قرص فلوردو بهتره یا اسلیم مکس
زمان مطالعه: ۶ دقیقه

گسترش اضافه وزن در افراد و بروز بیماری چاقی به خصوص در زندگی شهری، بالقوه عوارض زیادی برای سلامت افراد و جامعه دارد. انواع داروی لاغری می‌توانند میانبرهای خوبی برای کمک به رفع این مشکلات باشند. تنوع بسیار زیاد انواع قرص لاغری ممکن است گاهی باعث سردرگمی شود. قرص فلوردو سینا فرآور و قرص اسلیم مکس قائم دارو دو نمونه از محبوب‌ترین و بهترین داروهای لاغری موجود در داروخانه هستند. در مقایسه این دو محصول، برای افراد زیادی سوال پیش می‌آید که در نهایت قرص فلوردو بهتره یا اسلیم مکس؟ در این مقاله از مجله سلامت مفیدطب قرص فلوردو و اسلیم مکس را دقیق‌تر معرفی کرده و این دو قرص لاغری را با هم مقایسه می‌کنیم.

معرفی قرص فلوردو

قرص فلوردو یکی از پرطرفدارترین قرص‌های لاغری ایرانی است که توسط شرکت داروسازی سینا فرآور تولید شده است. فلوردو به عنوان یک داروی گیاهی موثر و قوی برای کاهش وزن و کاهش اشتها شناخته می‌شود. ترکیبات این قرص شامل شش گیاه دارویی یعنی سیاه توسه، نعناع فلفلی، ختمی، چای سبز، علف طلایی و انجدان مختلف است که حکمای قدیم طب سنتی ایرانی و اساتید بزرگ گیاه درمانی، سال‌هاست ترکیب آن‌ها را برای درمان ناراحتی‌های مزمن دستگاه گوارشی و کاهش انباشته شدن چربی تجویز می‌کنند.

فواید و تاثیرات قرص فلوردو:

  • لاغری و کاهش وزن
  • کاهش جذب قند
  • کنترل جذب کالری
  • کاهش اشتهای کاذب
  • از بین برنده چربی‌های زائد
  • کمک به بهبود بیماری کبد چرب
  • کاهش کلسترول، تری گلیسیرید و اسید اوریک
  • تقویت معده و درمان مشکلات گوارشی چون یبوست، نفخ، ترش کردن و…

در بخش بعدی قرص اسلیم مکس را معرفی می‌کنیم و سپس می‌توانیم به این سوال پاسخ دهیم که قرص فلوردو بهتره یا اسلیم مکس.

خرید قرص فلوردو از مفیدطب

قرص لاغری گیاهی فلوردو
قرص فلوردو به دلیل داشتن ترکیبات کاملا گیاهی در کاهش وزن، بالا بردن متابولیسم و رفع مشکلات گوارشی موثر شناخته شده است.

معرفی قرص اسلیم مکس

قرص اسلیم مکس یکی از محبوب‌ترین قرص‌های لاغری گیاهی است که توسط شرکت قائم دارو با استفاده از عصاره چای سبز، دانه گشنیز، بذر رازیانه و ریشه کاسنی تهیه شده است. این قرص لاغری اشتها را کاهش داده و سوخت‌و‌ساز یا متابولیسم بدن را بهبود می‌دهد. به علاوه، اسلیم مکس اثرات مفید دیگری مثل خواص آنتی‌اکسیدانی، جلوگیری از فشار خون بالا و بیماری‌های قلبی و عروقی، آرام بخشی، کاهش کلسترول بد خون (LDL) و افزایش کلسترول خوب (HDL) نیز دارد.

فواید و تاثیرات کپسول اسلیم مکس:

  • کاهش وزن و لاغری
  • کاهش توده چربی بدن
  • دفع چربی‌های زائد بدن
  • پیشگیری از افزایش وزن
  • افزایش سوخت و ساز بدن
  • آنتی‌اکسیدان و ضدسرطان

خرید کپسول اسلیم مکس از مفیدطب

قرص لاغری اسلیم مکس
اسلیم مکس یک داروی گیاهی لاغر‌کننده است که با افزایش سوخت و ساز بدن (متابولیسم)، به کاهش وزن کمک می‌کند.

مقایسه قرص فلوردو و اسلیم مکس؛ بالاخره کدوم بهتره؟

پس از این که قرص فلوردو و اسلیم مکس را به صورت جداگانه معرفی کردیم، به سوال اصلی این مقاله می‌پردازیم، یعنی حالا قرص فلوردو بهتره یا اسلیم مکس؟

اگر بخواهیم به صورت دقیق پاسخ دهیم، باید بگوییم که بستگی به فاکتورهای مهمی مثل شرایط بدنی و سبک زندگی شما دارد.

در صورتی که در کنار اضافه وزن و چاقی، مشکلاتی مانند ترش کردن، هضم غذا و یبوست دارید، توصیه ما به شما مصرف قرص فلوردو است. به این دلیل که همانطور که گفته شد، ترکیبات این قرص، به هضم غذا و رفع یبوست و بهبود عملکرد معده کمک می‌کند.

لازم به ذکر است که بر اساس طب سنتی، اگر دچار غلبه بلغم شده باشید، احتمالا یکی از دلایل اضافه وزن شما همین موضوع است. همچنین ممکن است غلبه بلغم باعث مشکلات گوارشی در شما شده باشد. در این صورت، قرص فلوردو می‌تواند نسبت به اسلیم مکس انتخاب مناسب‌تری برای شما باشد. به دلیل آن که این قرص بر اساس دستورات طب سنتی تهیه شده و برای مشکلات گوارشی کاربرد دارد. همچنین برای رفع بلغم خود می‌توانید از قرص دوای بلغم نیاک نیز استفاده کنید. البته توصیه می‌کنیم در صورت تمایل به تشخیص مزاج خود، به متخصص طب سنتی مراجعه کنید.

اگر در کنار چاقی، بدن شما سوخت و ساز پایینی دارد، مصرف قرص اسلیم مکس را بیشتر از قرص فلوردو توصیه می‌کنیم. چرا که ترکیبات اسلیم مکس که در قسمت معرفی آن نیز اشاره شد، اثر افزایش متابولیسم بدن را داشته و گزینه مناسب تری برای شماست.

هم فلوردو و هم اسلیم مکس، خاصیت کاهش اشتها دارند، بنابراین برای انتخاب هر کدام از این دو در صورت پر اشتهایی، راحت می‌توانید تصمیم گیری کنید. همچنین هر دو منجر به افزایش تجزیه چربی ها و جلوگیری از تجمع آن‌ها می‌شوند.

به طور کلی نظرات مصرف کنندگان درباره هر دوی این قرص های لاغری یعنی قرص اسلیم مکس و قرص فلوردو مثبت بوده و این محصولات آمار رضایت بالایی دارد. 

به خاطر داشته باشید که اثرگذاری چشمگیر این قرص‌ها در کنار رژیم غذایی مناسب و ورزش دیده می‌شود. گرچه تنها با رعایت رژیم غذایی و مصرف اسلیم مکس یا فلوردو نیز وزن کاهش پیدا می‌کند اما ورزش به این روال سرعت می‌بخشد.

در نهایت توصیه می‌کنیم به فاکتورهای مختلف مانند زمان و نحوه مصرف توصیه شده، عدم وجود حساسیت به ترکیبات و… توجه کنید و بر این اساس بهترین گزینه برای شخص خودتان را انتخاب کنید. جدول مقایسه فلوردو و اسلیم مکس را در ادامه مشاهده می‌کنید؛ از این جدول برای جمع بندی مقایسه این دو قرص می‌توانید کمک بگیرید و در نهایت درباره این که برای بدن شما قرص فلوردو بهتره یا اسلیم مکس، تصمیم گیری کنید.

قرص فلوردو قرص اسلیم مکس
ترکیبات سیاه توسه، نعناع فلفلی، ختمی، چای سبز، علف طلایی و انجدان عصاره چای سبز، دانه گشنیز، بذر رازیانه و ریشه کاسنی
کارایی و ویژگی ها کاهش وزن

کم کردن اشتها

کاهش جذب قند

افزایش تجزیه چربی ها

بهبود عملکرد روده و معده و دفع موثر

کاهش وزن

کاهش اشتها

تجزیه چربی ها

کاهش جذب روده‌ای گلوکز

افزایش سوخت و ساز بدن

نحوه مصرف پیشنهادی دارو روزانه ۲ بار، هر بار ۱ قرص، نیم ساعت قبل از ناهار و شام روزانه ۳ بار، هر بار ۱ کپسول، یک ساعت بعد از هر وعده غذایی
عوارض جانبی احتمالی ناراحتی‌های شکمی خفیفی مثل قولنج، کرامپ، سوزش سر دل، تهوع و اسهال تحریک گوارشی مثل دلپیچه و اسهال
محتویات بسته قوطی حاوی ۶۰ عدد قرص ۳۰ عدد کپسول ۵۰۰ میلی‌گرمی
قیمت (آذر ۱۴۰۱) ۱۳۵۰۰۰ تومان ۴۰۰۰۰ تومان

قرص فلوردو یا اسلیم مکس را از مفیدطب تهیه کنید

در صورتی که قصد خرید قرص فلوردو یا اسلیم مکس را دارید و به دنبال مرکز معتبری برای انجام یک خرید اینترنتی و آسان هستید، داروخانه آنلاین مفیدطب گزینه مناسبی برای شماست. شما می‌توانید در صورتی که سوال یا نظری درباره هر کدام از این قرص‌های لاغری دارید، به صفحه محصول مورد نظر مراجعه کنید و پس از ثبت کامنت، دکتر داروساز به شما پاسخ خواهند داد.

خرید قرص فلوردو

خرید کپسول اسلیم مکس

سوالات متداول

آیا اسلیم مکس باعث بروز عوارضی می‌شود؟

اسلیم مکس ممکن است باعث بروز عوارض گوارشی مثل اسهال و دل درد شود. این عوارض احتمالا به علت حساسیت به ترکیبات اسلیم مکس ایجاد می‌شود. در چنین مواردی مصرف اسلیم مکس را قطع کرده و بعد از رفع دل درد و اسهال، مصرف آن را به آهستگی شروع کنید. درصورتی‌که درد و اسهال غیرقابل تحمل است از مصرف اسلیم مکس خودداری کنید.

قرص لاغری فلوردو چه عوارضی دارد؟

این قرص گیاهی که پس از استاندارد کردن دوز گیاهان و بررسی‌های بسیار، فراوری شده است، بدون عوارض جانبی بوده و حتی مصرف طولانی مدت آن نیز مشکلی برای فرد ایجاد نمی‌کند. اما در برخی موارد نادر فلوردو موجب بروز ناراحتی‌های شکمی خفیفی چون قولنج یا کرامپ گردد.

بیشتر بخوانید

به اشتراک گذاری این مقاله :

Telegram
WhatsApp
LinkedIn

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

زمان مصرف قرص بایو آی بی اس

زمان مصرف قرص بایو آی بی اس

حتما تا به حال نام پروبیوتیک‌ها و مکمل‌های آن را شنیده‌اید. این باکتری‌های سودمند در درمان مشکلات گوارشی به ویژه اسهال به کار گرفته می‌شوند.

قرص پریوتین چیست

قرص پریوتین چیست؟

ریزش مو و مشکلات پوست و ناخن، از مسائلی است که برای بسیاری از افراد حائز اهمیت بوده و اغلب به دنبال راه‌هایی برای رفع