شوید که قرص ابستاپ چند کیلو لاغر می‌کند:

خرید قرص ابستاپ کارن

قرص اسلیم مکس قائم دارو

این قرص یکی از محبوب‌ترین مکمل‌های لاغری گیاهی است که از خواص چربی سوز عصاره چای سبز، دانه گشنیز، بذر رازیانه و ریشه کاسنی بهره برده است. قرص اسلیم مکس با افزایش سوخت و ساز بدن در کاهش اشتها و کاهش وزن موثر است. این محصول همچنین از افزایش وزن جلوگیری کرده، چربی‌های زائد بدن را دفع می‌کند و دارای خاصیت آنتی‌اکسیدانی نیز می‌باشد. جهت خرید قرص اسلیم مکس به عنوان یک قرص چربی سوز قوی شکم و پهلو روی لینک زیر کلیک کنید.

خرید قرص اسلیم مکس
جهت خرید قرص اسلیم مکس همراه با تخفیف ویژه و یا به صورت پکیج ۳ عددی با قیمت بسیار مناسب، روی عکس کلیک کنید.

قرص هزال سینا فرآور

احتمالا نام این قرص بسیار معروف را شنیده باشید. قرص لاغری هزال از محبوب‌ترین داروهای گیاهی برای کاهش وزن است که در چربی سوزی، کاهش اشتها، پاکسازی بدن، کاهش کلسترول و تقویت معده موثر عمل می‌کند. ترکیبات موجود در قرص هزال شامل زنیان، رازیانه، سداب، زیره سیاه، مرزنجوش، اشق، لاک مغسول و… است. این مکمل لاغری از طریق دفع موثر چربی‌ها، کاهش جذب قند، کاهش اشتها و تحریک مکانیسم تجزیه چربی‌ها به کم شدن وزن شما کمک می‌کند.

خرید قرص لاغری هزال

قرص اسلیم کوئیک گل دارو

فرآورده بعدی که می‌خواهیم به شما معرفی کنیم، قرص کاملا گیاهی اسلیم کوئیک است. این محصول حاوی کرفس، شوید و چای سبز بوده که به طور موثری در افزایش متابولیسم بدن، شکستن چربی‌ها و جلوگیری از تجمع چربی در بدن کمک‌کننده است. قرص اسلیم کوئیک را به عنوان یک چربی سوز قوی شکم یاد می‌کنند. شما می‌توانید برای خرید و اطلاع از قیمت قرص اسلیم کوئیک روی لینک زیر کلیک کنید.

خرید قرص اسلیم کوئیک

سخن پایانی

در این مقاله از مجله سلامت مفیدطب درمورد چاقی شکمی و راهکارهای از بین بردن آن پرداختیم. همچنین چند قرص چربی سوز قوی شکم و پهلو معرفی کردیم که به دلیل داشتن ترکیبات طبیعی و گیاهی، کم‌ترین عوارض جانبی را دارند. توجه داشته باشید که انتخاب یک مکمل چربی سوز به عواملی چون کیفیت، ترکیبات، برند و قیمت آن بستگی دارد. شما می‌توانید جهت حصول نتیجه دلخواهتان روی فرآورده‌هایی تمرکز کنید که با تاثیر بر متابولیسم بدن، می‌توانند در سوزاندن چربی‌های ناحیه شکم و پهلو کمک‌کننده باشند.

برای خرید و اطلاع از قیمت هر یک از محصولات معرفی‌شده و انتخاب یک قرص لاغری قوی تضمینی در داروخانه، می‌توانید از طریق لینک زیر اقدام نمایید و سفارش خود را به صورت اینترنتی ثبت کنید.

خرید قرص لاغری

هر سوال دیگری در مورد مکمل‌های کاهش وزن داشتید می‌توانید پایین این مقاله و یا در صفحه محصول در سایت داروخانه آنلاین مفیدطب کامنت بگذارید، متخصصین داروساز ما به شما پاسخ خواهند داد.


  توجه: مقالات مرتبط با پزشکی و سلامت داروخانه مفید طب از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده‌اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند، بنابراین توصیه درمانی و پزشکی محسوب نمی‌شوند. در صورتی که مشکل پزشکی دارید، لازم است تا برای تشخیص و درمان به پزشک مراجعه نمایید

بیشتر بخوانید:

به اشتراک گذاری این مقاله :

Telegram
WhatsApp
LinkedIn

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط