کرم ماساژ و فواید آن
زمان مطالعه: ۶ دقیقه

کرم ماساژ یکی از مؤثرترین روش‌های تسکین دردهاست. مسئله درد و التهاب مفاصل خصوصاً در بسیاری از عزیزانی که پا به سن می‌گذارند، بسیار شایع است. شاید شما هم از جمله افرادی باشید که بعد از مدت‌ها بخواهید خوابی خوش و بدون درد را تجربه کنید، کیلومترها راه بروید و محدودیت حرکتی نداشته باشید. کرم ماساژ بدن در چنین موقعیت‌هایی به کمکتان می‌شتابد و یاد و خاطرات دوران خوش بدون درد مفاصل و عضلات را برایتان زنده می‌کند. اگر می‌خواهید با فواید بی‌نظیر استفاده از کرم ماساژ ضد درد آشنا شوید، با این مقاله از مجله سلامت مفیدطب همراه باشید.

چرا باید از کرم ماساژ بدن استفاده کنیم؟

استفاده از کرم ماساژ ایرانی فواید متعددی دارد که می‌تواند کیفیت زندگی شما را تا حد چشمگیری بهبود ببخشد. در ادامه به ۵ فایده مهم کرم ماساژ بدن می‌پردازیم:

۱. تسکین دردهای عضلانی

یکی از خواص کرم ماساژ، تسکین دردهای عضلانی در افرادی است که شب را با درد و خستگی می‌خوابند و روز بعد نیز با درد عضلات از خواب بیدار می‌شوند. کرم ماساژ طب سنتی حاوی آویشن، گزنه، رازیانه، مورد و رزماری یکی از سالم‌ترین و بهترین کرم‌هایی است که می‌تواند در تسکین دردها و خستگی عضلانی به کمکتان بشتابد.

۲. تسکین کمردرد

کمردرد یکی از دردهای به‌شدت آزاردهنده است که محدودیت‌های حرکتی بسیاری را ایجاد می‌کند. یک کرم ماساژ ضد درد حاوی عصاره گیاه رازیانه و رزماری می‌تواند درد کمر را تا حد زیادی تسکین دهد و آرامش را به زندگی‌تان بازگرداند.

۳. تقویت انقباض عضلات

کرم ماساژ بدن حاوی عصاره هفت گیاه، بهترین درمان مکمل برای تقویت انقباض عضلات است. اگر در عضلات خود احساس خشکی و خستگی می‌کنید، چقدر خوب است که از خواص کرم ماساژ گیاهی و سالم بهره‌مند شوید.

کرم ماساژ برای تقویت انقباض عضلات
کرم ماساژ بدن حاوی عصاره هفت گیاه، بهترین درمان مکمل برای تقویت انقباض عضلات است.

۴. کاهش التهاب و ورم مفاصل

التهاب مفاصل به‌خصوص در افراد مبتلا به روماتیسم مفصلی، اصلی‌ترین منشأ دردهای این افراد است. کرم ماساژ ضد درد گیاهی حاوی عصاره گیاه کرفس، مورد و گزنه تأثیر بسزایی روی تسکین التهاب‌ها و دردهای این دسته از عزیزان می‌گذارد.

۵. کاهش تنش و گرفتگی عضلات

بعد از یک روز پرمشغله کاری، هیچ چیزی به اندازه یک ماساژ خوب و یک فنجان نوشیدنی گوارا نمی‌تواند خستگی‌تان را رفع کند. کرم‌های ماساژ طبیعی، ترکیبی از عصاره گیاهان پرخاصیت هستند که آرامش و شادی را به زندگی‌تان بازمی‌گردانند. کافی است یک‌بار امتحان کنید و طعم تسکین خستگی‌ها و آرامش حاصل از آن را بچشید.

بسیار خوب، حالا که با فواید عالی کرم ماساژ ایرانی آشنا شدیم، لازم است به ویژگی‌های آن نیز توجه داشته باشیم. اگر می‌خواهید بدانید که چگونه بهترین کرم ماساژ طب سنتی را برای خود یا عزیزانتان انتخاب کنید، با ما همراه باشید.

کرم ماساژ بدن حاوی عصاره هفت گیاه چه ویژگی‌هایی دارد؟

کرم ماساژ بدن حاوی عصاره هفت گیاه از عصاره گیاهان بسیار پرخاصیتی نظیر آویشن، گزنه، مورد، کرفس، بابونه، رزماری و رازیانه است. این گیاهان با خواص بی‌نظیر و ویتامین‌ها و املاح خود، مرهم دردها و التهاب مفاصل هستند. در ادامه به خواص کرم ماساژ گیاهی می‌پردازیم:

اثرگذاری قوی

یکی از خواص کرم ماساژ بدن، اثرگذاری قوی و سریع آن است. پس از هر بار ماساژ ناحیه با این کرم به‌آسانی می‌توانید تأثیر عالی آن را ببینید و از آرامش حاصل از آن لذت ببرید.

حاوی مواد مغذی و سالم گیاهی

کرم ماساژ بدن حاوی عصاره هفت گیاه سرشار از ویتامین‌ها و مواد مغذی سالم برای سلامت مفاصل و عضلات است. ویتامین دی، منیزیم، فسفر، پتاسیم و کلسیم از جمله ویتامین‌ها و املاحی هستند که علاوه بر تقویت مفاصل و استخوان‌ها، خاصیت تسکین درد و ضدالتهاب نیز دارند.

کرم ماساژ ویشگافید
کرم ماساژ بدن حاوی عصاره هفت گیاه سرشار از ویتامین‌ها و مواد مغذی سالم برای سلامت مفاصل و عضلات است.

تسکین‌دهنده و ضدالتهاب

اصلی‌ترین کاربرد روغن‌های ماساژ گیاهی، تسکین انواع دردهای مفصلی و عضلانی و کاهش التهاب مفاصل است. چه چیزی بهتر از یک کرم ماساژ طب سنتی کاملاً گیاهی که بدون هیچ‌گونه عوارض جانبی، آرامش و تسکین عضلانی را برایتان به ارمغان می‌آورد؟

خرید کرم ماساژ ویشگافید

طریقه استفاده کرم ماساژ طب سنتی چگونه است؟

طریقه استفاده کرم ماساژ یکی از نکات مهمی است که باید به آن توجه داشته باشید. اگر می‌خواهید از کرم ماساژ ضد درد بهترین نتیجه را بگیرید، توصیه می‌شود که:

  1. ابتدا ناحیه را با آب و صابون به‌خوبی بشویید. این کار باعث می‌شود تا منافذ پوست باز شوند و کرم جذب بیشتر و بهتری داشته باشد.
  2. سپس کرم را به اندازه کافی روی ناحیه بریزید و آرام آرام ماساژ دهید. سعی کنید ماساژ را با کف انگشتان و به شیوه دورانی انجام دهید. بهتر است هنگام ماساژ، خیلی به موضع فشار وارد نکنید و تنها روی استعمال صحیح کرم تمرکز کنید.

برای نتیجه‌گیری بهتر، توصیه می‌شود که روزی ۳ یا ۴ مرتبه از کرم استفاده کنید. همچنین بهتر است موضع را زیاد حرکت ندهید و آن را گرم نگه دارید تا خواص کرم ماساژ به‌تدریج اثر کند و دردها و التهاب‌ها را فرونشانَد. برای گرم نگه داشتن موضع می‌توانید از پارچه‌های پشمی یا دیگر لوازم مخصوص این کار استفاده کنید.

کرم ماساژ ایرانی باکیفیت از کجا بخریم؟

برای خرید کرم ماساژ ایرانی ابتدا لازم است به محتویات تشکیل‌دهنده محصول دقت کنید و از گیاهی و سالم بودن آن مطمئن شوید. همچنین بهتر است با پزشک معالج خود نیز مشورت کنید و وی را در جریان ماساژ با کرم گیاهی قرار دهید.

داروخانه آنلاین مفیدطب با شش سال سابقه درخشان در زمینه معرفی و عرضه انواع داروها و کرم‌های گیاهی معتبر و دارای آرم تأیید از سازمان غذا و داروی ایران، کرم ماساژ ویشگافید را به‌عنوان محصولی معتبر و مؤثر توصیه می‌کند.

کرم ویشگافید حاوی عصاره هفت گیاه و سرشار از آنتی‌اکسیدان‌ها و املاح ضروری برای تسکین دردهای مفصلی و عضلانی است. استفاده از این کرم سالم و گیاهی، هیچ‌گونه عوارض جانبی در پی ندارد و برای زنان باردار نیز بلامانع است.

برای خرید کرم ویشگافید تنها کافی است سفارش خود را به صورت اینترنتی یا تلفنی ثبت کنید و این محصول طبیعی و مفید را در اسرع وقت درب منزل خود تحویل بگیرید. اگر در این زمینه سؤال بیشتری دارید نیز تنها کافی است با بخش پشتیبانی داروخانه آنلاین مفیدطب تماس بگیرید یا سؤال خود را در بخش کامنت‌ها برای ما بنویسید.

خرید کرم ماساژ ویشگافید

کلام آخر

استفاده از کرم ماساژ یکی از بهترین و طبیعی‌ترین روش‌ها برای تسکین دردهای عضلانی و مفصلی شماست. اگر می‌خواهید با آرامش بخوابید و با امید بیشتری از خواب بیدار شوید، طعم درد را کمتر بچشید و لذت یک روز آرام را به خودتان هدیه کنید، کرم ماساژ ایرانی دقیقاً همان چیزی است که به آن نیاز دارید. امیدواریم با خواندن این مطلب، نکات مفیدی را در مورد کرم ماساژ ضد درد آموخته باشید. سلامتی شما، اولویت اول ماست.


توجه: مقالات مرتبط با پزشکی و سلامت داروخانه مفید طب از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده‌اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند، بنابراین توصیه درمانی و پزشکی محسوب نمی‌شوند. در صورتی که مشکل پزشکی دارید، لازم است تا برای تشخیص و درمان به پزشک مراجعه نمایید.

بیشتر بخوانید

به اشتراک گذاری این مقاله :

Telegram
WhatsApp
LinkedIn

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

عوارض تقویت مژه سریتا

عوارض تقویت مژه سریتا چیست؟

محلول تقویت مژه سریتا یکی از محصولات ایرانی پرطرفدار در زمینه تقویت مژه و کمک به پرپشت شدن آن است. از آن جایی که درباره